Op naar ronde 30...zucht

Discussion in 'Zwanger worden' started by Smitje, Mar 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smitje

Smitje Bekend lid

Oct 30, 2012
    512
    41
    28
    Female
    Hoi allemaal,

Vandaag schrijf ik omdat ik het er helemaal mee heb gehad!!! We zijn nu al 29 rondes tevergeefs bezig voor een broertje/zusje voor ons peutermanneke. Net dus weer ongesteld geworden en ik baal ontzettend!!! Waarom lukt het nou niet?

Van ons manneke raakte ik na 23 rondes zwanger en nu zijn het er alweer 29...Bah. Als ik in mei nog niet zwanger ben dan "mogen" we starten met IUI. Ik sta er zo dubbel in, want heb het eigenlijk gehad met al die onzekerheid en wil helemaal niet de MMM in. Anderzijds willen we heel graag nog een kindje.

Waarom ik schrijf? Ff stoom afblazen... en misschien is het herkenbaar?

Groetjes, Smitje.

2. Truusdemier1981

Truusdemier1981 Actief lid

May 16, 2015
    295
    0
    16
    Female
    Ter Apel
    Oh meid, bij ons heeft het iets langer dan een jaar geduurd, dus ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Ik wil je een hele dikke knuffel geven. Ik hoop echt dat jij ook heel snel weer zwanger mag worden.

3. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

Jul 13, 2015
    2,576
    907
    113
    Ik snap je frustratie! Zelf niet mee te maken gehad maar kan me voorstellen dat het heel verschrikkelijk is.
    Wilde je even sterkte en succes wensen... Hopelijk snel positief nieuws :)

4. Smitje

Smitje Bekend lid

Oct 30, 2012
    512
    41
    28
    Female
    Thanx meiden!

5. Purplegirl89

Purplegirl89 Actief lid

Feb 29, 2016
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blijven volhouden!

6. Mackwek

Mackwek Actief lid

Feb 27, 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Pfff...wat een ellende. Je hebt alle recht om gefrustreerd te zijn!
    Is het bij de eerste ook met de mmm gelukt? Moet je dan voor een 2e alsnog zolang aanmodderen? Lijkt me echt verschrikkelijk dat je dit dus voor een tweede keer door moet maken.

7. Logan

Logan Niet meer actief

Heel herkenbaar! Hier een ronde of 46 gok ik, ik ben gestopt met tellen. IUI heeft hier uiteindelijk wel de doorslag gegeven al was dat niet altijd makkelijk met de hormonen.
    Knuffel, hopelijk heb je snel een mooie test in handen.

8. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Niet opgeven! Veel sterkte en succes!

9. Keekje

Keekje Actief lid

Feb 15, 2016
    183
    0
    0
    Nou, kan me je frustratie helemaal indenken... Sterkte!! En ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!!

10. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    Belgiƫ
    Ik ben nog helemaal niet zolang bezig als jullie, maar ik kan me de frustratie wel inbeelden... Zeker ook omdat jullie goed weten hoe lang het de eerste keer geduurd heeft.
    Om eerlijk te zijn begrijp ik ook niet zo goed waarom ze jullie zo lang zelf laten proberen... Blijkbaar lukt het jullie moeilijk...

De mmm is natuurlijk helemaal niets om naar uit te kijken, maar anderzijds kan het misschien wel een duwtje in de rug betekenen...
    Schrijf het hier maar lekker van je af hoor!
    Hopelijk is het snel raak!

11. Smitje

Smitje Bekend lid

Oct 30, 2012
    512
    41
    28
    Female
    Wat ontzettend steunend om jullie reacties te lezen! Bedankt, want ik kan het echt even gebruiken!

Share This Page