Ik vraag dit omdat ik dit nog nooit heb gehad. ik ben nu 12 dpo Voor ik de dingen opnoem ga ik zeggen dat ik een zeer witte en dus negatieve test heb vandaag. op aanraden van mijn moeder gedaan. Ik heb erg veel krampen, (maar serieus) en ik heb een waterachtig doorzichtige afscheiding en die ruikt zoet, ik vergelijk het een beetje als de afscheiding die je produceert als je opgewonden wordt. maar dan niet glibberig enkel waterachtig. Normaal ruik ik andere maanden mijn ongi al aankomen, dat is voor mijn neus een smerige geur van oud bloed. Maar nu helemaal niet. kan dat wat betekenen of wil dat iets zeggen (wat bv nix met zwangerschap te maken heeft)? mijn temp gaat ook als een 8 baan. ik heb 2 dagen een daling gehad, en dit wijd ik aan te vroeg wakker worden (zo'n 2 uur eerder) zal een foto van vooraf bijzetten. ik denk, of ga ervan uit dat ik vrijdag op NOD gewoon ongesteld wordt, anders had ik denk ik al een tuurstreepje ofzo. een late innesteling kan het toch niet geweest zijn toch? 11 dpo is veel te laat hiervoor? Misschien dat iemand hier nog ervaring mee had. alvast bedankt
Waterachtige afscheiding en zoete geur klinkt als vruchtwater, maar dan zou je bijna moeten bevallen lijkt me. Je temp ziet er fraai uit. Wellicht dat je net na je innesteldip zit (sommigen hebben deze pas op NOD, dus dat kan) en dat je daarom nog negatief test. Nog even een paar dagen ongeduldig afwachten en doe een test op mijn verjaardag (19 dec). Zal dan wat geluk naar je toestralen . Succes met afwachten en testen!
haha zal ik doen, en jij Straal straal straal hé nee daarom dat ik dus zo raar vind.. het ruikt echt zoet! normaal ruik ik mijn ongi al .. ik heb wel krampen zeg ik je, VER-SCHRIK-KELIJK!
Hier ook die afscheiding en zeurende buik maar een witte test (alhoewel een paar tuurders hier wel iets vaags zien). Wat een onzekerheid he. Ik zou wachten met testen tot nod, sommige vrouwen testen niet eerder positief. Van temperaturen heb ik helaas geen kaas gegeten.
Spannend! Wat je zegt van de geur herken ik van mijn zwangerschap in april... Het rook gewoon anders dan normaal en had toen al een vermoeden... nu heb ik het ook weer dus ben benieuwd