hoi. ik was aan het kijken om me bij andere bestaande clubjes aan te sluiten, maar die lopen allemaal al zo lang, of de meiden zijn niet bezig in de mmm. dus ik hoop dat er meer meiden zijn die een nieuw clubje wllen starten samen met mij ik zal me even voorstellen.. ik ben nance en ben 22 jaar en woon in roermond. mijn vriend en ik willen graag een kindje, maar ik heb pcos en had bijna geen goeie eitjes en bijna geen eisprong. vandaar dat we aan de clomid moesten. de 1ste ronde was niks, kreeg een cyste. maar de 2de ronde ging goed, had zelfs 2 eitjes! alleen kregen we ook een samenlevingstest en deze was zwaar negatief! dus nog een 2de test, maar die was ook zwaar negatief.. er was maar 1 zaadje dat nog een beetje bewoog.. de rest was al dood. dus moest mijn vriend een potje inleveren om zijn zaad te laten testen. ben naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag.. de uitslag was niet goed.. hij had maar 7,2 miljoen (terwijl 20 miljoen eigenlijk goed was) waarvan 0% optimaal was, dus super goed.. 35% was gewoon goed.. 10% was weinig beweegelijk en 55% was bewoog helemaal niet. dus nu moet ie eigenlijk weer een potje inleveren om te kijken of het misschien toen even minder was.. majah hij gaat vanaf maandag iedere week van maandag t/m vrijdag op cursus in rotterdam en is dan 's nachts ook weg.. dus dat gaat pas na 4 april.. de week erna dan, want kan alleen op dinsdag en woensdag ingeleverd worden.. dus baal nu echt wel... ze heeft ook meteen gekeken hoe het bij mij was.. was wel vroeg want zit pas op dag 6, maar toch even gekeken aan de rechterkant niks, maar aan de linkerkant zag ze er al een stuk of 5 zitten.. maar ze zei ook al dat er meestal maar een paar echt doorgroeien. dus ben benieuwd.. al heeft het weinig zin als het zaad van mijn ventje zo is.. dus denk volgende maand andere behandelingen.. ik hoop dat ik snel een paar meiden heb haha
Hoi Nance, Ik heb je al wat vaker zien langs komen bij een topic, maar leuk dat je een nieuwe hebt gestart! Zelfde verhaal hier ongeveer!! Maar misschien een hoopvol berichtje; Mijn vriend z'n zaad was de 1e keer ook niet goed. 6 weken gewacht, opnieuw zaadanalyse en die was helemaal goed! Nu hebben we 2 weken geleden een samenlevingstest gehad en die was ook goed. Gyn gaf aan dat dit altijd wel heel precies komt, dus wie weet heb jij binnenkort ook een positieve samenlevingstest! Zal volgende keer even wat langer reageren! Groetjes Mir
hey is inderdaad wel positief als ik dat zo hoor. denk alleen dat het bij mijn vriend echt niet goed is. heeft ook van allerlei drugs gebruikt voor dat ie mij kende, dusja dat is er ook niet echt bepaald goed voor. ben vandaag weer naar het zh geweest om te kijken of mijn eitjes goed groeiden, maar dat was niet het geval.. had er 1 van 10mm en verder allemaal heel klein. en dat terwijl ik al op dag 12 zit.. dus maandag moet ik weer terug en als het dan niet veel beter is dan ga ik volgende maand over op spuiten. dus benieuwd wat er maandag uitkomt.. hopen dat het deze maand bij jullie al raak is!
Nou, dat hoeft ook niet veel te zeggen meid! Genoeg mannen hier in de buurt die volop aan de drugs zijn en tòch hun vriendin zwanger hebben gemaakt! Als je nog maar 1 zaadanalyse hebt gehad, zegt dat nog niet zo heel veel. En gelukkig heeft ie 7,2 miljoen zaadjes, beter dan niets Deze maand helaas niet raak bij ons. Heb 1 licht positieve test gehad, daarna 2 negatieve testen en nu komt de ongesteldheid eraan (tenminste, zo voelt het). Als ik maandag nog niet ongesteld ben, moet ik weer naar 't ziekenhuis en wordt de dosering verhoogd. Hoop dus dat ik dit weekend ongesteld word! Op zich is 10 mm op dag 12 niet heel groot, maar ik had op dag 11 2 van 11 mm en daar is uiteindelijk ook 1 van gesprongen! Hoop voor je dat je ei dus alsnog gaat groeien!!
nee klopt ook.. maar kan pas 10 april weer een potje inleveren.. duurt allemaalzo lang dat wachten haha. is van de ene kant wel minder dat je nu voelt dat je ongi begint te worden. majah van de andere kant kan je nu dadelijk wel weer beginnen met een nieuwe kans. en inderdaad hopen dat je dan dit weekend ongi word.
Ja idd.. Dat wachten is echt verschrikkelijk! Gelukkig komt het mooie weer eraan, heb je wat meer afleiding ofzo.. Als 't mooi weer is, kun je veel meer leuke dingen doen! Ben vanochtend ongi geworden! Jeej! Dus zondag beginnen met clomid, gaan we weer voor een nieuwe ronde!
hey hoe is het met jullie?? hier is alles goed. was maandag weer naar het zh geweest.. en ik had een ei van 20,9mm!!! hadden ik en de gyn echt niet verwacht.. dus heeft ze meteen een ovulatietest gedaan en die was hardstikke positief!! dus moesten eigenlijk maandag en gister klussen.. maar mijn ventje zit in rotterdam omdat ie een cursus heeft.. en kon maandag niet meer hierheen komen. maar... gister is ie wel hierheen gekomen. en hebben goed ons best gedaan haha. dus nu hopen dat het gepakt heeft!! moet maandag nog even bloed prikken om te kijken of ie echt gesprongen is. en dan afwachten of ik 3 april wel of niet ongi word.. spannend!!