Je gelooft het niet, wilde ik vanmorgen testen, deed mijn test het niet! Ik kreeg alleen maar horizontale strepen!!! Dus morgen maar weer nieuwe halen! Nog steeds geen ongi dus.... Sinds 3 dagen weer verschrikkelijke hoofdpijn, pijn in liezen en spierpijn. Heel raar dus.... Ook pijn aan aan mijn borsten richting mijn oksels....! En dan ook nog constant last van mn maag...... Dit heb ik nog nooit gehad als ik ongesteld moet worden. Of zal het ontspiralen zijn? Die onzekerheid baal ik echt van! Ik wil of ongi worden of een positieve test zodat ik weet waar ik aan toe ben. Hoe gaat het daar? xx
Hej, Mmm, eerlijk gezegd denk ik dat ik me gewoon dingen inbeeld nu...Sinds ik weet dat er een kans is, merk ik dat ik het graag wil en me er naar ga voelen, snap je? Nog geen ongi hier, en ik zou me wel zwanger kunnen voelen, maar goed vertrouwen doe ik het niet zeg maar. Veel last van maagzuur en moeheid..Mijn borsten zijn wat groter dan normaal, maar niet pijnlijk ofzo..IK heb nu weer buikpijn met vlagen en misselijk, dat ik echt denk, nu word ik ongi! Van iemand ovu testen gekregen en aangezien ik het niet kan laten he ik ze nu een dag of 3 geprobeerd..afgelopen 2 dagen wel een lijntje, vandaag ineens een positieve test.. Gek, want ik heb niet het idee dat ik nog ga ovuleren, dan zou ik nu op een cyclus van 37 dagen zitten vanaf verwijderen...Geen idee of dat logisch is, maar mijn cyclussen lagen de afgelopen 8 maandag tussen de 25 en de 29 dagen... ik word een beetje krankjorum van mezelf, wil er helemaaal niet zo mee bezig zijn zeg..ben eigenlijk gewoon bang dat ik dinsdag of morgen ongi word en dan ben ik toch teleurgesteld...blegh...Laat t maar over zijn he, ben ik met je eens... een test haalt bij mij nog niets uit...allemaal niks.. maar goed, afwachten en flink in mijn werk duiken, hihihi
Hoi ladies, Hier ook een onzekeren en zeer ongeduldige nieuwsschierige hopelijk zwangere mama.... Wordt er gek van en had me nog zo voor genomen alles op zijn beloop te laten... Bij mij nu als volgt, de 16de de mirena er uit gegaan, de 19 en 20 ste alleen overdag helder rood. Korte ongi dus, of geen ongi... Iig vandaag de 28 ste bruin bloed, beetje maar met afscheiding, is dit een innestelingsbloeding of begin van ongi? O en geen krampen of ongi gevoel. Heb echt al een paar dagen super zere borsten, irriteer me mateloos aan de kids, alsof die er met de ellebogen op mikken, wat een pijn. Verder 3 keer een vlaagje misselijkheid gehad op verschillende momenten van de dag... Ik durf niet te hopen op nu al een zwangerschap, dan zou ik direct zwanger zijn. Daarnaast, de kans dat t alsnog mis gaat, niet blijft plakken is best aanwezig. Vind testen veel te vroeg. Dat Ding is er nog geen twee weken uit. Verder hebben we er wel flink op los geklusd, dus daar kan het niet aan liggen. Gelukkig morgen weer werken, even mijn gedachten verzetten. Vind het maar vaag, kon ik maar een uitdraai krijgen van de activiteiten in mijn lichaam Groetjes van mij!!!
whahaha, dit forum is eigenlijk zo slecht als je je niet ermee wilt bezighouden merk ik Steeds van die herkenbare dingen bij iedereen, maar niemand weet wat dat bruin heb ik trouwens ook 1 keer gehad, tijdens wat ik gok, mijn ovulatie was...Maar goed. Misschien kan ik jullie deze week meer vertellen over waar en onwaarheden, als ik ongesteld word of niet, whahaha...Mijn lichaam zegt een beetje ja, maar mijn hoofd zegt, dame, je kunt t je prima inbeelden! Succes ninoos, Ik hoop t voor je! Ik heb er na de verwijdering ook goed op los geklust, gewoon omdat het weer fijn was...whahaha
Ik denl dat haar bloeding wel ongi was! Paar dagen na het verwijderen, en helder rood! Helder rood bloedverlies is ongi! En de eerste menstruatie na de mirena schijnt maar enkele dagen te duren! Wat spannend hier allemaal zeg!! Haha....
Zeker spannend allemaal. Heel slecht forum, hahaha Heb net aan mijn man gevraagd of hij iets aan mijn borsten ziet of voelt en ja, hij vind ze erg gespannen. Maar kan makkelijk een schijnzwangerschap zijn hihi.... Byby, ik kijk nog even expeditie robinson en dan lekker slapen!
lekker vage verhalen dan van alle huisartsen! Die van mij zei dat het geen ongi was Als het wel een ongi is, dan weet ik helemaal niet meer wat er gaande is
nou, ik volg jullie voorlopig wel Ik mag me neerleggen bij een in de war geraakte cyclus...Gisteren een positieve ovulatietest en vandaag weer niet...Dus een eisprong nu pas gehad is dan mijn conclusie! Enorm laat voor mijn doen, maar zal het spiraal wel normaal zijn dan. MIjn lichaam is f*ckin' with me, goed verhaal Ik houd jullie in de gaten! Norge nog nieuwe test in huis???
