Nou Jel,dat zie je dan dinsdag wel. Ik snap wel dat veloskundigen moeite hebben met die indicatoren...Dat hcg verschilt zo per persoon! Sommige maken bergen aan, terwijl anderen er veel minder van hebben..als je rekening houdt met een week of 6 zal je niet te teleurgesteld raken, toch? Bloeddruk is idd hoog, maar maandag gewoon nog eens checken...Komt goed..Die van mij is altijd laag, soms 90/50...Word je ook woezie van Ben benieuwd jel! Heb je een foto van je niet digitale test?
Het is gewoon fijn om te weten hoe ver je bent ook zodat je weet wanneer je het aan ouders en schoonouders kan gaan vertellen. Hoever ik ben maakt me niet zoveel uit, hoewel ik het wel erg leuk zou vinden als het kindje eind juni geboren wordt. Ik heb een foto van de niet digitale test, maar die staat op een andere computer (ben op m'n werk ). Zal hem er vanavond of morgen even op zetten. Jij een lage bloeddruk dus. Merk je daar echt iets van?
ehm, ik heb over t algemeen een lage bloeddruk, dat scheelt, maar tijdens eenzwangerschap ben ik erg snel duielig, moeite met opstaan enzo...Ook speelt als ik zwanger ben (hebben ze de vorige keer in het ziekenhuis ontdekt!) astma op...ben daardoor heel snel uitgeput, kortademig en benauwd...Voel me sowieso deze keer veeel beroerder dan de andere 2 keer...hele dagen misselijk, lusteloos, moe...Maar dat draag ik met liefde! Manlief zou vanavond gaan bowlen en stappen met zijn werk, maar omdat ik me zo beroerd voel komt hij vanavond gewoon naar huis. Super lief! Heb hem maar beloofd dat ik weer een heeeel mooi kindje aan t maken ben @Jel, heb je de foto al?
Ja Jel. Ik wil ook de foto zien. Jammer lilage dat je zo moe en beroerd bent, maar ik zou het er ook zeker voor over hebben! Wat ontzettend lief van je man!! Ik heb vandaag getest met een extra gevoelige test van Z&K. Negatief. Met deze test kan je 6 dagen voor NOD testen. Dus ook ik ga weer naar de volgende ronde. Krijg al wat puistjes dus ik weet weer genoeg. Zo begon het de vorige keren ook....
Hej Norge, Dat zou balen zijn...Je voelt dat zelf als beste aan...toch is dat heel vroeg testen niet het allerbeste hoor...Maar lastig als je je niet kunt inhouden he Jel, ben nog steeds benieuwd naar je foto... Zwanger, ninoos, hoe voelen jullie je?
Norge hoop voor je dat het nog te vroeg was! Zo lang je nog niet ongi geworden bent is er nog hoop. Was een erg druk weekend, vandaar nu pas de foto toe kunnen voegen van Zwanger & Kids. De twee testen van ClearBlue die ik bewaard had, daarvan is het venster met digitale aanduiding weg, jammer! Had ik natuurlijk wel kunnen weten maar niet over na gedacht. Morgenochtend bloed laten prikken en bloeddruk weer laten opnemen. Voel me verder goed, eetlust is alleen wat minder. Vanochtend ook lekker hardgelopen, liep met een big smile want mijn gedachten waren bij de baby Het valt me nu pas op hoe lastig het is als je niet kan zeggen dat je zwanger bent. Mensen blijven aandringen om een wijntje te nemen (vrienden, collega's, schoonmoeder). Gooi het nu op hoofdpijn maar dan nog blijven ze aandringen en ik drink normaal gesproken al bijna niet dus kan je nagaan als je normaal wel wat drinkt hoe erg mensen aandringen! Ik vind het gewoon storend worden. Gister ook lunchen met een kennis van vroeger die rookt. Is er net in het restaurant waar we gingen zitten een rokersgedeelte... wilde daar dus echt niet zitten (het zag er gewoon blauw!) en kwam er gelukkig onderuit omdat het deel afgesloten was met een zeil van de buitenlucht en dat wel erg koud zou zijn. Pff opluchting... Hebben jullie ook zulk soort welliswaar 'kleine' problemen omdat je nog niks mag/wil zeggen?
