Hoi allemaal, Vandaag schrijf ik omdat ik het er helemaal mee heb gehad!!! We zijn nu al 29 rondes tevergeefs bezig voor een broertje/zusje voor ons peutermanneke. Net dus weer ongesteld geworden en ik baal ontzettend!!! Waarom lukt het nou niet? Van ons manneke raakte ik na 23 rondes zwanger en nu zijn het er alweer 29...Bah. Als ik in mei nog niet zwanger ben dan "mogen" we starten met IUI. Ik sta er zo dubbel in, want heb het eigenlijk gehad met al die onzekerheid en wil helemaal niet de MMM in. Anderzijds willen we heel graag nog een kindje. Waarom ik schrijf? Ff stoom afblazen... en misschien is het herkenbaar? Groetjes, Smitje.
Oh meid, bij ons heeft het iets langer dan een jaar geduurd, dus ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Ik wil je een hele dikke knuffel geven. Ik hoop echt dat jij ook heel snel weer zwanger mag worden.
Ik snap je frustratie! Zelf niet mee te maken gehad maar kan me voorstellen dat het heel verschrikkelijk is. Wilde je even sterkte en succes wensen... Hopelijk snel positief nieuws
Pfff...wat een ellende. Je hebt alle recht om gefrustreerd te zijn! Is het bij de eerste ook met de mmm gelukt? Moet je dan voor een 2e alsnog zolang aanmodderen? Lijkt me echt verschrikkelijk dat je dit dus voor een tweede keer door moet maken.
Heel herkenbaar! Hier een ronde of 46 gok ik, ik ben gestopt met tellen. IUI heeft hier uiteindelijk wel de doorslag gegeven al was dat niet altijd makkelijk met de hormonen. Knuffel, hopelijk heb je snel een mooie test in handen.
Ik ben nog helemaal niet zolang bezig als jullie, maar ik kan me de frustratie wel inbeelden... Zeker ook omdat jullie goed weten hoe lang het de eerste keer geduurd heeft. Om eerlijk te zijn begrijp ik ook niet zo goed waarom ze jullie zo lang zelf laten proberen... Blijkbaar lukt het jullie moeilijk... De mmm is natuurlijk helemaal niets om naar uit te kijken, maar anderzijds kan het misschien wel een duwtje in de rug betekenen... Schrijf het hier maar lekker van je af hoor! Hopelijk is het snel raak!