Spiraal eruit begin augustus. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Echt prachtig! Wow wow wow! Ik ben zo ontzettend blij voor je!

2. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Hej Norge, Thanx...maar het blijft wel heel erg spannend hoor..

Ben afgelopen week op een crematie geweest van een forumvriendinnetje...Die is bevallen en heeft binnen 24 uur haar kindje al weer uit handen moeten geven...zo vreselijk verdrietig...Leven en dood ligt zo dicht bij elkaar..ben er nog harder door met twee benen op de grond gezet...Maar ik ben wel heel erg positief...Nog even paar dagen wachten tot ik officieel overtijd ben...

Enne, ja ik heb vanmorgen niksvermoedend getest. Heb nml nergens last van...En nog voor NOD, niet mijn gewoonte om dan positief te testen...deed die test, ging weer in bed liggen en dacht, ach, zie zo wel dat het niks is en dan zijn tenminste mijn testen op...kan ik voor einde van de week ook niet meer testen...Was ook echt helemaal overdonderd toen ik met mijn telefoon erop scheen en dacht, heh? Maar, heh? heh? Manlief ook maar even laten checken...shake er nog van! Maarre, we gaan ervoor!!!!!!

3. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    en, zwanger, hier ook baarmoeder feelings, krampjes....maar dat hoort er bij mijn weten echt bij!

en norge....probeer eens een maansteen om te hangen!

4. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Wat houdt dat in dan die maansteen? Geloof je daar in?

5. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Een maansteen is een steen van de vrouwelijkheid, een steen die kan bijdragen een de vruchtbaarheid...DE maansteen is absoluut geen dure steen, dus je kunt het sowieso proeren...Even afspoelen voor gebruik...Geen garantie, wel een positief gevoel!

Of ik erin geloof? Ja zeker, ik draag al jaren edelstenen voor verschillende klachten en heb mooie dingen meegemaakt...OOk met een maansteen heb ik postieve ervaringen..

Ik oevrweeg om me om te scholen tot edelsteentherapeut, dus:)

6. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ja Lilage dat is heftig zeg.... Wat erg....!

Echt zo goed dat je zwanger bent! Wou dat ik dat ook kon zeggen....!! Ben heel erg teleurgesteld!

Waar koop je die maansteen dan?

xx

7. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    ja, dat was echt even heel heftig...een maansteen koop je bij een esotherische winkel, of online...bijvoorbeeld bij edelstenenenmineralen.nl

Try!

Enne, jouw tijd komt!

8. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Maar nu blijf je toch zeker wel op 't forum?

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    haha, ik heb het wel echt enorm druk met werk, kindjes enzovoorts...Maar zal als lukt wat vaker mijn hoofd laten zien...

10. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Lilage, wat een super nieuws! 3 zwangere in ons clubje!! Van harte gefeliciteerd hoor!

En norge, jammer!!! Dacht dit gaat lekker hier, hoe wonderlijk zou het zijn als we allemaal pos zouden testen. Maargoed, een ongi is wel heel duidelijk. Erg jammer hoor!

Lilage wat een heftig verhaal! Wij hebben het ook net mee gemaakt in onze kennissenkring, jongetje heeft maar 15 dagen geleefd, heel heftig, had een breuk in zijn middenrifje waardoor de maag naar boven gong en de longen enzo niet ontwikkeld waren. Hoe dankbaar ben je dan voor wat je hebt en hoe wonderlijk het is als je ĂĽberhaupt zwanger raakt. Veel om dankbaar voor te zijn....

11. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    #391 dotje24, 6 nov 2011
    Laatst bewerkt: 6 nov 2011
    Dubbel! Mobiel internet ging sneller dan de bedoeling was.

12. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Oh Lillage Het leven is soms zo ontzettend hard en onbegrijpelijk... Lijkt me verschrikkelijk dit mee te maken. Maar jouw nieuws wow! Zo ontzettend leuk!!!! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd dan, maar die kunnen we straks uitschreeuwen hoor :)

Wat een babyboom ineens hihi Hopelijk werkt t aanstekelijk ;)

.

13. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    zo, ik werd vanmorgen wakker met de gedachte...Heh? Was ik nou zwanger? Geheel shakie een test gedaan en, jawel, gelukkig nog steeds een tweede streep! Het komt maar erg langzaam binnen!

Haha, miorgen maar eens zien of het ook donkerder wil worden!

Wat een schitterend begin van de week trouwens...Zit ik om half 8 op school, vergeten dat ik studiedag heb! Begint pas om 9 uur!!! Dom!

Dat belooft wat voor de dag:)

14. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Nou idd, dat de babyboom maar besmettelijk mag zijn!

Vandaag weer lekker werken. Ben een beetje rustiger maar ga maar niet te veel kletsen op t werk, ben zo bang dat ik t verklap! gelukkig hoef ik maar twee dagen. Hoop dat we t dit weekend aan broers en zussen kunnen vertellen en misschien toch ook de kids.

Iedereen succes weer deze week met werken, klussen, niet verklappen of juist wel, genieten, of nog niet....

Byby

15. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Kom maar op met de babypraat dames:D

Ik heb weer moed verzameld! We gaan er weer voor! NOD zal 5 december worden;)! Wie weet brengt Sint mij een baby!!

Weer terug uit Ouddorp, morgen weer werken!

Deze ongi geen ibuprofen/dyclofenac e.d. voor mij....
    Misschien dat dit toch negatieve invloed uitoefent...

16. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Hooi,

Ik heb vanmorgen weer een testje gewaagd en die was richting heeel duidelijk!

Hoe bij jullie ninoos en zwanger?

Zal em straks spammen! x

17. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    nou, met een slechte camera gemaakt weliswaar, maar dit is een fotootje van vandaag!

18. zwanger1981

28 okt 2011
    39
    0
    0
    NULL
    hoge noorden
    Gefeliciteerd helemaal super!! Hier gaat het goed, ik zit te springen om het van de daken te schreeuwen ,maar ik houd mij in......samen met mijn man gisteren aan onze beste vrienden verteld....want als het mis gaat vertel je het ook

liefs

19. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Nou bij ons gaat de tamtam al heel hard. Dit weekend al moeders broes en zus verteld, en mijn moeder besloot dat dit ondanks dat ik had gevraagd het geheim te houden, best wel op Hyves kon.... Grr zo boos was ik! Dat doe je toch niet! Dus door die actie weten al behoorlijk veel mensen het terwijl we het onze kinderen nog moeten vertellen en zussen en broer van mijn man. Tja grote familie dus dat lukt niet in 1 weekend.... Grrrr

20. zwanger1981

28 okt 2011
    39
    0
    0
    NULL
    hoge noorden
    Wat balen ninoos.............ik kan mij voorstellen dat je dat op zijn zacht gezegd neit kon waarderen. Erg onhandig van je moeder moet ik zeggen.

Heb heel veel steken bij te snel opstaan en heb zoals nu in de avond het gevoel dat ik mijn buik al merk in de broek, hoe is dat bij jullie?

Sterkte ninoos;)

Deel Deze Pagina