Spiraal eruit begin augustus. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Hier kan je het ook nog zien: ovulatietest (even scrollen naar ovulatietest)

2. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Jel, je test maar lekker morgen!:D Moet gewoon haha....:p

Ja, maar kreeg m slecht op de foto... Het verschil in kleur is echt nog minimaal en de rechterstreep is dunner waardoor het wat lastiger te zien is! Ik weet t ook niet meer.... Maar hij is in iedergeval heel duidelijk nu en dat was eerst niet!

3. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    @Norge, ik denk dat het morgen echt positief is...Dat gok ik zo, deze lijkt me opkomend, maar de C is nog donkerder. Succes!

@Jel, ja, duh, morgen doen:) Lijkt me prima:)

4. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    @norgie, gewoon aan de klus vandaag en dan morgen nog eens testen...kan je dees in elk geval niet missen, mss is ie morgen nog duidelijker!

5. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Meiden wat spannend allemaal, jel, ben zo benieuwd! Zou erg leuknieuws zijn!!!
    Hier alles rustig, we klussen er vrolijk op los. Voel allemaal steekjes, zit nu op dag 14 of 15 ofzo... Ben de ovu testen een beetje vergeten te doen, we klussen toch wel alleen voor wanneer je moet testen is het dan weer wel handig, maarja, bewaar ze voor een eventuele volgende ronde...

Bij mij dochter (evi) in de klas, groep 1, is het thema nu babies, er kwam zelfs een moeder met haar baby naar school om die in de klas in bad te doen, erg leuk dus. Maargoed, de kinderen weten natuurlijk niet dat we proberen om er nog een kindje bij te maken... Zegt evi maandag tijdens 's t eten, papa, mag mama een baby in haar buik? Ja zegt mij zoon, twee, een jonge en een meisje... Het gesprek gaat nog even verder tussen die twee waarop mijn zoon zijn zusje waarschuwt dat ze dan wel mindér respect krijgen als er een babie bij komt... Hij bedoelt aandacht... Zo schattig!

6. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    O dag 19 al!!!! Handig die banner zeg...

7. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Helaas vanochtend was de test negatief. Heb nog steeds een klein beetje hoop. Als ik volgende week nog niet ongi ben ga ik weer testen... wordt vervolgd

@Ninoos, spannend nog even en dan kan jij ook weer testen!

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    jel, ik testte bij mijn eerste pas ruim een week overtijd positief:) ken dus nog steeds!

9. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Ninoos Wat een heerlijke uitspraak zeg... Daar moet je wel enorm van genieten!

@Jel Niet getreurd. Misschien test je volgende week wel hartstikke positief, het kan nog alle kanten op.

@Lilage Hoe gaat het met jou?

Gisteren had ik een (redelijk)goede ovutest, vandaag was er geen streepje te bekennen. Had vier uur niks gedronken en ook niet geplast. Snap er helemaal niets van. Ik word er gewoon een beetje moedeloos van.....

10. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Norge, dan denk ik toch dat gisteren de beste test was...Je kunt nog even doortesten of er nog iets veranderd, zo niet dan denk ik dat je gisteren als de positest kunt aanzien en dat je dus vandaag je ovulatie ergens hebt gehad!

11. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Maar je hebt toch altijd 2 piekdagen? Ik had er dan maar 1??

12. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    je hoeft niet perse 2 piekdagen te hebben, als je ovulatie binnen 24 uur plaatsvindt, heb je maar 1piekdag...Trouwens, gebruik je testen van t kruidvat? Dat zijn namelijk rotdingen!

Hoest met Jel?

En Ninoos?

13. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Werd vanochtend wakker met hoofdpijn. Om medicijnen te nemen toch maar weer een test gedaan en die was echt dik negatief... verwacht dat ik morgen wel ongi zal worden. Op naar de volgende ronde!

Ninoos, jij bent nu geloof ik de eerste die gaat testen van ons allemaal, heel veel succes!!!

14. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Nee, van zwanger en kids zijn mijn ovulatietesten. Net weer een test gedaan en enkel een tuurtest. Ben nu bijna door mijn testen heen. Denk dat ik die test van van de week dan toch als positief moet beschouwen!

@Jel Denk je dat je hoofdpijn komt door een aankomende menstruatie??

@Ninoos Hoe gaat het bij jou?

@Lilage Deed jij nou ook ovutesten?

15. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Hoi,

Jammer van die test, maar hoofdpijn kan een van de eerste zwangerschapssymtomen zijn. Blijft spannend tot de rode duvels er zijn lijkt me.

Ja idd, ik mag over 7 dagen testen bij een normale cyclus van 28 dagen, uitgaande van mijn vreemde extra lange cyclussen test ik pas 12 oktober... À even bekeken in de agenda. Spannend maar weer en ondertussen flink doorklussen hahaha

Voel ook van alles, raar lijf. Weet iig wel dat mijn lichamelijk me goed voor de gek kan houden. We wachten dus geduldig af!

Wie is er nu de volgende met testen dan?

16. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    @Jel, ja hoofdpijn is ook een symptoom, helaas zijn veel symptomen voor zwangerschap en ongi aan elkaar gelijk...Maar ik blijf erbij dat t vreemd is als je die ovutest als uitgangspunt neemt...dan ben je nu toch echt overtijd, toch? Maar goed, je ziet t vanzelf, of niet natuurlijk:)

@norge, ja dat denk ik dan ook, als t verschil tussen die test en de anderen zo groot was, neem ik aan dat die positief was!

