En Norge, al een test gedaan? Spannend hoor! Lilage voor jou ook spannend nu of je ongesteld gaat worden. Wel fijn dat je cyclus dus toch normaal is. Ninoos, jammer dat je ongi geworden bent, op naar de volgende ronde dan maar! Had afgelopen woensdag eerste ovu test gedaan en die gaf gelijk positief aan. Vond ik een beetje vroeg (rond 10 dagen), dus dacht eigenlijk dat het misschien niet goed gegaan was. Donderdag weer positieve test en vandaag maar weer een test gedaan om te kijken of die testen niet goed waren en altijd positief aangaven, maar hij gaf negatief. Woensdag en zaterdag 'geklust' dus hoop dan maar dat dat voldoende was. Maar goed, vertrouw nog niet helemaal op die testen dus we gaan voor de zekerheid nog wel even door, haha. Was ook een beetje balen dat dit precies een hele drukke en rare week was anders hadden we wel meer 'geklust' haha (veel verjaardagen, hoge werkdruk; stress, moe). Oh hoop zo dat ik niet ongesteld wordt!!! Zou wel fijn zijn om eind mei/juni te bevallen. In juli, augustus lijkt me toch niet zo leuk voor je kind, dan zijn er toch altijd veel mensen op vakantie elk jaar als jij jarig bent. Hoe denken jullie daar over? Houden jullie daar rekening mee? Zie trouwens in m'n onderschrift dat de ovulatie over twee dagen is. Nu staat mijn cyclus op 28 dagen, maar dat was 27 (moest ik nog veranderen). Dus dat zou betekenen dat ik nog een dag heb. Maar ja, test gaf aan negatief vanochtend... ach we zien wel, gaan toch gewoon aan de klus.
Hej Jel, Als een ovulatietest negatief aangeeft, kun je er vanuit gaan dat t negatief is en dat je eisprong dus al heeft plaatsgevonden, je kunt dus rustig voor de gezelligheid verder klussen, maar voor een bevruchting haalt t niet veel meer uit! IK heb ook nog wel een keertje extra getest na die positieve test, maar blijft negatief. Die ene positieve test sloeg ook wel direct na het 'dippen' uit, terwijl de negatieve testen meer moesten opdrogen...Na goed, als t juist is heb ik dus over een week mijn nod... Ik trap ook niet meer in dingen die ik in mijn lijf voel nu Heb donderdag/vrijdag wat steekjes en krampen gehad, ben wel weer extra moe en heb op een vreemde manier flinke onderrugpijn, terwijl het er niet in is geschoten ofzo, gewoon spontaan...Maar goed, alles zal me een worst wezen...ik wacht dus gewoon op volgende week en verder focus ik me zeker nergens op...Vreemd genoeg gaat dat nu ook veeel beter dan twee weken geleden Jel, wanneer is dan jouw NOD? Zal dan rond 14/15 september zijn toch? @Norg, misschien zit je met je kop in de wolken, mss helemaal niet, we horen t wel een keer zeker.....
Ja klopt denk inderdaad aan 15 september. Wat duurt dat lang dat wachten hè?! Wanneer is jouw NOD? Bij mij sloeg die positieve test ook gelijk aan, bij de negatieve test heb ik langer gewacht omdat ik nog dacht misschien komt het nog. Ben wel heel benieuwd of ik nu ook weer pijnlijke borsten krijg, dat had ik erg voordat ik ongesteld werd. Ik let nu ook veel meer op mijn lichaam, dus kan me voorstellen dat je er niet meer in wil trappen haha.
Ja, ik ben er nog! Was ff druk de laatste dagen. Maar vanaf nu ben ik weer helemaal van de partij. Vanmorgen een test gedaan en negatief!! Dus we blijven nog steeds in onzekerheid. Ik ben wel erg moe en heb erg last van mijn borsten. Of 't een zwangerschapssymptoom is, dus geen idee!! Ik merk het vanzelf wel haha.... Heb trouwens sinds gisteren een voorhoofd vol met puistjes, en dat terwijl ik die nooit heb! Echt raar dus.... @Jel123 Ook bij jou dus erg spannend momenteel!! Ik hou er trouwens geen rekening mee of mijn kind in juli of augustus geboren zou zijn! Ik zie dit niet echt als een probleem. @lilage Ben nu weer helemaal terug hoor!! Maar bij jou istie dus ook erg spannend. Kom je niet in de verleiding om straks een vroege test te doen???
