Spiraal eruit begin augustus. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Norge, Jul 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Jel heb je al een foto vn je echo? Ben benieuwd!
    Ja, shit he, die misselijkheid? Heb ik twee keer niet zo veel last van gehad, maar nu, gatver:)

Ninoos, succes vandaag!!

2. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    en ninoos????

3. Ninoos

Ninoos Lid

Aug 16, 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Daar ben ik! 8 weken en 5 dagen. Hardstikke leuk! Alles zag er goed uit, hartje klopte. Was wel even zoeken. Je zag alles zo mooi zitten. Ze deed eerst een uitwendige echo, maar daar kon ze het niet goed op zien. Daarna inwendig en dat was perfect. Ik was wel heel gespannen, nu helemaal happy. Yes, ik ben echt zwanger!!!

4. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Super Ninoos! Termijn klopt, hartje klopt, heerlijk! Geniet!

Zwanger, wanneer ben jij ook alweer?

5. Norge

Norge Fanatiek lid

Jul 29, 2011
    1,292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dames,

Ik heb besloten te stoppen met ons clubje.
    Ik heb weinig te vertellen omdat ik zelf niet zwanger ben en dus niet echt met jullie mee kan praten. Ik hoop dat jullie mij begrijpen!
    Ik lees nog wel eens een keertje hoe het allemaal met jullie gaat.
    Ik wil jullie ontzettend veel geluk toewensen en een ontzettende fijne zwangerschap!

Liefs!

6. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Norge, kan t wel begrijpen, ook wel een beetje zien aankomen. Werkt gewoon lastig als je met zo'n klein clubje bent.

Succes en ik hoop ook binnenkort iets van je te horen!

7. Jel123

Jel123 Actief lid

Aug 1, 2011
    222
    0
    0
    Ninoos fijn dat alles goed is!

Norge jammer, maar begrijp je goed. Heel veel succes en laat nog wel wat van je horen!

Lilage wanneer is jouw echo volgende week?

Mijn foto komt er van het weekend op, met telefoon lukt het niet goed en camera moet ik even opzoeken...

8. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    MMmmm, er wordt niet productief gekletst hier Dames!!! :)

9. dotje24

dotje24 Actief lid

Jan 24, 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Jel en Ninoos: Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! Wat een opluchting he om dan het hartje te zien kloppen en zo'n kleine frummel heen en weer te zien springen :)

Norge: Jammer maar begrijpelijk! Kom je er snel weer bij als het raak is?

Hier alles rustig, wachtend op het wachtbankje die ik na al die maanden ook wel weer zat ben hoor... nog 5 dagen en dan mag ik weer testen. Voor nu heb ik onwijze last van mn tepels en gevoelige borsten. Verder voel ik me goed. Ik ga nergens meer van uit en laat het over me heen komen. Twee weken geleden had er ineens zo de balen in. Ik had me voorgenomen er niet steeds mee bezig te zijn, maar toch is dat zo moeilijk. Je weet dat je eisprong er aan komt en dat je dan wel "moet" en als het dan niet lukt door omstandigheden dan voelt het als gemiste kans. Stom he die gedachtes... Ik baalde er zo van. Maar goed, even met vriendlief gebabbeld en het "moeten" uit ons hoofd gezet en het maar zien waar het naar toe gaat.
    Nu is mn hoofd weer leeg, kan ook niet anders aangezien ik er nu geen invloed op kan hebben :)

Nou ladies, ik ben benieuwd naar de mooie echo's!!!

10. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Ben ik!

Echo zag er mooi uit! friemelde al wat armpjes en beentjes, cute! Hartje klopte mooi, helemaal blij! Enne, niet terug gezet, heel blij mee, dit voelt al alsof het zooo lang duurt, hihi, zit nu op 9 w + 4d..

slechte foto:

11. dotje24

dotje24 Actief lid

Jan 24, 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Oh je groene olijf ziet er op de echo al veel groter uit he... :) Joh die komende 30 weken vliegen voorbij hoor! Geniet!!!!

