Hi, hi, ik ben vandaag al ongesteld geworden.

Discussion in 'Anticonceptie' started by Kweenie, Sep 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Leuk!! Donderdagavond mijn laatste pil geslikt en nu net ongesteld geworden. Meestal word ik het op maandagavond/dinsdagochtend maar ik heb de pil 3 weken doorgeslikt, vandaar nu al denk ik.

Maakt niet uit, ik kan nu lekker ook beginnen met mijn cyclus bijhouden.
    We doen het nog veilig dus we gaan nog niet voor het eggie (vriendlief wil nog niet) maar ik vind dat al heel spannend!!!

Moest ik even kwijt :D

Liefs,

Kweenie

P.s. Is trouwens ook de eerste keer dat ik blij ben dat ik ongsteld ben geworden, ha, ha!

2. Niet meer actief

Halloa Kweenie,

Zo dat heb je dan maar weer achter de rug ... Ik heb mijn laatste ontrekkingsbloeding gehad op 1 augustus en nu ben ik aan het wachten op mijn eerste "echte" ongesteldheid ... Ik wil graag eerst 1x ongesteld geweest zijn voor we serieus gaan klussen. Dus ik ben ook benieuwd hoe lang mijn cyclus gaat zijn. Als ik op 10 september ongesteld wordt dan is het netjes 28 dagen maar dat is dus de vraag ... ik zal ook blij zijn als ik bloed zie hahahaha

3. Niet meer actief

oeps !!! 1 augustus moet zijn 14 augustus ...

X

4. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    whahaha gefeliciteerd!! :p

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Ja, ghi hi maf he dat je dat dan zo spannend kunt vinden.
    Terwijl het eigenlijk nog niet eens zo spannend is, zit immers nog in mijn stopweek, pas als ik vanaf vrijdag geen pil meer slik zal mijn lichaam zich pas realiseren dat het anders is dan anders.

Maar ja, aangezien mijn vriend nog niet wil moet je toch iets spannend vinden niet waar? :)

Ha, ha ik schrijf vast volgende week iets van: Hoera, stopweek voorbij!!"

En daarna misschien wel: "Waar komen al die puisten toch vandaan?"
    Maar goed, dat schrijf ik natuurlijk liever niet.....

En wie weet, over een poos kan ik misschien wel schrijven: "YES!! We gaan ervoor!"

Geduld...... [-o< O:)

Share This Page