Nou dames, had nu wat helder rood bloedverlies! Denk dus dat ik nu echt ongi word. Ook wel weer fijn als ik weer een cyclus krijg!!
hej Norgie, jammer dat je dan al die tijd in spanning zat! Inderdaad enige troost dat je nu een redelijke cyclus krijgt...blijft wel jammer... Ehm, verleiding...het valt goed mee. Vroeg testen of niet, als er iets gaande is is dat zo en anders niet...Ik hoop natuurlijk dat t snel weer raak mag zijn, aangezien we nu wel zo ver zijn dat we er voor willen gaan...Dit weekend zal ik op zijn vroegst eens testen, maar feit blijft dat ik pas iets zinnigs kan zeggen als ik volgende week niet ongi ben...Als de ovulatietest klopt, maar zie niet echt een reden om ook daaraan te gaan twijfelen..alst niet raak is, hoop ik ook echt gewoon ongi te worden dan... Gezelli dat u der weer bent trouwus
Wel fijn dat je weet waar je aan toe bent Norg. Op naar de eerste echte ronde! Lilage, spannend voor jou hoor, ik moet nog wat langer wachten. Als ik het goed begrijp is mijn NOD de 15e en kan ik dus daarna een testje gaan doen als ik dan niet al ongesteld geworden ben?
Nou geen bloedverlies meer! Ik snap er helemaal niks van! Alleen dus vannacht een klein beetje, maar wel rood!
zeg sussie, dat kan een innesteling zijn als t niet doorzet! lig je gewoon niet ip schema zoals je dacht misschien....weekje of 2 nu in de wacht als er verder niks gebeurt! jel, ja, als je die test volgt kom je op NOD 15 september ongeveer. Rond die koers kun je testen. Er zijn testen die t eerder kunnen, maar heeft niet heel veel zin. Voor die tijd kan er nog veel mis gaan, waardoor t uiteindelijk geen zwangerschap wordt en niet iedereen maakt evenveel HCG aan. Ik kan bijvoorbeeld niet heel vroeg testen, haalt weinig uit! samen op t wachtbankie En norg er dus wss bij, drukte!
Nou dames, ben echt ongi! Ik ben er stiekem gewoon blij om dat alles weer werkt haha!! Alleen wanneer is dan ongeveer mijn ei? 13e 14e dag? Ik weet natuurlijk geen cyclusduur! Ik vind het nu veel spannender dan voorheen! Voor mijn gevoel gaan we nu pas echt beginnen!
heej norgie Alles werkt weer dus Ehm, je ei, das moeilijk te zeggen..je cyclus heeft er nu dus zo'n 25 dagen over gedaan..niet helemaal realistisch omdat t natuurlijk na spiraal is geweest, maar je zou dus ongeveer vanaf dag 8 kunnen beginnen...Volgens deze cyclus heb je je ei hoogstwaarschijnlijk ongeveer op dag 10 gehad..Weet ik natuurlijk allemaal niet zeker. Als ik uitga van die eerste bloeding als zijnde een menstruatie dan heb ik mijn ei nu op dag 17 gehad...blijft bietje gokken. eerste week na ongi om de dag klussen is vaak een goede richtlijn...Dusse viel succes enne, wat kunnen we onszelf zwanger denken he rare kwalen hihihi
Thnx.... Nou, dan weet ik wat me te doen staat straks. Klussen, klussen en klussen!! Idd, waar die kwalen dan vandaan kwamen? Het waren echt verschrikkelijke krampen!! Toch ontspiralen?? Ga jij dus a.s. weekend weer testen? Wat zegt je gevoel? Jij bent nog steeds niet ongi..... Wanneer is je NOD ongeveer als je er vanuit gaat dat je toen toch ongesteld bent geweest?
Norge weet precies hoe je je nu voelt. Ik was ook erg blij voor de eerste keer weer ongesteld te worden na de Mirena. Dan weet je tenminste dat alles weer werkt. En kan je de cyclus gaan bijhouden. Lilage, wel fijn dat jij al twee kinderen hebt, voor mij is alles nieuw en leer zo steeds wat bij Nu eerst maar afwachten tot jouw NOD Lilage, en Norge zet 'm op met klussen
Ik had vroeger heel erg last van mijn ongi. Nu helemaal niet! (of het is stilte voor de storm) Hoe is dit bij jou gegaan? Had jij er last van na de Mirena?
Ik was vergeten dat ik altijd erg buikpijn heb en last krijg van diarree als ik ongi ben. Mijn hoofdpijn viel dit keer wel mee; heb last van migraine en was bang dat dit erger zou worden als ik weer ongi zou worden. En wat me echt tegenviel was het werk dat je ervan hebt; niet vergeten tampons en inlegkruisjes in je tas mee te nemen, het verschonen op zich op m'n werk (ze weten dat ik een spiraal heb, dus ik kan niet teveel kraken anders valt het zo op...). Had ook de eerste dag een broek aan zonder zakken en dan valt het dus op dat je ineens iets uit je tas moet halen (kantoorbaan). Nu maar hopen dat ik niet ongi meer wordt! Ik zie trouwens overal baby's of zwangere vrouwen. Zal vast wel komen omdat je er nu meer op let maar ik vind het wel heel apart.
Ja volgens mij klopt het wel. Maar ik zou er zelf ook rekening mee houden dat het nu wel ca. 28 dagen kan worden want een cyclus van 25 dagen is wel kort. Bij mij was het overigens ook maar 28 dagen en als ik de ovulatietest moet geloven nu dus zelfs 26/27 dagen geweest.