Hoi allemaal, zoals jullie zien ben ik nieuw hier! Ik lees wel mee, maar dit is het eerste bericht dat ik plaats, omdat ik er niets meer van snap en hoop dat jullie mij kunnen laten weten wat jullie over onderstaande situatie denken. Bedankt alvast! Normale situatie (gebaseerd op 16 maanden cyclus bijhouden); - dag 1 t/m 3 normaal bloedverlies - dag 4 bruinverlies - +/- dag 11/12 eisprong - dag 25 en 26 bruinverlies (crème achtig oud bloed) + dag 26 hoofdpijn. Huidige situatie; - dag 1 t/m 3 normaal bloedverlies - dag 4 bruinverlies - +/- dag 11/12 eisprong - dag 25 en 26 bruinverlies (crème achtig oud bloed) + dag 26 hoofdpijn. - dag 1 bruinverlies (roestkleur - slijmerig) - dag 2 geen bloedverlies, constant nat gevoel, maar niets in het inlegkruisje, én het gevoel alsof er een prop zit in mijn vagina. Inmiddels is dit dag 3 sinds NOD en nog geen bloed te zien. Wel zalf achtige afscheiding wat zeer lichtbruin van kleur is, maar wat ik dus alleen zie als ik gevoeld heb, dat vind ik niet in mijn inlegkruisje/slipje. Gistermiddag om 16.30 een test gedaan, negatief. Normaal heb ik tussen eisprong en menstruatie veel uiteenlopende klachten van PMS, maar ik heb deze maand nergens last van. Herkent iemand zich hierin of een soortgelijke situatie? Is dit iets waarmee ik naar de dokter moet als verder bloedverlies uitblijft?
Als je een week later nog steeds niet bloedt en negatief test, kan je een bloedtest aanvragen bij de huisarts. Kan ook gewoon een ronde zijn zonder eisprong en dus zonder menstruatie. Een cyclus die is uitgesteld dus. kan door vanalles komen (weer, verkoudheid, stress)