lage rugpijn misselijk ..zwanger???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamie82, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo

ik ben al een meer dan week zeker misselijk 21 feb moet ik ongi worden waar ik niet op hoop

nu heb ik 11 feb beetje bloed verlies gehad
    en daarna is misselijkheid/raar gevoel op de maag begonnen
    vind uitlaat gassen ineens zo erg stinken en benzine dat ik moet kokhalsen nooit geen last van ..mijn haar word dikker borsten voel ik af en toe een steekje buik is verder rustig nu

nu kreeg ik gister last van mijn onderrug eerst links toen rechts en nu lijkt het of mijn hele onderrug vast zit tot in de billen voel ik mijn spieren

geen eetlust al een paar dagen vandaag krijg ik geen hap door me keel echt met tegenzin eten maagzuur op 15 feb test gedaan maar niks te zien denk te vroeg met een gewone test

vanaf wanneer kan ik testen en herkent iemand dit ???
    vanacht wel gedroomd over een positieve test zou dat een teken zijn :D

2. pegece

pegece Niet meer actief

misschien gewoon een test doen dan heb je meer zekerheid.

3. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik herken dat ik 'normale' geuren ineens vind stinken. Misselijk en verminderde eetlust. Maagzuur en een wee gevoel in mijn buik met af en toe een steek..
    Maar een test geeft de duidelijkheid die je wilt denk ik.. Dus ik denk dat je geduld moet hebben tot de 21e.. nog een paar dagen! En als het goed is begint het echte wachten dan pas ;) Good luck!

4. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja ik wacht ook tot de 21e is wel lastig maar het is niet anders vroeg me af of dit ook symptonen waren bij de eerste wist ik pas met 9 weken dat ik zwanger was en dat nu bijna 7 jaar geleden kan me niet herineren wat ik toen had omdat ik er niet op lette maar nu voel ik vanalles en hoop ik te graag daardoor denk ik ook dat ik ineens vanalles voel

bedankt en zodra ik een test hebt gedaan horen julliie het
    in ieder geval bedankt

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mammie82 Ik heb nu ook al 2 dagen gigarugpijn mja ik heb al vanaf mn 18e al rupijn dus jah of dit een zwangerschap zou kunnen zijn :( verder had ik 2 dagen na mn ei ineens 1 hele heftige steek zomaar uit t niets :S maar goed ik heb ook een spastische darm en toen 's avond buikkrampen maar volgens mij meer omdat ik naar de wc moest. Ik heb nu wel n beetje menstruatieachtige krampen en mn borsten n heel klein beetje gevoelig. Normaal heb ik voor mn NOD al echt heel veel krampen, misselijk, moe, zere borsten met blauwe aders erop, kan geen geur verdragen mja volgens de verloskundige zou dit meer PMS zijn nu heb ik er minder last van mja ik heb nog 8 dagen tot mn NOD dus kunnen nog kwaaltjes komen, ik denk zelf dat ik nu niet zwanger ben hoor maar goed ik ben al vaker voor de gek gehouden door mijn lichaam dus ja...ik wil ook pas echt gaan testen mocht ik volgend wkend nog niet ongi zijn dat ik ga testen en ben dan ook een paar dagen overtijd, toch n beetje om teleurstelling te voorkomen!!! Maar ik hoop voor je dat je op de 21e een positest zult hebben ;) succes meis!!!

6. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Tja, je zou de 11e misschien een innestelingsbloeding gehad kunnen hebben?
    Inderdaad even een tesje doen over paar dagen! Spannend hoor! Succes met wachten!

7. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames

al 4 testen gedaan 14,17,19,21(savonds) maar negatief 2 huismerk apotheek veelste vroeg denk ik die kruidvat 2v 9

2v5 euro hadden ze daar niet maar negatief vandaag nog niet ongi
    rugpijn nog steeds pijn in lies nog steeds misselijk is over geen eetlust geen dorst bortsen lijken voller tepels donkerder hard gevoel onder navel denk baarmoeder en haar is dikker onderbuik loopt wat schuin omhoog voorheen hing ie maar heb een flinkere buik van mezelf:( maar is toch veranderd ik wacht nu gewoon af mijn mannetje zegt ook jij maakt jezelf gek maar ja voel me toch anders om een of andere reden
    kan zijn doordat de mirena eruit is nu een maandje ik wacht tot eind volgende week en dan toch nog een testje wagen en anders ha bellen om evt ongi op te wekken word er ook onzeker van dat dat niet komt

pff wat is vrouw zijn toch lastig soms ;)

8. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Had je alle testen s'avonds gedaan? Of heb je er maar 1 in de avond gedaan?

Want je kan het best met je ochtend urine testen

9. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi
    de laatste test was savond maar het is inmiddels de24e en nog steeds niet ongi wel pijn in me buik dus komt eraan denk ik

heb een p tracker app en die gaf naar aanleiding van de bloeding 0p de 11e dat 24/25 feb mijn vruchtbare dagen zijn heb wel iets meer slijm pijn aan een kant van buik dus hoop dat het nu de eisprong is

denk dat de vorige symptonen kwamen door de hormonen na de mirena wel nog steeds last van rug en bekken

ben ik 28 feb nog niet ongi ga ik nog een test wagen hopend op een positieve ;) maar hou jullie op de hoogte

Deel Deze Pagina