Hele week al last van mn onderbuik, maar ook tijdens de sex pijn, het zogenaamde stoten doet zeer, twijfel nou of het van mn darmen afkomt of mn baarmoeder. Zit in mn vruchtbare week. Herkent iemand dit?!
Ja, heel erg. Ik heb het bijna altijd tijdens mijn vruchtbare periode. Ben er wel eens mee naar de huisarts geweest (vorig jaar), die kon toen niets meer vinden dan een iets geïrriteerde baarmoedermond. Ik kijk het nu nog een tijdje aan, anders ga ik weer naar de huisarts. (omdat ik naast de pijn bij het vrijen tijdens mijn vruchtbare periode, ook andere klachten heb rond mijn vruchtbare periode)
Wat voor klachten heb je nog meer als ik vragen mag? Ik merk dat na mijn bevalling ik ook veel meer klachten heb tijdens mijn cyclus, zo ben ik bijvoorbeeld ook veel misselijk en bekkenpijn tijdens mijn ovulatie een aantal dagen.
Ik heb last van krampen, zowel darm-krampen , als een soort mestruatiekramp. Die laatste krampen duren vaak maar een half uurtje. (de echte eisprong?) De darmkrampen blijven wel een paar dagen. Ik heb dan ook last van m'n darmen, vaker poepen en vaak ook 'slappe poep' (sorry). En als laatste nog een soort van druk op m'n anus, die ik niet goed uit kan leggen.
herkenbaar die pijn/gevoeligheid rond eisprong, gaf mij altijd een bevestiging dat we goed zaten qua timing hihi verder herken ik de andere klachten niet
Wow dit had ik kunnen schrijven. Ik heb dat dus ook al de hele week. darm krampen maar ook menstruatie krampen en slappe poep idd en die druk voel ik ook. Daarom twijfel is dus of het nou mn darmen zijn die dit alles veroorzaken of dat het toch vanuit mn baarmoeder komt. Want je baarmoeder kan ook weer op je darmen slaan. Dit heb ik al tijdens mijn menstratue, krijg altijd diarree de eerste dag van de menstruatie krampen.
Hier ook Loetje, dezelfde klachten heb ik ook tijdens/ vlak voor mijn menstruatie. Pijn weet ik niet, want wij klussen dan niet.
nee tijdens menstruatie klussen wij ook niet hahaha brrr maar die pijn heb ik nog nooit eerder gehad, deze week is de eerste keer...