graag advies.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door esther1975, 24 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther1975

3 mrt 2006
    65
    0
    0
    Hoi Verloskundigen.
    Ik zit met een vraag al erg lange tijd.
    In juni vorig jaar ben ik gestopt met borstvoeding geven,en na 4 weken ben uit zich zelf ongi gworden daarna niet meer,dus heeft mijn huisarts een kuur Primolut voorgeschreven en na een week ben ik weer ongi geworden,en aan de Tryginon gegaan die houdbaar is tot 2009.
    Nu heb ik steeds last van mijn buik en ik voel steeds bewegingen en bubbels
    en nu zelfs van last van mijn rug.Het doet zo n pijn in mijn buik of het allemaal rekt vanbinnen echt gevoel van zwanger zijn met mijn andere drie kinderen die alle drie met keizersnede ter wereld zijn gekomen.
    Ik weeg 80.3 en ben 1.59lang,en zit nu zelfs bij dietiste om af te vallen,maar kan het misschien zo zijn dat ik dan toch zwanger kan zijn,na alles?
    Ik heb zelfs tussendoor en gisteren een zwangerschapstest gedaan en die waren negatief maar wat is er dan aan de hand?
    Zouden jullie iets kunnen zeggen?
    Kan je toch zwanger zijn na een kuur Primolut en de pil goed gebruikt te hebben?
    Alvast erg bedankt en ik hoop dat u er wat van zeggen.Liefs Esther.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Eshter,

Je moet er van uit gaan dat je niet zwanger bent maar de kans is niet nul. Je hoort wel eens vaker dat vrouwen door de anticonceptie zwanger raken. je hebt een negatieve test dus je kan er van uit gaan niet zwanger te zijn. zit dit je niet lekker, over leg dit met je huisarts!

Imke

Deel Deze Pagina