hoi, hopelijk schrijf ik het goed maar vraag me af of de fase voor mijn eisprong niet te kort is. Heb de 14de mijn nod gehad en nu heb ik volgens mij alweer mijn ei. We zijn ondertussen weer even terug aan het proberen en vrees een beetje dat deze te kort is. Ik ben nu dus eigenlijk op dag 10... Misschien een domme vraag maar zit er toch mee. Wat is jullie eisprongdag? alvast bedankt!
Meer dan 70% blijkt vruchtbaar voor de 10e of na de 17e dag van de cyclus. De eisprong kan ongeveer 14 dagen voor de volgende menstruatie geschieden, maar ook veel eerder of later. Dus niet noodzakelijk rond de 14e cyclusdag. Mijn eisprong is pas rond 19 a 20 CD Volgens mij word het bij minder dan 7 dagen pas lastiger... Gebruik je ovulatie testen?
Ik vroeg het me ook af hoe mensen er nou achter komen wanneer precies test je dan vanaf dag 10 elke dag om er achter te komen of voelen jullie het echt en wat voelen jullie dan ? Ga nu voor het eerst met ovaluatie testen aan de gang heb die van de kruidvat gekocht hopelijk doen ze hun werk goed
Hoi, gebruik geen ovulatietesten maar merk heel goed wanneer ik vruchtbaar ben. Ben anders nogal droog Begin me af te vragen of ik vorige rondes niet altijd te laat was... daarom dat ik nu al enkele maanden vroeger en later klus. Ik zou ook wel ovulatietesten willen gebruiken maar vind het zo een zot geld he , ben een beke een vrek ze tot nu toe probeer ik nog zo om er niet teveel druk op te leggen. Bij mijn miskraam was ik er niet mee bezig omdat het de eerste maand ineens raak was maar nu ik me er begin op te focussen en het balkje volg van mijn banner, zit het me niet meer mee
Hoi skip, Ik test vanaf dag 7 van mijn cyclus 1 x pd. Zodra de testen bijna positief zijn 2 x pd. Ik heb mijn ei nl altijd best vroeg. Rond dag 10 al. Het hangt dus een beetje van je cyclus af. Als je ei bv pas op dag 15 komt heeft het geen nut om vanaf dag 8 te testen. Ook voel ik het aankomen. Ik krijg pijn in m'n onderbuik en liezen net alsof m'n menstruatie eraan komt. Wens je veel succes met je testen. Die van het kruitvat schijnen niet de beste testen te zijn heb ik gelezen. Ik gebruik ze van zwanger en kids. De dipsticks zijn erg goed. En ze zijn niet duur. Heb vaak een pakket van 30 ovutesten en 6 zwangerschapstesten. Daarnaast als ik bijna positief ben de cb digital als bevestiging.
Je hebt ook minder dure testen. Zwanger en kids is goed en betaalbaar. Succes en hoop voor je dat je de testen niet nodig hebt