Spiraal eruit begin augustus. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Ik bedoelde niet dat je hem aan moest passen maar dat je i.i.g. voor de zekerheid langer door moet gaan met klussen als je je aan die banner had gehouden :D

Maar zo als je hem nu hebt kan het natuurlijk ook, dan moet je er weer rekening mee houden dat je vanaf dag 9 ook al vruchtbaar kan zijn (als je cyclus weer kort is), dus eerder klussen dan banner aangeeft.

We zijn er maar druk mee :p

2. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    ja, die banner..je kunt natuurlijk uitgaan van 28 dagen, maar stel dat t eerder komt? als je daar zelf maar rekening mee houdt, die banner is ook maar een beetje voor de show, nietwaar:)

Ehm, ikke...tja, het zou kunnen, maar ik heb niet echt een gevoel...Als mijn ovu klopt dan is mijn NOD zondag...
    Tot later, even eeeeten:)

3. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hahaha, precies dus wat jij zei jel:)

4. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Show? Niks show:D

Heb 'm toch maar weer op 25 gezet, anders ben ik straks de weg weer kwijt....! Begin gewoon extra vroeg, en extra vaak! Wat een straf!:D

5. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Zware straf inderdaad :D Ik vind het wel heel anders nu je er zo bewust voor gaat. Mijn vriend zij laatst ook heel grappig toen we 'klaar' waren "zwem, zwem..." hahaha! Kwam niet meer bij.

6. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Hahaha.....! Zwemmen maar!;):D

Ja, ik vind het ook hoor. Ik vind het nu pas echt spannend worden!!!

7. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    haha, ja, t wordt wel een verplicht extraatje he:) Wel 1 klein tipje van mijn kant, zorg er maar wel voor dat je het leuk blijft vinden, anders wordt t echt zo'n moetje als je een paar maanden bezig bent...Dus haha gewoon af en toe klussen bij kaarslicht ofzo, of bij een romantisch etentje voor 2 :)

Zow, norge je bent terug en ik kan t ineens niet meer bijhouden hier hahahaha...Ik ga nu ook afhaken, want ben errug moe...even bijtanken voor weer een dagje werken morgen! Slaap lekker alvast, bis morgen!

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    geen banner voor de show dus, jij wilt ons gewoon laten weten wanneer jullie dus flink seksen he, whahahaha...Nou, ik weet genoeg hihi

9. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Je hebt me wel al snel door zeg.....! :D

Tuurlijk! Je snapt 'm helemaal!:p:D

10. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Hoi ladies, ben ik weer, was even stil hier, las wel mee maar even zelf niets toe te voegen.

Dat zwemmen, hahaha, voor mannen is het toch een soort trots volgens mij, zo van kijk kij het vrouwtje zwanger maken. Manlief zei laatst, als je daar niet zwanger van wordt, weet je hoeveel bar daar op staat.... Naja.....

Na 6 dagen zijn bij mij de rode duivels weer weg. En dat hebben we gisteren gevierd, wij houden t wel leuk, we zijn vandaag 8 jaar getrouwd dus gisteren hebben we het erg gezellig gemaakt. Logeermatras naar beneden, kaarsjes aan, en zeer creatief zijn :)

Zal jullie verdere details besparen hahaha.

Maargoed, aanvang van de eeste echte ronde dus voor ons. Ben zo benieuwd! Schoon zus is zwanger van haar eeste, 24 weken en het wordt een jongen, en als ik haar dan zie heb ik zo'n zin in ook die buik.... Ben zo benieuwd of het lukt, wanneer het lukt, war het wordt en hoe het zal zijn... en dat maakt t allemaal zo spannend!

11. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Ninoos Van harte gefeliciteerd met je trouwdag! Nou, jullie hebben jullie goed vermaakt zo te lezen!:D Groot gelijk!!
    Ik vind het ook schitterend die dikke buiken. Ik kan ook niet wachten haha.... A.s. donderdag is mijn trouwdag.... Maar of 't matras in de kamer kan......? Dan moeten wel de rode duiveltjes heel snel weg wezen!

12. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Ninoos Ik snap jouw banner niet helemaal! Je zit al op 8 dagen, hoe kan je dan pas over 14 dagen je eisprong hebben?

13. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    @norge, misschien heeft ninoos lange cyclus?
    (wel erg lang) mss foutje?

@ninoos, gefeliciteerd nog! En norg alvast gefeli, voor als ik het mss vergeet:)

ik was vorige maand 4 jaar getrouwd...maar dat matras komt bij ons niet meer zo vaak naar beneden..dat deden we in de flat wel regelmatig...gezelli:0 maar alleen jammer dat de kids er dan op sprongen en het daardoor eigenlijk een bietje aan vervanging toe is:) hihi...Nou ik ga lekker werken :p tot later!

14. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Hallo Dames,

Hoe gaat het hier?
    Ik heb zojuist ovutesten besteld.... Ik ga het gelijk goed aanpakken!
    Vanaf welke dag testen jullie?
    De ongi loopt bijna mijn broekspijpen uit, echt waardeloos gewoon! Wie heeft hier nog meer zoveel last van? Dat wordt dus morgen drama op mijn werk, of het is morgen minder......

Wat geef jij voor vak lilage? Ik werk op het voortgezet onderwijs als onderwijsassistente.
    Of had ik dit al gezegd? Ik weet 't allemaal niet meer hoor!;)

Liefs!

15. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    norgie, bij de testen zit een mooi schema over wanneer te beginnen:) Heeendig!

16. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Hoi ladies,

Ha mijn cyclus, de vorige keren dat ik met een voorbehoedsmiddel was gestopt had ik cyclus van wel 45\48 dagen. Wij vrijen vrij regelmatig dus echt rekening houden met mijn cyclus doe ik niet. Zo'n lange cyclus kan ik niet eens in een banner kwijt. Dus uit zelfbescherming hou ik deze lange aan anders denk ik vanaf dag 28 al dat ik zwanger zou kunnen zijn, als de duvels dan pas 3 weken later komen.... We zullen zien dus. Ik heb nu ook ovu testen in huis en morgen ga ik daar mee beginnen. Ben heel benieuwd.

Norge, ook vast gefeliciteerd met je trouwdag.

Ti's bij ons wel een een persoons logeermatras dus dat past wel. We hadden wel een stoel onder de deur lonkt gezet voor eventueel uit bed komende kids hahaha

Hier gaat verder alles ok. Voel me prima. Ik ben er iets minder mee bezig dan eerst, even me zinnen verzetten. Let er wel op dat er regelmatig geklusd wordt zeg maar. Doen jullie dat ook ? het is bij ons vaker dan eerst. Ben er wel blij mee!

17. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ik snap 't helemaal van je cyclus nu;)

Nadat mijn spiraal er uit was hebben wij ook vaak geklust. Zeg maar gerust bijna elke dag haha.....
    Maar nu natuurlijk ongi, en dan moettie wegblijven....:D
    Mijn ongi is gelukkig een stuk minder, diclofenac geslikt en dat helpt ontzettend goed. Geen buikpijn meer en de bloeding is nu gewoon normaal gelukkig!

Lilage hoe is 't bij jou? Wanneer ga je testen? Ik vind dat het wel gewoon tijd wordt.:p

18. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Vandaag een gerommel in m'n buik! Beetje steekjes ook. Ben benieuwd of dit nu is van de eisprong of een innesteling. Ben zelf bang dat het een eisprong is... Nou ja, het is pas de eerste ronde natuurlijk dus zou ook wel heel veel geluk zijn als het gelijk raak was.

@Norge, alvast gefeliciteerd met je trouwdag morgen!
    Ik had trouwens ook al ovulatietesten gekocht. Ik ben er toch mee bezig dus waarom dan niet gelijk eens kijken wat de vruchtbare dagen zijn, ben gewoon nieuwsgierig (en help graag een handje mee :))

Klussen trouwens ook vaker dan normaal :) Is ook nog spannend zo allemaal!

19. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Hej hej,

@...een innesteling vindt over het algemeen plaatst tussen de (4)5 a 10 dagen na een ovulatie/bevruchting, dus tel uit je winst, dat zou kunnen kloppen...Maar probeer je er niet teveel op te focussen als dat lukt, anders duurt een week echt nog lang :D

@ninoos, ja, wat moet je ook anders met zo'n cyclus...Ik vind t ook zoeken hoor, en kan me voorstellen als je zo lang gewend bent, dat t niet na twee weken er mee bezig zijn fijn is..

@Norge, echt niet voor t weekend, als t er dan al van komt. Ik merk dat t heel erg in mijn hoofd zit en ik wil niet dat mijn dagelijks gebeuren er (teveel) door beinvloed word...Het is super spannend, zelfs voor de derde keer, maar t moet geen obsessief iets worden voor me...

Vroeg je trouwens nog, ik ben lerares op een basisschool, groep 8 momenteel, dus ik geef alle vakken:)

Ik ga even een huilend mannetje troosten boven, die heeft er de laatste dagen wat moeite mee in bed...De oudste is zwemmen met paps, ik krijg zo een dinnetje over de vloer! Salut!

20. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Jel Spannend hoor. Ik ben benieuwd. Wat denk je zelf?

Hoe voelen jullie je meiden? Hebben er nog veranderingen plaats gevonden?

Vandaag mijn trouwdag, lekker uit eten geweest. We gaan 7 oktober ook lekker naar Center Parcs, een weekendje VIP huis!! Vond dat dat wel mocht bij 5 jaar huwelijk.

Vandaag de ovutesten ontvangen van zwanger en kids.... Ik denk dat ik van t weekend ga beginnen met testen, heb er 10 en wil mijn ei niet missen:p

Bijna niet meer ongi... Ging toch nog heel snel gelukkig. Tis maar 1 dag erg heftig geweest!

Deel Deze Pagina