Spiraal heeft niet goed gezeten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door GuusjeG, 16 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simmy

    Simmy Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.067
    312
    83
    Ik zie wel iets maar dit is sowieso geen streepje passend bij 3nmd zwanger. Hoogstens een prille zwangerschap of een reactie op je ovulatie...
     
  2. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Foto is te slecht met aanpassen zie ik...
    Heb hem erna in zakje gedaan.. Dus urine is iets doorgelopen... De streep lichtroze zit er nog... Blijf t vreemd vinden..
    In echt is die geen tuurstreep . Maar krijg hem moeilijk op foto
     
  3. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Zie me post erna .. Krijg het niet goed op foto in echt is die geen tuurstreep maar lichtroze krijg het niet goed op foto
    En inderdaad ben knallers gewend kan me niet voorstellen dat ik langer als 3mnd ben...

    Gelukkig woensdag onderzoek!
     
  4. Simmy

    Simmy Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.067
    312
    83
    Hoe dan ook veel te licht. Kan je ook minder ver zijn? Rond de 4 weken? Anders klopt het echt niet
    Helaas zijn er ook veel Kruidvat testen die vals positief geven. ..
     
  5. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Hier misschien duidelijker net gemaakt had hem in zakje gedaan niet slim dus urine wat doorgelopen maar streepje zat er al
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Nee korter kan echt niet
    Heb met kv getest jaren terug met 3 mnd bij huisarts negatief maar wel BBZ
     
  7. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ik denk niet dat je al 3 maanden zwanger bent. Sowieso hoor ik de laatste tijd nare verhalen over de testen van de Kruidvat. De Predictor schijnt erg goed te zijn de laatste tijd. Ik vind je geduld trouwens erg knap. Ik was stad en land afgereist om een echo te laten maken als bleek dat ik misschien 3 maanden zwanger zou zijn:roflmao:
     
  8. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ja maar dit is echt geen streep die past bij een zwangerschap van drie maanden. Echt onmogelijk. Dus gewoon vals. Hoe erg ook.
     
    Simmy vindt dit leuk.
  9. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Test was om te kijken of ik zwanger kon zijn omdat spiraal niet goed zat. En zelfs bijna eruit ging uitzich zelf.
    En omdat ik woensdag controle pas heb.. En mezelf uit onzekerheid wou halen heb ik getest... Spiraal was bedoeld om zwangerschap tegen te gaan

    Hoe t went of keert krijg het moeilijk op foto is het lichte roze streep geen tuurstreep en zal ik woensdag afwachten .. Korter kan niet
    Zoals ik al typte ken idd knallers maar heb ook negatief meegemaakt terwijl ik wel zwanger was en veel hcg in me lichaam had alleen zar het op verkeerde plek
     
  10. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Kwaaltjes had ik bij allebei niet ja na 16 wkn
    En echo staat zowieso voor woensdag en aangezien ik dus niet weet ondanks lastige test wat geen indroger is .. Maar weer te licht voor 3 mnd naar mijn mening ga ik er vanuit dat het niks is.

    Zijn er idd rare verhalen over kv test dacht dat ze altijd beste waren
     
  11. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Tegenwoordig zijn die testen helaas echt niet zo goed meer. Ik zou toch een predictor proberen. Dan heb je zekerheid.
     
  12. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Kan ik maandag pas halen...
    Belangrijkste is dat spiraal er iig uit is en hopelijk geen beschadigingen hebben gebracht, geen idee hoelang die er zat in baarmoederhals

    Symptomen zeggen bij mij niks dus daar kan ik niet van op aan net als ongesteld worden ..
    Zwangerschap testten heb ik 2x wel goed mee getest en 1x niet overal negatief ondanks hoge hcg pakte kv test niet huisarts test en zh niet pas in bloed
    Daarom ook dit lichte streepje kan ik helemaal niet van op aan ook al is die te licht mocht het wel zo zijn voor 12 wkn
     
  13. Lentezon18

    Lentezon18 Niet meer actief

    Hoe is het nu?
     
  14. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Heb je 3 maanden met een bbz rondgelopen? Dat lijkt mn nl wel erg vreemd..

    Ja ik zie een streepje maar dit hoort nooit bij 3 mnd. Ik heb zelf geen ervaring met vals positieve testen maar dit verhaal kan iig nooit kloppen..
     
    YellowEyes, Daphne91 en Nieuwsgierigbijtje vinden dit leuk.
  15. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Hoe was het bij de gyn ?
     
  16. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Ja, eerste 2 mnd gewoon netjes ongesteld en 3e maand bleef ik bloedden huisarts kon niks vinden alle testen negatief, huisarts post geweest urine gecontroleerd zw schap negatief maar kwam nierbekkenontsteking uit dus ab kuur vrijdags maandag kon ik niet meer lopen huisarts hielp me niet moest ab kuur tijd geven maandag avond opnieuw naar huisarts post en werd direct doorgestuurd naar zh echo's allemaal oké en dankzij bloedtest wisten ze waar ze moesten zoeken .... Werd ook direct op OK gelegd.. Vruchtje groeide tot 8 weken maar met 3 mnd kwamen ze eindelijk achter de pijn.
    Heb geluk gehad, eierstok is ook gelukkig bespaart gebleven

    Dus ja het kan!
     
  17. rijswijkse

    rijswijkse Fanatiek lid

    26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Wanneer was dat die bbz want mij is verteld dat ze na een bepaald jaartal geen besparende operatie meer doen.
    Ik heb nog op de valreep een besparende operatie gehad maar vorig jaar zijn beide weggehaald na dat ik weer een bbz had (andere kant)
    Kans op herhaling is te groot en meestal doet hij het niet meer zoals bij mij het geval.
     
  18. moonchild

    moonchild Fanatiek lid

    28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Hoe is het gister gegaan @GuusjeG ?
     
  19. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    @GuusjeG ik vind het vrij bizar dat je uitgebreid reageert op een vraag over je BBZ uit het verleden maar vervolgens niet even de moeite neemt om te vertellen hoe de echo was.... o_O

    Wat bedoel je met meestal doet “hij” het niet meer? Heb je het dan over de eierstok of de eileider. Bij mij is mijn rechter eileider verwijderd maar is de eierstok behouden en zowel mijn dochter als de huidige zwangerschap zijn ontstaan uit een eisprong van rechts ;).
     
    Ysabella, AKOEKKOEK, YellowEyes en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. rijswijkse

    rijswijkse Fanatiek lid

    26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ik heb het over de eileider die is door de hechting bij mij dicht gaan zitten.
    Door een hcg kwamen we daar achter(pijnlijk want vloeistof liep niet door wel de druk)
    Mijn eierstokken doen het beide prima na en voor de operatie nu geen eileiders meer.
    Ze hebben via de punctie aan beide kanten follikels weggehaald.
     

Deel Deze Pagina