Hej dames, Ik zit nu 6 dagen voor mijn nod en we hebben de afgelopen 2 weken veel 'geklust'. Zoals iedere maand zit ik weer af te wachten of ik al iets voel dat anders is dan anders... Heb vorige maanden soms verschijnselen gehad waardoor ik echt dacht zwanger te zijn.. bleek niet zo te zijn natuurlijk Nu voel ik eigenlijk niks. Tijdens en na de eisprong wel een paar keer felle steken gevoeld in mijn baarmoeder maar geen symptomen nog tot nu toe. Wanneer kan je die eigenlijk gaan voelen/merken? Bij ons dochtertje heb ik er nooit zo op gelet voordat ik wist zwanger te zijn.
Ik had na de vermoedelijke innesteling alleen wat steekjes en lichte krampen in mijn baarmoeder en liezen. Ik had in elk geval niet een gevoel van, ja ik ben zwanger! Maar bij een test op 11 dpo bleek dit wel zo te zijn Je hoeft dus niet per se iets te voelen om zwanger te zijn Nu 13 dpo ben ik wat vermoeider maar verder nog steeds geen bijzondere symptomen terwijl ik wel duidelijke testen heb
Bedankt voor je reactie Ik heb alleen dat ik humeuriger ben. Maar dat kan ook komen doordat ik meer gestrest ben die laatste week voor nod Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
Tot aan m'n NOD had ik geen klachten waardoor ik dacht zwanger te zijn. Achteraf snapte ik wel waarom ik opeens zoveel haaruitval had
Ik ben ook erg benieuwd naar de reacties hier.. Hoop en denk ergens stiekem dat het deze maand raak is! Maar nog te vroeg om symptomen te hebben. Ik wist niet dat haaruitval ook een symptoom kon zijn?!
Ik had eigenlijk alleen last van hoofdpijn maar ik dacht dat dit door mijn werk kwam (afwisselende diensten weinig slaap). Rugpijn had ik niet onder in mijn rug maar bovenin waardoor ik weer dacht dat ik verkeerd zat. De dag van mijn nod kreeg ik pas last van mijn borsten. Daarvoor had ik een wat raar gevoel in mijn onderbuik maar dacht dat dat door een beginnende ongesteldheid kwam. Ik heb dus eigenlijk niks gevoeld dat ik dacht dat ik zwanger zou zijn. Normaal heb ik wel puisten als ik ongesteld moest worden en dat had ik nu niet. Dat vond ik wel heel opvallend. Succes!
Ik had eigenlijk juist de maand dat het raak bleek te zijn helemaal geen symptomen en dacht dus ook dat het een verloren maand was. Alleen een paar dagen voor nod wat menstruatieachtige krampen gehad, maar dat had ik ook wel vaker. Eerdere rondes had ik vaak veel meer symptomen en was het dus vals alarm, dus ook zonder symptomen kan het zeker raak zijn!