Jel, is die donkere lijn de testlijn? Dat is wel een knallertje! Ben benieuwd naar je echo, je zal mijn wel voorbijschieten denk ik! Norge, hoest met jou? x
Nee, donkere lijn is controlevenster. Daarom twijfelde ik eerst nog. Bij ovulatietesten was het dan een negatieve uitslag maar bij deze 'midstream' zwangerschapstest van zwanger & kids was het positief (1 streep = negatief, 2 strepen = positief). Ik ben daarna dus gelijk twee zwangerschapstesten van ClearBlue gaan halen omdat ik daar meer vertrouwen in had En toen kwam er bij ClearBlue te staan +3, dag erna nog een keer getest en toen weer +3. Las nu ook verhalen over de test van zwanger & kids dat 'ie bij zwangere vrouwen soms helemaal geen streepje laat zien... Hebben jullie trouwens sinterklaas al gevierd? Wij gaan morgenavond het dobbelstenen spel doen, gezellig, heb er erg veel zin in!
Zojuist lichtroze afgeveegd. Twee dagen vroeger dan normaal. Misschien toch nog aan het ontpillen en het ontspiralen geweest? Heb namelijk 10 jaar de pil geslikt en direct daarna de spiraal. Misschien verlaten de stoffen nu pas mijn lijf omdat mijn ongi vroeger komt? Hier vieren we geen Sinterklaas. Maar moet vanavond wel mijn schoen zetten van mijn man, hij heeft een kleinigheidje. Ben benieuwd!
hallo dames, hier hebben we ook al sint gevierd, erg druk maar gezellig. Wij doen lootjes en de kids in de middag, dan eten en kids op bed en dan volwassenen. Erg geslaagd moet ik zeggen. Mijn eetlust voor de avondeten is echt heel slecht. Ik ben elke avond en af en toe overdag heel misselijk. Gisteravond weer spugen..........bah. Maa zo weet ik wel dat mijn lijf bezig is, met mijn zoon zijn zwangerschap voelde ik niks.....dus dat maakte mij toen ook onzeker. Ik weet waar ik het voor doe maar fijn is anders. k probeer dit te compenseren door het eten van fruit en groente op brood. Vandaag zoon lief naar de peuterspeelzaal gebracht, eerst heel erg huilen, maar uiteindelijk heeft hij een leuke middag gehad. Kleine jongetjes worden groot........ Wat een mooie test Jel........ Ja wij hadden ook niet gedacht dat ik zo snel zwanger zou worden na stoppen spiraal. Wij hadden hier geen rekening mee gehouden, maar het is ontzettend welkom hoor!! Ik schaam mij ook wel een beetje hoor en voelt ook niet fijn als iemand al lang bezig is en het wil niet lukken.....ook een collega van mij.....wat eeft zij een verdriet......ze huilt vanuit haar tenen, ze zijn al meer dan twee jaar bezig. Ik vind dat heel vervelend voor haar.
Hoi meiden, Zo de sintdrukte is weer voorbij. Pfff, was er ook wel klar mee. Nu focusen op mijn examen 16 december. Hier alles goed. De ergste misselijkheid is voorbij. Ik blijf wel moe en heb super veel honger. Erug! Wordt ook onzeker over die misselijkheid, gaat het nog wel goed. À.s. Donderdag dus de echo, zal zo blij zijn als ik een kloppend hartje zie. o enigen buik is al zo dik, lijk wel 4 of 5 maanden zwanger. Naja.... Het voelt ook zo onwerkelijk dat ik echt zwanger ben, kan het nog niet geloven, en ook zo snel, daar reken je idd niet op, je hoopt het, maar je gaat er vanuit dat het wel ff duurt... Bizar.... Jel, jij hebt vandaag je echo? Ben zo benieuwd. Plaats je de foto? Norge, hoe gaat het met jou, is het echt doorgezet? Nou, ik ga even verder aan de studie. Byby
Ja net geweest! Ik ben toch echt pas 5 weken. Hartje klopte al wel! Zal vanavond even kijken of ik de foto kan laten zien. Hoewel er dus nog niet zoveel te zien valt, haha. Ben wel erg blij dat ik nu gewoon weet hoever ik ben. Uitgerekende datum schat ze tussen 10 en 12 augustus. De volgende echo is met 9 weken (voor de combinatietest), staat voor vrijdag 6 januari in de planning. Nou, kunnen we gaan nadenken of we het al gaan vertellen met kerst of oud & nieuw...
