Verschijnselen na stoppen pil?

Discussion in 'Anticonceptie' started by goofychick, Jan 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He hallo, ik ben in november gestopt met de pil, daarvoor heb ik met tussen poze van bijna een jaar de pil 10 jaar geslikt. Nu had ik de eerste keer stoppen met de pil nergens last van maar dit keer wel. Althans .....
    veel plassen, steken in mijn buik, de ene keer links dan weer rechts dan weer net boven mijn navel.
    Verder ben ik vreselijk moe na inspanning en tillen van zware dingen.....oja niet te vergeten...HONGER HONGER EN HONGER zijn mijn hormonen in de war? Ben wel ongi geworden maar anders dan normaal.

2. ik denk dat je lichaam weer helemaal moet wennen aan het geen hormonen binnenkrijgen, ontpillen dus!

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hey hallo, ik ben sinds anderhalve week gestopt en ik ben hangerig en een draaierig gevoel in mijn maag! voel me af en toe echt rot...

4. Kleine

Kleine Actief lid

Dec 17, 2007
    194
    0
    0
    ik ben nu 2,5 week af van de prik pil in het begin had ik heel last van veel plassen krampen en sinds 2 dagen heb ik echt ongsteldheid krampen dus ik denk dat ik alweer bijna ongesteld wordt :D heb ongesteldheid rugpijn

xxx

5. Lichtje

Lichtje Actief lid

Jan 12, 2008
    342
    0
    0
    Ook ik heb het idee dat mijn lichaam (en geest...!)behoorlijk vanslag zijn; voel me niet fit, ben vreselijk emotioneel en ben een paar kilo aangekomen! Wie herkent dit?
    Ben in oktober met de pil gestopt trouwens en we zijn nu aan ronde 3 bezig.

6. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    Ontpillen heeft dezelfde symptonen als het zwangerschap. Ik had ook allemaal zwangerschapsymptonen, maar ik werd telkens weer ongesteld. En toen ik positief teste had ik helemaal geen symptonen, wel later na 6 weken.

Het kan ook zijn dat je zwanger bent of het kan het ontpillen zijn.

Groetjes Nazli

7. fio

fio Actief lid

Jan 26, 2008
    204
    0
    0
    Hoi,
    Heel herkenbaar allemaal, met name dat vele plassen en het honger gevoel :) Ik ben al niet de lichtste dus probeer niet toe te geven aan het honger gevoel. Ook erg moe en licht geprikkeld. Ook veel last van lucht in de darmen, daardoor een vage misselijkheid, als laatste ook gezwollen borsten (niet pijnlijk en zeurend) :oops:
    1 groot voordeel, was na 28 dagen ongi :) Ook was het minder dan een ontrekkingsbloeding.
    Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!

Share This Page