Wel ongi, niet ongi, vandaag iig echt ongi... Gaaaatsie!!! Mijn cyclus dus ook echt helemaal in de war. Ben ook bezig met ovulatietesten, die maar weer even een paar dagen laten liggen.... Vandaag maar weer gesteld op dag 1. Trouwens, ik voel me helemaal niet ongi, geen kramje te bespeuren! Naja...
@ Ninoos Drommels, drommels en nog eens drommels! Dat is echt balen zeg!!! Maar niet getreurd hoor, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik voel dat het deze ronde helemaal goed gaat komen! @ lilage Heb een test gehaald, maar wil eigenlijk kijken of ik me kan bedwingen tot zaterdag! Die spiraal is er namelijk nog geen 3 weken uit. Maar nog geen ongi te bekennen!! Klote he die lichamen van ons! Heb vandaag voor het eerst eens getemperatuurd. Het was 37.9. Dat is vrij hoog of niet? Is dit een goed teken?
Idd drommels, ben gewoon zo nieuwsgierig. Plannings technisch is 1 of 2 maanden wachten met zwanger worden wel lekker, dan heb ik name lijk de zomervakantie van de kids vrij en met een beetje medewerking van mijn werk extra lang verlof tot het nieuwe jaar. Maar nu denk ik wel erg ver vooruit hihi. Norge, ben heel benieuwd, zou ook zaterdag gaan testen als je nog niet ongi bent geworden. Eerder heeft denk ik geen zin, naja, kan wel natuurlijk maar om een verkeerde uitslag te voorkomen, lekker in t weekend. Al is dat wel erg ver weg nog, tis pas maandag! Misschien is het al eerder besproken maar hoe zien jullie levens er uit? Al kinderen, baan, hobbies... Ben wel benieuwd wie jullie zijn...
Haha je denkt net als ik..... Ik werk dus op een school en het lijkt me dus heerlijk om voor de zomervakantie te bevallen, dan wordt je verlof nog eens extra aan je zomervakantie geplakt! Wat is het toch heerlijk als we dit van te voren echt helemaal zouden plannen! Hopelijk word ik snel zwanger en dan komt mijn plannetje helemaal uit Ik ben 29 jaar en getrouwd. Nog geen kinderen. Ik ben werkzaam als onderwijsassistente op een middelbare school. Als een docent ziek is dan vang ik de lessen op! Heeeeeeel veel vakantie heb ik dus! Tsja voor de rest, ik hou van zwemmen, mijn hondjes (chihuahua's) en ben dol op uitslapen! Voor de rest heb ik nog een Noorwegen en Center Parcs verslaving!! Dus alle kortingsbonnen van CP zijn altijd welkom!!! En jij? Wat doe jij zoal? Hoest met je ongi? Heftig? Liefs!
Oh dat is luxe als je verlof aan je zomervakantie van school wordt geplakt. Ik heb van andere juffen ook wel eens anders gehoord. Nou, zou wel heel lekker zijn dus. Ik hou ook van zwemmen. Manlief niet maar gelukkig heb ik twee watertarief op de wereld gezet dus ik kan mijn lol op. Van de zomer zo genoten, elke dag zwemmen, gezellig met de kids. Ja cp, lekker, alleen zo duur! Ik dacht om in de herfstvakantie nog een weekje te gaan, nou dan leg je dus zomaar 1000 euro neer. Verder over mij, ik werk als financieel planner. Dat houdt in dat in naar de gehele financiële situatie kijk van mijn client en daar een berekening op los laat en advies geef. Dit is kosteloos en wij verkopen ook geen producten, erg objectief dus. Verder studeer ik er ook nog bij. Dec moet ik examen doen. Ben vandaag vrij en kan dus leren. Wel zin maar ben zo moe, zou liever even gaan slapen hahaha O verder dus 31 in jaar, al weer bijna 8 jaar getrouwd met een hele lieve lieverd. Ik vind zumba erg leuk, gisterenavond nog gedaan. En ik wil zwanger zij ahahahah, maar dat had je misschien al door Hoeveel dagen in de week werk je norge? En wordt dat na het krijgen van een kindje anders? Ik werk 18 uur, verdeeld over 2 soms 3 dagen per week. Voor mij perfect! Nou tot snel maar weer!
Bonjour! haha, nou, ben ik me een kluns Ik heb dus schijnbaar echt eergisteren mijn ovu gehad volgens de testen, gisteren namelijk weer een negatieve test...Als dat klopt (en dat lijkt me nu dus wel waarschijnlijk) heb ik een cyclus van of 31of 33 dagen..helemaal niet zo gek dus! Heb gewoon verkeerd geteld! Wat er dan loos is met alle andere dingen die ik voel of gevoeld heb, geen idee...Maar zal wel geheel psychisch zijn! Ik hoop dus maar dat dit klopt, dan mag ik echt niet klagen...Heb wel gezellig gesext nadat ik een posi ovutest had, dus ach, wie weet over 2 weken! Ninoos, jammer! Hoe gaat t? Misschien wel fijn dat je nu weet wat je cyclus doet? Norge, hahaha, ja geduld is een erg schoooone zaak! Hoop dat jij meer succes hebt dan Zolang je geen testen in huis haalt kun je niet testen, dan wordt wachten wss makkelijker nietwaar
heeejla damez! Wat houdt iedereen het hier spannend!!! Norge, hebbu al nieuws? Zit elke dag even te spieken hier, of je jezelf al hebt laten gaan, hahaha En ninoos, mestreechse en jel, hoe staan de zaken?