Dames, ik maak me een beetje ongerust. Dinsdag 8 december mirena laten plaatsen. Op het moment van plaatsing was ik ongesteld. Vervolgens een paar dagen last gehad van (bruinige)spotting. Mijn menstruatie was eigenlijk al heel snel verdwenen. Tot vandaag, pas 1.5 week later. Vandaag was ik doorgelekt door mijn tampon heen. Ging net naar het toilet en ik verlies stolsels. Het bloed is nu helderrood. Zo erg heb ik het niet als ik ongesteld ben..Ik had tussen de middag de huisarts maar even gebeld. Ik hoefde me niet ongerust te maken zei ze, als het bloeden na maandag a.s. nog niet gestopt is, moet ik weer bellen. Ik heb ook best wel buikkramp. (menstruatiepijn) Mijn vraag is dus, zou ik na nog 1.5 week alweer ongesteld kunnen zijn of zou mijn lichaam de mirena uitstoten? Hebben er meer mensen behoorlijke bloedingen gehad na het plaatsen van een mirena en is het daarna overgegaan? Alvast bedankt voor de reacties, Kari
Ik ben 7 jaar (had hem 2 jaar extra laten zitten) niet ongesteld geweest!! Dus het kan ook anders, maar erg vervelend voor jullie er nadelen van te ondervinden!
Dames, bedankt voor jullie reacties. Vanaf afgelopen zondag is het bloeden gestopt. Nu kijken hoe lang het wegblijft....
Hmmm nou ik zie dat ik mijn vraag dus niet meer hoef te stellen. Ik heb 19 november een Mirena laten plaatsen. De gyn zei dat ik "de komende tijd" wat ONregelmatig bloedverlies kon hebben. Nou niks ONregelmatigs aan want ik heb dus al bijna 6 weken elke dag bloedverlies. Per dag ongeveer een maandverbandje vol. Bah ben het wel zat nu. Gelukkig 7 januari mijn controle dus dan maar even overleggen. Ben ook die maandverbandjes spuugzat! Helaas doen tampons pijn met inbrengen en eruit halen, denk dat dat door mijn knip komt ;o(
Nou het bloeden is bij mij vandaag ook weer begonnen! Joepie de poepie, NOT. Ik verwacht volgende week ergens mijn menstruatie. Dus ben ik op 1 week na bijna de hele maand ongesteld geweest. 8) Het schijnt ongeveer 2 maanden te duren heb ik gehoord. Toch nog maar even geduld hebben dan. Hij zit er bij mij nog niet eens een maand in!