Wat hebben jullie betaald voor sterilisatie van jullie partners? Dus zonder (gedeeltelijke) vergoeding.
Bij mijn man had het zo'n 700 euro gekost, maar we hadden het in ons pakket zitten. Weet wel dat er supergrote prijsverschillen per ziekenhuis zijn, dus zou ik zeker even nakijken per ziekenhuis.
Bij ons koste het 800 Euro. Zijn overgestapt naar de hema (menzis) en die vergoede 100 % Dus toen laten doen.
Jeetje.. Heb inmiddels de prijslijst van ons zkh gevonden en daar kost het 340 euro. Das wel een heel verschil met jullie ervaringen..
Als mijn man een sterilisatie zou overwegen zou het hem 500 euro kosten. Wel gek dat de prijzen zo uiteen lopen.
Heb de prijslijst gevonden van het diac leiden. Wel van 2013, maar het was nu niet duurder. http://www.diaconessenhuis.nl/internet/dbc%20tarieven/2013/top%2013%20dbczp%202013.pdf Wellicht maakt het verschil of het een polikilinische is of een serilisatie op dagbehandeling, dus onder narcose?
Volgens mij mogen ze de hoogte zelf bepalen en kunnen er daardoor grote verschillen zijn. Hier was het ondanks de hoogte echt zo gepiept: binnen 2 uur weer thuis, gewoon poliklinisch.
Ik zal maandag even bellen, maar meer dus waar het zo goedkoop os. Was dat incl sperma check na 3 mnd?