nu wel veilig?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Makkie, 1 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik heb dr een beetje een zooitje van gemaakt met mn nuvaring... ik denk dat het we goed zit, maar denken jullie ook dat het nog veilig is?

1e nuvaring erin gedaan wanneer ik eigenlijk met de eerste pil moest beginnen, dit stond zo in de gebruiksaanwijzing.

na een week de nuvaring eruit gehaald omdat ik erg veel buikpijn had... (achteraf mn darmziekte die opspeelde maar weet het toen aan de ring). Ik werd de dag erop ongesteld.

de 2e ring erin gedaan op dag 5 van mijn menstruatie. Stond ook in de gebruiksaanwijzing.

Maar omdat mn laatste twee menstruaties zo vlot op elkaar waren en ik geen ervaring verder heb met de nuvaring, vraag ik me af of ik het zo wel goed doe?

En is het normaal, meteen ongesteld als je de ring net een weekje in hebt gehad?

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

hihih denk dat niemand mn verhaal snapt?

3. Koon

Koon Niet meer actief

Ik snap em, maar ik weet het antwoord niet.
    Ik zou hem nu gewoon 3 weken inhouden, dan een stopweek inlassen van 7 dagen, daarna een nieuwe ring inbrengen en er dan pas vanuit gaan dat je veilig bent.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Inderdaad, gewoon doen alsof je net overstapt van anticonceptie en 1 maand veilig vrijen..

Deel Deze Pagina