Ik heb sinds een week of 8/9 een mirena spiraal. Nu was ik eindelijk gestopt met vloeien....echte ongi kon je het niet noemen maar ik bleef steeds een beetje bloed verliezen. Bij de na controle met 7wkn was er 8mm baarmoederslijm te zien dus was niet raar dat ik wat vloeide. Maar goed nu is het dus sinds vrijdag gestopt en nu heb ik sinds gister echt hevige buikpijn.....echt de bevalling van mijn 2de dochter deed minder pijn! Het voelt echt als een soort ongi kramp in combi met weeën. Ik denk dat ik morgen zeker even langs de HA zal gaan hoor want goed is dat natuurlijk niet maar wie herkend dit? Komt dit vaker voor? Ik heb geen koorts dus het zal niet ontstoken zijn maar toch maak ik me een beetje ongerust.. Hopelijk hebben jullie een geruststellend verhaal xxx sloppy
Hij is gecontroleerd door een echo en toen zat hij goed. Ik heb nu een hele opgezette en pijnlijke buik
Toen ik de mirena had heb ik vanaf dag 1 buikpijn gehad. Hij zat goed, had geen ontsteking. Bleef wel bloedverlies houden. Na 4 maanden constant buikpijn (van licht zeurderig tot felle steken en krampen) heb ik hem eruit laten halen. Toen een heftige menstruatie gehad en toen was alles weer weg. Mijn gyn. zei dat sommige vrouwen hun lichaam er heel lang over doet om de mirena te accepteren. Je baarmoeder ziet de mirena als een vreemd iets wat eruit moet en gaat daardoor samentrekken om hem eruit te duwen. (Kan uiteindelijk ook echt gebeuren!) Teniminste, dit is wat hij toen zei.
Klinkt heel aannemelijk! Ik ga zo naar het inloop spreekuur van de HA en dan maar kijken wat de mogelijkheden zijn....
Voorlopig gaat het redelijk. Ik heb zwaardere pijnstillers gekregen en dan is het redelijk te doen. Als het niet snel over is gaan we hem eruit halen.