Kon ik idd niet waarderen. Moet echt mijn best doen de relatie goed te houden. Ti's hier lekker anoniem dus kan mijn verhaal wel kwijt. Ze is een stiekeme alcoholist, dus ik neem aan dat ze dit in een van haar jolige buien heeft gedaan. Ik belde haar gisteren om get. Er direct eraf te halen maar ik weet gewoon dat ze te veel op heeft dus heb het gesprek super kort gehouden, nooit ruzie maken met dronken mensen heb ik geleerd. Maargoed, ik heb ook steken. Wel fijn om te voelen, zo voel ik tenminste dat er wat gebeurd. Ik heb ook een zak kleding voor de komende tijd op de kop getikt. Ik heb helemaal niets meer dus moet van alles aan gaan schaffen en wil er niet te veel geld mee kwijt zijn. Ti's een beetje vroeg maar ik voel die buik savonds ook al hoor!
@Lilage Wat een super test. Echt heeeeeel gaaf! @Ninoos Heel erg jammer dat het zo gelopen is inderdaad. En je kan inderdaad het beste op zo'n moment geen ruzie maken. Mijn oma was alcoholiste en weet precies hoe het is! Ik en mijn ouders hadden zelfs de band met haar verbroken, was nogal hoog opgelopen. Ze is enkele weken geleden overleden....
@norge, ik hoop dat het bij ons niet zover hoeft te komen. Er zijn al flinke ruzies geweest maar de laatste paar jaar is het rustig en dat komt vooral door de voorzorgsmaatregelen die ik neem. Alleen sochtends bellen en nooit tegen haar in gaan. Je mond houden is vaak het allerbeste. Betekend niet dat het niet borrelt in mij hoor... Gelukkig woont ze niet heel dicht in de buurt en kan ze ook niet zomaar langs komen. Bellen doet ze ook nooit. Maar goed genoeg daarover. Zijn jullie naar de begrafenis van je oma geweest? Vraagje, hoe zitten jullie met je kleding en ga je veel kopen ja of nee?
Jeetje ninoos, wat is dat een streek...Vast goed bedoelt uit enthousiasme, maar daar zit je dus echt niet op te wachten!! Enne, ik moet eerst nog even laten doordringen dat ik zwanger ben, daarna ga ik nadenken Maar de vorige keer heb ik wat gekocht via marktplaats...Vind het anders echt veel te duur! Maar dat zie ik wel tegen de tijd dat ik het nodig ga hebben, over een week of 10 ofzo!
Ja nou ik kon bij nummer 2 met 8 weken mijn gewone broeken al niet meer aan. Dus iig een paar normale broeken zou wel fijn zijn erbij. Probeer t wel zo lang mogelijk uit te stellen, mooi is anders hahaha. Mijn man gaat uit zijn werk een zak ophalen die ik via marktplaats heb. Spannend, nog nooit wat gekocht zo. Geen idee hoe het past en of het echt mooi is. Maar ik krijg 10 broeken, 1 rok, 12 shirts en 13 buikwanden voor 40 euro. Dus al is de helft maar goed, kun je geen buil aan vallen toch? Spannend!
13 buikwanden, hahahahaha, cool, en dat via marktplaats Maare, zonder gekheid, daar kun je je indd geen buil aan vallen
Nee Ninoos, zijn niet naar de begrafenis. Ze heeft nooit naar mijn vader ook omgekeken vroeger... Ze heeft mijn vader een rot jeugd bezorgd! Ik weet niet of ik veel zou kopen als ik zwanger ben. Ik denk het wel, maar dit komt natuurlijk omdat het voor mij de 1e is.....
Buikwanden hahahahaha..... Of op H&M nog ff shoppen, is niet zo duur! Ik zou het ook via MP doen. Ik haal heel veel dingen altijd via MP! Hoe voelen jullie je? Mijn ongi is bijna weg en dan mag ik gelukkig weer! Hopelijk lukt het deze ronde wel!
Marktplaats is idd een goede! Ninoos wat rot dat ze het gewoon op internet heeft gezet. Dat is voor mij ook een reden om het mijn moeder pas te vertellen als mensen op mijn werk/vrienden er van weten. Moet er niet aan denken dat collega's en ook vrienden het eerder horen via mijn moeder. Denk dat ik het alleen vertel aan onze beste vrienden. Ik vind het nu erg moeilijk wanneer mijn vruchtbare periode is door die verschillende cyclussen. Hoop ook dat ik deze maand weer gewoon rond de 30 dagen zit. Maar heb voor mijzelf m'n nod op langste cyclus gezet (36 dagen), die zou dan zijn op 1 december.