12. Jel123

Jel123 Actief lid

Aug 1, 2011
    222
    0
    0
    Fijn dat alles goed is! Heerlijk 9 weken al! Ik ben pas 6, haha, duurt zo lang, kan nu al niet meer wachten :D Had ik van mezelf niet verwacht. Komt misschien ook omdat ik het nog aan niemand kan vertellen...

We willen het met de kerst aan familie gaan vertellen. Op m'n werk wil ik het pas met 12 weken gaan zeggen dus ongeveer eind januari. Ze zijn aan het reorganiseren en wil niet het risico lopen dat ik ergens anders neer gezet ga worden omdat ik zwanger ben (en straks 3 dagen wil werken).

Ik ben trouwens deze week helemaal niet misselijk meer en m'n eetlust 's ochtens is gewoon weer terug. 's Avonds wel nog wat moeite en erg moe. Hoe is dat bij jullie?

13. dotje24

dotje24 Actief lid

Jan 24, 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    #513 dotje24, Dec 17, 2011
    Last edited: Dec 17, 2011
    Ladies,

Net een test gedaan van zwanger en kind en deze gaf een lichte streep. Nu ben ik een dag te vroeg met testen, maar loop al wel twee dagen met buikpijn als in menstruatiepijn. Wou het eerst afwachten, maar we waren toch zo nieuwsgierig!
    Alleen durf ik nog niet zo te juichen... De streep was licht, en het was een ultra gevoelige test en eigenlijk n dag te vroeg. Ik hoop zoooo dat het grote rode monster nu uitblijft!!!!!

Fingers crossed!!!!!

14. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Zegge Dotje, Dat lijkt mij toch echt wel een streep hoor:)

Zelfs hubs zag em snel en die zegt ook zo maar dat ie niks ziet!!!

Gefeli!!!

15. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Ik zeg dat je stiekem maar moet genieten van het idee Dot!

16. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Dotje, nog getest? Niewsgierig!

17. Jel123

Jel123 Actief lid

Aug 1, 2011
    222
    0
    0
    Dotje spannend! Lijkt wel positief hoor! Heb je al opnieuw getest?

18. dotje24

dotje24 Actief lid

Jan 24, 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Haaij!

Nee nog geen tweede test gedaan, was een druk werkweekend en ben echt versleten! Heb nog een test van zwanger en kids liggen, morgenochtend ga ik weer testen. Als ie nog niet duidelijk is dan haal ik er een van clear blue. Daar staat tenminste duidelijk zwanger en niet zwanger op :)
    Voor nu heb ik pijn in m'n onderbuik, rug en liezen. En is m'n energie level erg laag. Het voelt nu echt wel als bij m'n eerste zwangerschap. Maar toch dat kleine onzekere stemmetje dat blijft zeggen: eerst zien, dan geloven :)

19. Ninoos

Ninoos Lid

Aug 16, 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Dotje, jij bent hardstikke zwanger! Gefeliciteerd! Wat gaaf! Leuk nieuws op de vroege morgen. Benieuwd naar de test van vanmorgen, spannend!!!

20. dotje24

dotje24 Actief lid

Jan 24, 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Nou ik raak inmiddels ook overtuigd hoor dat ik echt zwanger ben :p Vanmorgen nog een test gedaan en deze gaf weer een lichte streep aan. Geen knaltest, maar wel een streep! (en toch haal ik straks een cb test, wil het echt letterlijk zien staan hihi)

Ohhh kan het wel uitschreeuwen!!!! *Dot schreeuwt* WHAAAAAAAAAAA BEN ZWANGER!!!!!!!!!!

Wanneer hebben jullie contact gezocht met de verloskundige? Heb eigenlijk geen idee meer hoe lang ik de vorige keer hiermee gewacht heb.
    Zoals het er nu uit ziet wordt het een zomerkind, ik hoop voor nu dat er geen hitte golf komt in juli en augustus :p

Nou ik stuiter nog even verder op mn roze en blauwe wolkjes!

Fijne dag!!!

Share This Page