weet iemand leuke hobby's die ik zou kunnen gaan doen tijdens mijn bed/bank rust! En makkelijk te bestellen via internet hihi!
haken? kleuren voor volwassenen? breien? uuhhmmmm dingetjes met de hand naaien? (deed ik vooral liggend op de bank )
Series kijken kleuren voor volwassenen spelletjes op je telefoon haken breien borduren lezen receptenboek samen stellen foto's bewerken
Check deze heel leuk http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/509943-kleuren-voor-volwassenen.html
Ik ben begonnen met haken. Tijd gaat snel en het is nog ontspannend ook Tijdens de bedrust van de zwangerschap heb ik leren breien. Ook erg leuk.
is haken moeilijk om te leren? Breien kan ik alleen nog recht toe recht aan! Zou graag een dekentje maken.
Ik vind het niet heel moeilijk. Ik ken alleen vaste, halve vaste en stokjes. Daarmee kom ik een heel eind op youtube staan filmpjes met een duidelijke uitleg. Als je het eenmaal onder de knie hebt is het vrij makkelijk. Voor breien gebruik ik de filmpjes op garnstudio.com Een complete index met videao's van alle steken.