Spiraaltje/duizeligheid

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door DragonBerry, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Sinds 5 december heb ik weer een spiraaltje laten plaatsen. Had er voor de zwangerschap ook eentje en dat beviel super!
    Alleen nu bloed ik al vanaf 12 december.... Ik ken dit helemaal niet van de vorige keer en nu voel ik me ook vaker duizelig en ben savonds soms er moe.... Snachts kunnen we gewoon doorslapen (ongeveer 9 uur achtereen) dus daar kan het niet van zijn...
    Nu heb ik gelezen dat dit wel 3-6 maanden kan aanhouden!
    Kennen jullie dit en hoe voelde jullie je toen?

2. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Duizeligheid zegt me niks, maar klachten door een spiraal ken ik wel! Ik heb hem 7 maanden gehad voor deze zwangerschap en had o.a. last van schimmelinfecties en jeuk op mijn huid. Volgens de huisarts kon dit niet te maken hebben met het spiraaltje, maar toen die verwijderd was had ik nergens meer last van.

Ik hoop voor je dat het snel beter wordt! Misschien is het bij jou gewoon even wennen.

3. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    ik heb weinig gemerkt van het plaatsen van een spiraaltje.ik heb wel ong 3 weken gevloeid.paar dagen hoofdpijn gehad.ik menstrueer nu regelmarig en merk dat jet elke maand wat minder word erg prettig.als het goed is moet je over een paar weken op nacontrole.

4. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Vind het nu vooral zo raar omdat ik er mt het vorige spiraaltje geen last van had.....
    Ik hoef niet terug te komen als ik de draadjes zelf nog voel en vind het ook zo wat om weer lang bij de dokter te moeten wachten om te kijken of de spiraal er nog zit...

5. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    ik heb bijna 4 weken gebloed na het plaatsen ik heb wel nog een x controlle gehad bij de gyn gingen ze kijken met de echo misschien moet je lichaam weer wennen aan de hormonen

6. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Ik heb er toevallig afgelopen maandag 1 laten zetten. Ben sinds 2e kerstdag misselijk en heb af en toe licht het ongi gevoel.
    Hoort de misselijkheid erbij en hoe lang kan dat duren?

7. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik had continue een schimmel infectie en veel angstiger ect.. Kan zijn dat ik meer duizelig ben geweest maar heb dat waarschijnlijk ton ergens anders aan gelinkt!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'anticonceptie'

9. Diemie

Diemie Nieuw lid

3 jan 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had met me spiraal zetten ook enorm last van duizeligheid.
    Niet van het bloeden.

Deel Deze Pagina