@Ninos, ja lichamen, bah! Ze doen soms wat dat het hoofd zil he! Maar goed, het hoeft geen bedrog te zijn!

Ik gebruik normaal gezien geen ovulatietesten. Ik had er een paar van een vriendin gekregen die heb ik gebruikt...Maar ik heb ze 2 keer niet nodig gehad. Bij mijn eerste was ik zwanger in no time en tijdens mijn tweede poging voelde ik elke maand feilloos mijn ovulatie aankomen, was niet nodig dus!Ik mag nog even wachten, denk dat ik aankomende week ergens ovuleer, we zien t wel!

17. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Ninoos Ga je 12 oktober pas testen? Ik snap niet waar je het geduld vandaan gaat halen zeg... Waarom zou je er niet eerder een testje tegenaan gooien?

@Lilage Dat is fijn als je het zo goed aan voelt komen. Ik voel alleen mijn eisprong. Maar heb soms wel wat slijmverlies, dus eigenlijk kan je het dan al weten.

@Iedereen Ik had donderdag dan mijn "positieve" ovutest en voel dat ik vandaag mijn ei heb (tenminste daar ga ik van uit).
    Heb steekjes links en rechts onderin mijn buik! Is dat niet laat mijn eisprong? Donderdag positieve test en zondag eisprong?

18. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    @ norge, lijkt me laat ja, binnen 24/48 uur staat er op die dingen van mijn. Lijkt me eerder een het is gelukt steekje hahaha
    En idd ik zeg heel stoer dat ik ga wachten maar vanachter dacht ik weer ban niet, ik heb 4 testen in huis dus kan er best eentje tegen aan gooien. Ti's alleen dat ik mezelf niet gek wil maken met hoop.

Overigens veel sympthomen van ongi en zwangerschap de eerste paar weken komen idd overeen. Hoe irritant is dat! De week voor mijn vorige ongi had ik super gespannen borsten.... Nu weer, en dat kan weer op alles wijzen 1) zwanger, 2) schijnzwanger, 3) ik hen een normale cyclus en wordt zondag ongi, 5) het betekend niets! Hahahha, fijn, leer uw lichaam kennen zodat het u kan bedotten :)

Overigens voel ik me zwanger, ja dat zeg ik niet tegen manlief maar hier mag alles gezegd worden toch? Ik weet het niet, maar na twee zwangerschappen denk ik het gevoel van iets in je baarmoeder te hebben wat anders is te herkennen. Verder dan die borsten, zie erg wit bij opstaan, steekjes in mijn onderbuik....

Hahaha, lekker spannend hè, kan ook gewoon een voorbereiding op een ongi zijn... Hihihi blijft erg kruik dit hele zwangere Eden verhaal!!!

Hebben jullie er al over nagedacht wanneer en hoe je het gaat vertellen aan familie, vrienden, kenissen en eventueel collega's?

19. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @ Ninoos Spannend zeg... Ik vind dat je heel snel gaat testen. Ik vind niet dat je ons kan laten wachten. Mijn zusje is al van alles op de hoogte maar mijn ouders niet. Ze gaan over 3 weken op vakantie.... Ik zou er van dromen om dan zwanger te zijn en ze het goede nieuws op vakantie te laten weten.... Maar ja, dat zal wel zeldzaam zijn als dat meteen lukt!

@ Dames
    Jullie gaan het niet geloven maar had nog 1 test van zwanger en kids over van de 10, die heb ik vanmiddag gedaan. Veel duidelijker nog dan die van woensdag. Heb direct er nog een digitale test van CB tegenaan gegooid en hartstikke positief.
    Raar want had woensdag een vrij positieve test en daarna niet meer....
    Bekijk bijlage 184197
    Jullie snappen dus wel wat wij zojuist gedaan hebben.....:D

Ik had gisteren al steekjes onderin mijn buik dus dacht dat ik mijn ei gisteren had.... Maar de steekjes zijn vandaag nog erger geworden! Zal dan elk moment mijn eisprong plaatsvinden? Ik volg het allemaal niet meer!:(

20. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Hallo allemaal!

Wat een gezonde spanning hier allemaal op het forum! Ook ik heb mn mirena laten verwijderen in augustus, al het weekend erna werd ik ongesteld. Nu heb ik deze datum aangehouden voor mn NOD omdat ik daarvoor al elke keer goed merkte wanneer mn eisprong was. Vandaag zijn we thuis gekomen na een korte vakantie en ik voel me al ruim een week "raar", het doet me erg terug denken aan mn eerste zwangerschap. Uit enthousiasme hebben we een vandaag een test bij de kruidvat gehaald, veeel te vroeg natuurlijk en hij bleef ook wit. Maar we waren zooo nieuwsgierig :)
    Nu wachten we rustig af, de tweede test van Kruidvat ligt klaar, samen met de digitale van clearblue waar DUIDELIJK zwanger of niet zwanger op staat. Fingers crossed!

Succes en geniet van het klussen en als je aan het wachten bent.... ik wacht met je mee!!!:)

Deel Deze Pagina