Hoi, Overal op het forum lees ik dat vrouwen hun ei "voelen", maar jammer genoeg voel ik dat echt niet! Het komt misschien ook omdat ik een veranderlijke cyclus heb dat ik niet echt weet wanneer ik er op moet letten. Kunnen jullie eens zeggen wat jullie precies voelen, enkele tips geven? Zou het misschien ook kunnen dat ik geen ei heb gehad maar wel mijn menstruatie? Groetjes
heey meid niet iedereen voelt hun eisprong hoor! maak je aub niet druk daarover! mijn nichtje voelt het ook nooit en heeft ook een kindje! je kunt wel je temperatuur bij houden daaraan kun je zien of je je eisprong gehad hebt! ik weet niet of je dat al doet? of je al weet hoe da allemaal werkt met temperaturen? anders geef ik je graag uitleg daarover! ik voel met me eisprong dit: - Lage rugpijn - steken aan de linker of rechterkant van me eierstokken! -loop ooit krom van de pijn, en ooit weer niet!
Oei nee daar ken ik niets van... heb wel al gehoord dat sommigen hier dat doen... Hoe gaat het precies in zijn werk en heb je dan een digitale thermometer nodig? Alvast bedankt!
ja en je tempt elke ochtend om de zelfde tijd! van de eerste dag van je laatste menstruatie vanaf die dag ga je tempen, ( in de bibs ) je temp tot aan je eisprong is ongeveer het zelfde, maar zodra jou eissprong is geweest gaat je temp met 0,3 graden omhoog en die blijft dan hoog tot aan je menstruatie, zo gauw je ongie word zakt je temp ( niet bij iedereen zakt ie dan meteen ooit pas als je bijvoobeeld al 2 dagen ongie bent, maar hij zakt zoiezo weer.) daaraan kun je zien dat je je ei gehad heb! op www.fertilityfriend.nl kun je je temp goed bij houden hierop zet je elke dag je temp in wat het die dag is, op deze site ga je dan een grafiekje zien, je kunt hierop ook aangeven wat voor slijm je hebt, als je ei eraan komt heb je meestal slijm waar je draden van kunt trekken heel onsmakelijk maar goed wel altijd makkelijk om te weten. hoe de site werkt kun je hier op deze site zien staat uitleg over hoe je je moet aanmelden enz. ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Even nog een klein vraagje... Als ik het goed begrijp, stijgt je temperatuur als je je ei hebt gehad. Maar ben je dan niet te laat als je dan pas begint te klussen? Dus je moet echt wel blijven doorklussen!? Groetjes
Hoi als je temperatuurt ben je inderdaad te laat als je temperatuur om hoog gaat, maar waarom zou je het jezelf moeilijk maken met temperaturen, als je met ovulatietesten kan zien of je je eisprong hebt. Die geven positief aan VOOR je je eisprong hebt, dus zodra die positief is komt je eisprong binnen 24 uur. ik bestel die van mij sensitest en die doen het prima, en zijn ook niet duur. Babyboomshop heb ik ook nog gebruikt maar die werkten niet bij mij. groetjes
Ik voel me eisprong wel, maar ook niet elke maand! Is dus verschillend. Nu op dit moment heb ik me eisprong want heb al vanaf vanmiddag steekjes in me eierstok. Heb ook gister vruchtbaar slijm gehad. Maar ook dit is bij mij elke maand weer anders, de ene maand heb ik veel slijm en nu deze maand weer weinig. Maar aan het slijm en de steekjes in me eierstok weet ik dat ik me eisprong heb.