Jel, wat ik heb geprobeerd is de cervix methode...dat is best een goede leidraad! @Hier, net bezoekje gehad van moeders voor moeders...heul erg vroeg, maar t kwam zo uit...Testje gedaan en die was ineens veel lichter! Wat verschil in testen he...dacht echt even, huh? hahaha, maar goed, niet zo gevoelig als bijvoorbeeld die van kruidvat ofzo, zei die vrouw ook al... DE paarse potten in huis...best rie, als je nog niet wilt dat iedereen het weet...die dingen maar aan de deur ztten met een doos eroverheen, hahaha
Hey lilage, wat een goede tip. Ik heb me ook aangemeld maar of niets gehoord. Dacht al hoe ga ik dat doen... Maar een kartonne doos is een goede tip. De zak van marktplaats viel me trouwens vies tegen. Baalde best wel, maten die niet klopte, vlekken en zelfs gaten. Heb nog gemaild maar krijg natuurlijk geen gehoor. Naja, dat was ook gelijk de laatste keer dat ik zoiets doe. Zit nu lekker thuis in mijn jogingbroek, rand van mijn spijkerbroek gaat irriteren. Ti's nog niet te strak maar gewoon gevoelig. Bv ook als ik tegen het aanrecht leun.
Wij hebben het gisteren verteld aan mijn schoonouders en moeder.....heerlijk. Ze waren heel blij voor ons. Ik merk echt aan mijn lijf dat er wat gaande is, veel last onderrug en borsten. Gerommel in onderbuik, heerlijk. Nou meiden ik ben veel weekend weg dus fijn weekend!
Wij gaan het vanaaf de kids vertellen. .heb om het te vieren dubbelvla en slagroom. Heb er zin in! Toch wel de twee belangrijkste mensen in onze levens! Ben benieuwd naar hun reacties!
He ninoos, wat balen dat het zo'n troep was via marktplaats! Ik koop nooit iets zonder het te zien, misschien scheelt dat? Hoe oud zijn jouw kids trouwens? @Zwanger, wat fijn! Lekker genieten van je weekend! Ik merk ook wel een en ander, ben vooral heel snel moe en wat gerommel in mijn buik..ook wat gevoelige borsten..maar niet echt enorme dingen zeg maar...ja, een schimmelinfectie, hahahaha, minder fijn Hier weten een paar vriendinnetjes het, verder niemand. Ik wacht nog even met familie, heb geen idee hoe mijn moeder zal reageren...Heus wel oke hoor, maar door dat het een tijdje erg druk is geweest hier heeft ze wel eens gezegd dat ze denkt dat ik het niet aankan, 3 kinderen...Ben dus benieuwd of dat ze wel blij zal zijn ofzo... Ik wacht het straks wel af...
David is 7 en Evi is bijna 5. Ze hebben al meerdere malen gevraagd om een broertje of zusje dus ik ga er wel vanuit dat ze er blij mee zullen zijn. En ze zijn ook zo groot al dus ze begrijpen alles al zo goed. Spannend. Maar een schimmelinfectie is niet zo fijn, ben je lekker mee. Tja door die actie van mijn moeder weten veel meer mensen het dan de bedoeling was. Maargoed. Ik geniet er nu maar gewoon van, na dit weekend is het geen geheim meer. O fijn zon opmerking van je moeder. Hoe oud zijn jou kindjes dan? Tja ik vond gewoon een bepaalde leeftijd heel zwaar, ik moet zeggen dat ik het wel positiever qua vermoeidheid in zie dan bij de eerste twee. Mijn man vroeg zich ook af of ik het wel aan kon. Dat vond ik wel moeilijk om t horen. Maar daar is ie wel overheen blijkbaar anders kwam er geen derde. O ja en ik ga ook geen 1 studie meer doen hahaha, de weekende zijn van mij!!! Hoe reageerde je vriendinnen op je nieuws?
min vriendinnen zijn erg enthousiast! Super leuk.....Mijn kindjes zijn een stukje jonger dan die van jou. Mijn oudste wordt in maart 4 en mijn jongste is vorige week 2 geworden. Ik vertel hen voorlopig nog niks, hebben ze nog niet zoveel aan en bovendien wil ik niet dat iedereen het nu al te weten komt, veeeeels te vroeg! Heel benieuwd hoe jouw kinderen het vinden!
Nou David en evi reageerde echt te gek. Ik ben helemaal plat geknuffeld, ze vinden het zo gaaf. Ze waren helemaal hyper, dachten al over van alles na, zo leuk. Ben helemaal blij!!,!
Ninoos, wat super dat ze zo enthousiast waren! Heerlijk! Zwanger, jij al reacties? @ Andere dames, hoe is het?
lieve dames, Hier alles oke, mijn moeder en schoonouders waren blij verrast. mijn moeder liet toch een traan omdat zij nooit een tweede heeft kunnen krijgen. Ik ben enigs kind. Vandaag lekker even opruimen hier in huis en nog genieten van de zon.