Ik word nu helemaal gek denk ik. In september/oktober heb ik een miskraam gehad: heel vervelend en we hebben twee maanden daarna ´rust´ gehouden. Nu de laatste twee maanden weer echt bezig met zwanger worden. Ik voel m´n ovulatie altijd vrij goed aan en de week erna had ik echt het gevoel dat het deze keer misschien (opnieuw) gelukt was. Mijn nod zou rond 28-29 dagen moeten liggen (zijnde zondag of maandag) maar nu heb ik opeens bloedverlies bij het afvegen. Nog niet veel, maar ik houd m´n hart alweer vast. Ik ben overigens super-regelmatig en ook na de miskraam zat ik al snel weer op de 28-29 dagen. Wat kan dit nu weer zijn? Opeens een hele korte periode? toch weer een miskraam? Herkent iemand dit?
Welke kleur is het bloedverlies? Echt roze/rood? Als dat zo is kan het misschien een innesteling zijn? Hoop het voor je!
heb al een beetje de laatste paar pagina´s hier door gelezen en ben bang dat het geen innestelingsbloed meer kan zijn. Ik werd ongesteld op 27/1 en had m´n ovulatie rond de 5/2 (is altijd vrij snel), dat is dus nu ruim twee weken geleden. Dank voor je bericht, ga nu maar weer met een bang hart afwachten of het doorzet.
Late innesteling? Miskraam kan het niet zijn; dat is het pas als je daadwerkelijk zwanger blijkt NA je nod.