Hoi jel,nou goed om te weten toch? Gefeliciteerd, kloppend hartje, hardstikke mooi. Reuze benieuwdnaar de foto. Deed de vk een beetje gezellig? Mag vragen wat je beweeg redenen zijn om die combi test te gaan doen? Ik twijfel namelijk heel erg hier over.... Ff heel wat anders, heb vanmorgen smurfensnot met mijn dochtertje gemaakt. Kenne jullie dat? Was hellend om te doen, nostalgie hihi
HihiNinoos, old skool!!! jel, super! Zo vroeg al een kloppend hartje? Gaaf! Moeilijk meten zo heel vroeg al, voor hetzelfde geld komt er de volgende echo een week bij Ik hoop dat ik volgende week ook zulk goed nieuws heb (niet dat ik 5 weken ben dan, hahaha, maar voor de rest) Ninoos, jij mag donderdag, toch?
Hihi Old skool ja, blijft leuk! Ja ik mag idd à.s donderdag, om 10 uur, leef er zo naar toe! Daarna heeft manlief een pittig gesprek op zijn werk voor een nieuwe job, om half 12, dus echt een byzondere dag. Zo benieuwd daar ook naar. Zou ook meer inkomen betekenen en met een derde op komst komt dat helemaal niet slecht uit hahaha Lilage hoe ver ben jij dan nu volgens je eigen berekening?
Moet trouwens nog ff wat kwijt.... Gisteren vierden wij Sinterklaas met de schoonfamilie. Kregen we allemaal een letter, en mijn schoonzusje die zwanger is kreeg er twee, ook een B van baby. Blijkbaar is mijn zwangerschap minder interessant en krijgt mijn baby geen B. Het gaat me niet om die letter hoor maar vind het gewoon onaardig om zo "vergeten" te worden....
Ja Ninoos, dat snap ik! Is ook helemaal geen fijn gevoel! Kun je daar wel wat oer zeggen? IK ben volgens mijn berekening nu 8 w of 7 w+6, maar goed, wat scheelt dat! Ik heb mijn laatste ongi gehad ergens beginj van de nacht 11 op 12 oktober, dus ja, onduidelijk om de dag te kiezen dan he. Ik houd de 11e aan. Mijn cyclus was ook vrij kort, aangezien ik de 6e november al positief testte...IK verwacht volgende week tijdens de echo tussen de 8 en 9 weken uit te komen! Jij heel veel succes en plezier donderdag he, ik zie uit naar je post dan! Zwanger, jij ook zo misselijk? Blegh...Ik over heel de dag heen, niet spugen gelukkig, maar fijn is anders..En moe, slaap zo'n 10 uur per nacht, om vervolgens moe op te staan hahahahaha
@lilage, nee, in die familie bestaat een hele grote mat waar ales onder geveegd wordt! Vooral niet bespreken. Ben nu al bijna 17 jaar lid van de am.... Nee bespreken is er niet bij. Jammer. Ik ben trouwens sinds een paar dagen niet of bijna niet misselijk. Beter hoor. Ben wel erg moe en snel buiten adem. O heb zon zin in morgen, alsof het dan pas echt wordt! Aan jullie gelijk weten hoe of wat! Byby
Ninoos wat raar van je schoonfamilie! Zou ik ook echt niet leuk vinden, gelukkig heb ik een geweldige schoonfamilie. Heel veel plezier vandaag met de echo! De misselijkheid is bij mij toegenomen. Krijg 's ochtends alleen een beschuitje met thee er over naar binnen. Gelukkig nog niet echt overgegeven maar wel het gevoel elk moment te moeten overgeven. Wel jammer want mijn moeder is nooit misselijk geweest, had gehoopt dat dus ook niet mee te maken. Ik vind het ook erg lastig op het werk, met vlagen ben ik dan echt afwezig.