Spiraal heeft niet goed gezeten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door GuusjeG, 16 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Hoezo voor de gek houden?
    Omdat ik niet zelf eens weet waarom ik geen test wil doen? Zit zelf in dubio om het wel of niet te doen voordat ik woensdag de controle krijg... Niet om iedereen of mezelf voor gek te houden
     
  2. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Misschien bang.. Dat het wel zo is?
    Ga nu zelfs aan mezelf twijfelen... Ja spiraal is op verkeerde plek gaan zitten.. Gaan zoveel vragen Door me hooofd van hoelang al?
    Bloedingen heb ik nog niet veel maar dat is normaal ook Na verwijderen van spiraal sta zeker in dubio wel of niet
     
  3. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Laatste is dus de vraag waren het de steken die ik heb sinds de klachten op en af of me eisprong..... Al die jaren (niet dat ik erop lette voelde ik wel een hevige steken en was het erna weg.. Had toen niet de klachten al en nooit bij nagedacht dat me spiraal verkeerd zat ... En ja afgelopen 3 mnd geregeld steken en ook hevige steken wat erna weg was . Dus daar ging ik vanuit dat het gewoon me eisprong is/was

    Nu twijfel ik dus aan ne eigen lichaam misschien ook de schrik dat het onverwachts is gegaan terwijl ik me voorbereidde op het verwijderen omdat hij bijna 5 jr erin zat
     
  4. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Spiraal zat al in me baarmoederhals... Ipv baarmoeder zakte al naar baarmoedermond
    Genecoloog zei ook dat ik daarom dus die bloedingen kreeg dat me lichaam het spiraaltje heeft afgestoten

    Me 2e spiraal was op tijd verwijderd ivm pijnklachten omdat de draadjes al niet goed waren meer
     
  5. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Savonds kon ik hem er zo uithalen of ik was hem verloren zonder dat ik het zelf doorhad..
    Enige wat ik op dat moment dacht .. Hoelang al verkeerd ... Effe terug gaan wanneer klachten begonnen was oktober .. Dus ja baking soda test zegt niks dacht ach zal wel niks zijn... Voor jullie misschien vreemd

    Om het effe duidelijk in kaart te brengen! Zeker niet gepland maar absoluut gewenst!
     
  6. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Had alle meldingen niet gekregen dus vandaar nu reactie

    Enige wat door me hoofd nu Gaat stel hij is positief! Dan weet ik alleen 3 mnd "zwanger" niet of alles goed is misschien dat dat me tegenhoud, omdat nadat ik spiraal er zo uit kon halen in vele mindere maten bloedingen had, aangezien het nu nog is niet veel zou je denken dan moet het toch x stoppen of het hoort bij het eruit halen van spiraal

    Eisprong ... Laatste 2 mnd kan en durf ik niet te zeggen of dat nu in combinatie met me klachten waren of daadwerkelijk me eisprong
    Spiraal maaktr bij mij ook geen dikke baarmoeder slijmvlies wand aan dat verklaarde eerste 3 jaar alle bloedingen enz.
    Dat het nu verkeerd heb gezeten dat had ik zelf nooit erachter gezocht , verweet het aan dat hij er bijna 5 jr in zat.

    Zal vanavond om mezelf uit onzekerheid te halen een test halen. En hem vanavond gelijk doen aangezien ik veel en vaak moet plassen
     
  7. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    En wat zegt de test?

    Je geeft aan dat het niet gepland is. Dat snap ik als je een spiraal hebt ;). Maar ik begrijp uit je andere topic dat je wilde beginnen met ovulatietesten na het verwijderen van je spiraal. Betekent dat dat er wel een kinderwens is?

    Wat vindt je partner er eigenlijk van? Wil die niet dat je een test doet?
     
  8. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Heb je nog getest?
    Nu zit je jezelf gek te maken maar als je test gedaan hebt weet je als t goed is hoe of wat ;)
     
  9. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.197
    2.836
    113
    Maar als je nu negatief test hoef je ook niet naar de gyn toch?
     
  10. Aanoniemous

    Aanoniemous Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.546
    962
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd of je jezelf uit de onzekerheid heb gehaald en getest heb.

    Mijn spiraal heeft ook verkeerd gezeten. Maar daar kwam ik achter doordat ik voor check up echo moest om te kijken hoe hij zat (was een maand na t plaatsen) ik had zelf niet gemerkt dat hij niet goed zat
     
  11. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Als je zwanger bent met een spiraal is dat volgens mij behoorlijk belangrijk om te weten. Dus niet testen lijkt me echt niet slim.
     
  12. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Ovulatietesten wou ik me cyclus op orde hebben kijken omdat ik destijds na korte maand pil alles ontregeld was en ik 6 wkn geen cyclus had en duurde totaal 3 mnd dat alles op rit was en alle oude rotzooi eruit was
    Als nl alle oude rotzooi eruit is en ik een normale menstruatie weken heb dan zou er nieuwe in komen

    Partner denkt van kan nooit... Maar zegt zie het vanzelf met controle
    En voor de duidelijkheid is niet ongewenst mocht het zo zijn

    Heb getest met ochtendurine en lichte streep dus kan er weinig mee
    Ben van me andere kids knallers gewend
     
  13. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Spiraal is er al uit zat in baarmoederhals al alleen weet niet hoelang test geeft lichte streep aan dus onduidelijk
     
  14. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Heb je een foto van je test? Bij drie maanden zwangerschap verwacht je wel een duidelijk positieve test. Het kan dat het geen enorme knaller is vanwege te veel HCG maar een tuurstreepje zal het dan niet zijn. Je hebt de afgelopen maand(en) geen seks gehad? Dat je korter zwanger bent?
     
  15. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Ja controle of er niks beschadigd is en hoe alles van binnen is omdat genecoloog hem woensdag eruit zou halen en dat is dus uitzichzelf bijna week eerder gebeurt

    Test is lichte streep dus onduidelijk
    Ze wouden zowieso controle omdat ze niet weten hoelang het erbuiten heeft gezeten, en ik zelfs met BBZ negatief testte tot 3 mnd eb gewoon me regels had na verwijderen van spiraal. Terwijl t vruchtje bij 8 wkn gestopt was en in zh door bloedtest kwamen ze erachter
    Huisartsen gewone test negatief.
    En heb met spiraal deze bijna 5 jaar geregeld cystes gehad dus controle is zowieso niet verkeerd
     
  16. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Nee voor laatst in oktober,
    Heb afgelopen mnd zware pijnstillers gehad en laatste wkn injecties met corticosteroïden dat zal geen invloed hebben wel laatste injectie kon spiraal verminderde werking hebben
    Zal foto erop zetten is lichte licht roze streep
     
  17. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Heb je een foto van de test?
     
  18. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Zit nu in auto, zodra ik thuis ben zal ik even foto maken, moest onverwachts weg, heb hem bewaard!

    Geen tuurstreep, lichte roze streep.
    Vind wel moeilijk om te oordelen omdat ik niet korter zwanger kan zijn namelijk

    Is trouwens test van kv.
     
  19. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    En??? Ik zie nog geen foto...
     
  20. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Hoop dat die duidelijk is lastig om op foto te krijgen.
    Vanmorgen is die gemaakt trouwens.
    Bestand was te groot dus even aan moeten passen.
    In echt is die lichr roze en niet grijs als indroger maar vind het vreemd
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina