Spiraal eruit begin augustus. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwanger1981

28 okt 2011
    39
    0
    0
    NULL
    hoge noorden
    lilage wat een prachtige buik.....

2. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dames ik kon me natuurlijk niet inhouden.
    Vandaag 15.30 getest op 10dpo en negatief.
    Op dus weer naar de volgende ronde......

Ik weet dat het eventueel nog mogelijk kan zijn en dat ik te vroeg heb getest, maar dit verwacht ik niet. Heb een extra gevoelige test gebruikt van zwanger en kids.

Ik ga mezelf geen valse hoop meer geven. Ben weer lekker chagrijnig. Op naar de volgende ronde..... Krijg er echt genoeg van!

3. zwanger1981

28 okt 2011
    39
    0
    0
    NULL
    hoge noorden
    Alles goed dames...........hier lekker moe van alle drukte en onzin dingen die bij het dagelijkse leven horen zoals problemen met verbouwing, rekeningen en regeldingen. Leren voor examens want donderdag ga ik hopelijk mijn laatste 3 doen....duimen jullie voor mij.

Nog even aan de studie en dan lekker pitten

4. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Norge balen! Kan me goed voorstellen dat het frustreert. Ik had dat zelf al in het begin terwijl ik eigenlijk wel in m'n achterhoofd had dat het gemiddeld wel een jaar kan duren.

Zwanger1981 veel succes met de examens! Waar gaat het over?

Vorige week de 20 weken echo gehad en alles was goed. Ook hier liep hij 5 dagen voor. Ze zei ook dat hij de groei goed inzet, volgens mij heeft hij dat gehoord want m'n buik is ineens enorm gaan groeien. Zal proberen dit weekend een foto te maken, nog steeds niet gedaan :)

5. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dames! Ik kom leven in de brouwerij brengen!! Ben hartstikke zwanger, het wachten is beloond. In een ander topic heb ik mijn testen geplaatst (hier lukt het me niet met de iPad) en het was echt een knaller! Ik ben zo blij.....

6. zwanger1981

28 okt 2011
    39
    0
    0
    NULL
    hoge noorden
    wat fantastisch nieuws!!!

Hier alles oke, op de normale kwaaltjes van moe en rug.

Mijn buik gaat nu ook groeien.....de foto volgt nog hoop ik....

7. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Jaaaaaa foto wil ik zien!

8. zwanger1981

28 okt 2011
    39
    0
    0
    NULL
    hoge noorden
    ben gelukkig bescheiden zwanger.....scheelt dat ik in begin veel afgevallen ben door spugen.

Hoe voel jij je norge? Ik zal snel zorgen voor foto!

9. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Heb erge krampaanvallen die doortrekken naar liezen en bovenbenen, dit heb ik een aantal keren per dag. En dan zo erg dat de tranen in mijn ogen staan en dan krijg ik het zo warm. Weet niet of dit wel goed is.

10. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Norge wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!!! Had je zelf al iets door of had je verwacht ongi te worden? Hebben jullie samen de test gedaan?

Je krampaanvallen herken ik niet, maar ik had dan ook helemaal geen zwangerschapskwaaltjes de eerste maanden. Je kan ook al de verloskundige bellen voor een afspraak en zeggen dat je 'krampaanvallen' hebt, misschien mag je dan eerder komen voor een echo. Er valt nog niet veel te zien zo vroeg maar met ca. 6/7 weken moet er wel een kloppend hartje te zien zijn (lijkt verder nog wel op een boon op de foto dus verwacht er niet te veel van :D)

Bij mij ook alles goed. Ik heb wel een buikexplosie doorgemaakt vind ik zelf, niet normaal hoe hard dat ineens gaat! Boobs helaas ook, ben van een kleine d cup nu naar 75G! Voel me er echt ongemakkelijk door en probeer het te verbergen. Scheelt dan wel weer dat mn buik nu zo groeit, valt het mensen denk ik minder op.

11. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Ja Dames, waar zijn die foto´s? :)

12. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Hier gaat het goed. De krampaanvallen zijn iets meer uit te houden nu.
    Morgen belt de VK dus vraag er haar even naar. De pijn straalt dan echt uit naar rug en zij.
    Nog niet overgegeven van de misselijkheid, dus wat dat betreft mag ik niet klagen.

Voor de gein nog een test gedaan en die is echt bere donker. De streep stond er nog eerder dan de controlestreep en is nog donkerder dan de vorige keer.

Deel Deze Pagina