Spiraal eruit begin augustus. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Gefeliciteerd Norge! En veel plezier het weekendje weg!

Ik voel me niet anders dan anders... eergister wel steekjes in m'n buik maar dat kan ook de eisprong geweest zijn. Lijkt me wel een beetje laat i.v.m. positieve ovulatietest maar goed misschien heb ik me verkeken? (je gaat overal over twijfelen, haha)

Best spannend maar heb nog niet het idee zwanger te zijn. Ga ook echt pas testen een paar dagen over mijn NOD, want als ik niet zwanger ben, ben ik dan waarschijnlijk al ongesteld geworden.

Jij heel veel plezier met de 'eerste ronde' :D

2. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Zie nu dat het op de banner wel een eisprong geweest kan zijn, eergister was het de 15e dag. Klopt dan niet met de ovulatietest maar goed, is de eerste keer dat ik dat gebruik misschien niet goed gegaan. Heb wel nog steeds geklust, dus wie weet :p

3. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hej,

Hier bij mij klopt er iets niet helemaal...Ben gisterenavond ongesteld geworden....Dat op zich is jammer, maar prima, maar het is te vroeg! Ik heb altijd een LF van 14 dagen (al 3,5 jaar lang) en nu dus ineens niet. Ik voel me ook veel beroerder dan anders, misselijk, meer buikpijn, niet fijn...De LF zou nu maar 11 of 12 dagen hebben geduurd...

De test zou mis kunnen zijn geweest, maar dat lijkt me ook gek eigenlijk...Nou ja, zal wel effe de verandering zijn ofzo!

Jel, jij nog een klein weekje wachten he, spannend hoor!

4. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    jel, misschien klopt je banner niet, dat kan natuurlijk ook he:) Misschien logischer, want die stel je zelf in, die testen doen wat ze altijd doen:)

5. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Jammer lilage, op naar de volgende ronde. Wat betent LF?

Ja, nog een weekje, hoop dat het lekker snel voorbij gaat! :)

6. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Lf is de periode tussen je ovulatie en je menstruatie...precies, gewoon verder...Volgens de Ha kan t zijn dat je lichaam zichzelf toch weer op de rit moet krijgen na een spiraal en dat t daardoor deze keer afwijkt!

7. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Wat jammer Lilage... Maar niet getreurd! We gaan er gewoon weer helemaal voor! Misschien is het voor jou ook fijner dat je eerst "echt" ongesteld bent geweest!

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    er heeft precies een maand gezeten tussen verwijderen spiraal en eerste ongi, mooi uitgekient nietwaar? :)

9. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ja, echt perfect gedaan!! Haha....

@ iedereen Zojuist mijn eerste ovutest gedaan, er staat een streep bij de T maar is nog lichter dan de streep bij de C. Dus moet nog eventjes geduld hebben.... Kan ik vanavond nog lekker een borreltje drinken!

10. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hutseknutse, zondagochtend, rattatouille staat op, pyama ochtend in huize hier:)

11. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Hoestie hier dames?

Weer een ovutest gedaan maar helaas was de teststreep nog lichter dan de controlestreep!!

12. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Norge, da ken:) Die dingen kunnen iets verschillen in uitslag per dag, kan aan de concentratie van je urine liggen ofzo. No worries:p je bent aan t testen vanaf een cyclus van 23 dagen ofzo, dus grote kans dat ie over een paar daagjes pas echt posi is, dat valt wel op, hahaha:p

Hier, alles goei, moe vant werken, ik ga zo in mijn bedje beetje tv koekeloeren en dan op tijd slapen, heeeerlijk:)

@Jel, hoest bij jou, al heul zwanger:)?

13. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Hihi, Norge, ikke verkeerd gelezen, surry:) Ben af en toe erg kippig als ik moe ben.....:D

14. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Bij mij nog geen zwangerschapsverschijnselen... borsten zijn wat gevoeliger, maar dat had ik vorige maand ook toen ik ongesteld moest worden. Maar goed, hoop nog steeds dat het wel raak is! Wil zaterdag gaan testen als ik nog niet ongesteld ben.

Norge hoop dat je snel een positieve ovulatietest krijgt!

Lilage lekker zo af en toe op de bank hangen, heb ik vanavond ook gedaan. Heb een beetje beginnende keelpijn en m'n neus begint dicht te zitten, bah zit niet te wachten op een verkoudheid. Ga nu lekker vroeg m'n bedje in!

15. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    heej jel, vandaag is toch ongeveer jouw nod, nietwaar? Spennend heur:)

Het gare van dit alles is dat wachten wat ik stiekem toch wel een beetje doe....wachten op je ovu, dan wachten tot je ongi...en ja, dan duren 4 weken toch wel lang:p

Loslaten Ils!!!!! Gewoon sexen tot ik erbij neer val, en verder lekker gaan met die banaan!!!

Hoe ist Norg? En Ninoos???

16. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Klopt ronde de 15e NOD. Nog geen ongesteldheid. Heb met m'n vriend afgesproken zaterdag een test te doen als ik nog niet ongesteld ben. Pff, idd wat duurt dat wachten lang. Probeer af en toe ook m'n gedachten gewoon ergens anders naar toe te laten gaan.

Er is wel van alles gaande in m'n buik, dus heb toch het idee ongesteld te worden. Hebben jullie trouwens ook na de Mirena dat je borsten zo 'opzwellen'. Ik had het vorige maand ook en nu weer, scheelt dus echt een cupmaat! Dat had ik vroeger nooit!

Ben nu overigens snotverkouden en heb keelpijn. Vannacht geen oog dicht gedaan en nu uiteraard ontzettend moe... Hoop niet dat dit negatief werkt op een evt. vruchtje?

17. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    jel, nee hoor! dat vruchtje redt zich heus als t zich redden moet! Als je je te gestresst voelt dan zou je morgen al kunnen testen hoor, als die ovulatietest juist is, klopt t vandaag NOD. En die klachten die ijken op menstruatie kunnen ook op zwangerschap duiden, succes!

18. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Jel Wat spannend zeg!!!!!! Kan je vandaag niet testen? Niet alleen jij vindt het spannend maar wij ook!:D
    Ben echt zo benieuwd?

@Lilage Hoe gaat het bij jou? Nog vorderingen?

Nou, ik heb na mijn ongi keurig om de dag geklust.
    Ik heb gisteren weer een ovutest gedaan van zwanger en kids om 3 uur 's middags. Maar het teststreepje blijft lichter dan de controle streep. Ik had een uur van te voren nog wel een bak thee op. Is dit erg? Heb wel wat slijmverlies dus lijkt mij toch dat mijn ei er aan zit te komen????

19. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dames, willen jullie even kijken.

Heb vanmiddag een ovutest gedaan.... Ik had vandaag wat slijmverlies en was toch wel nieuwsgierig.... Ik vind het wel lastig met die streepjes. Wat denken jullie, is deze positief?
    Bekijk bijlage 183255

20. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    #160 Jel123, 15 sep 2011
    Laatst bewerkt: 15 sep 2011
    C streep is donkerder, moet je even in de bijsluiter lezen, dacht dat de andere kant dan donkerder moest zijn? Maar hij is al weer voor een deel donker, hmm, nog een keer testen vanavond of morgenochtend? Spannend! (C en T moeten of beiden dezelfde kleur hebben of T moet donkerder zijn dan C)

Bij mij nog geen ongesteldheid. Kan zelf ook bijna niet wachten met testen... misschien toch morgenochtend maar doen. Hoewel ik echt afgesproken heb met mijn vriend het pas zaterdag te testen. Hmm, zal zo eens bij hem peilen :p

Deel Deze Pagina