Hallo allemaal, over 2 weken heb ik een afspraak met de huisarts voor het verwijderen van mijn spiraaltje. We gaan dus zeer snel beginnen met het proberen om zwanger te worden! Ik vind het superspannend. Even een vraag voor andere dames die een spiraaltje als anticonceptie hebben gehad. Hoe lang duurde het voordat je weer je normale cyclus terug had, en hoe snel na het verwijderen werd je zwanger? Alvast bedankt, groetjes Rianne
Hoi Rian, Wat voor een spiraaltje had je? Met mijn mirena duurde het een week of zes voor ik ongesteld werd. heb nu een koperspiraal gehad en wacht op mijn eerste eisprong en menstruatie.. Mijn Mirena is toen begin nov verwijderd en in februari was ik zwanger (helaas mk) Succes!
Oh wat suf, ik bedoel een mirena spiraalje! bedankt voor je antwoord. Menstrueerde jij onder de mirena? Ik heb namelijk elke 27 dagen 3-5 dagen wat bloedverlies, minimaal, maar toch wel iets. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat zijn zonder mirena!
Ik heb helemaal geen bloedverlies gehad tijdens mijn Mirena-carriere Ik vond het dan ook erg wennen zonder.. voelde ineens alles.. eisprong, menstruatie.. maar: alles voor het goede doel!
Hey meis Ik liet hem verwijderen toen ik net mijn menstruatie had. Die is bij mij altijd heel regelmatig gebleven. Ook na het verwijderen direct een mooie cyclus. Helaas na 15 maanden nog geen zwangerschap. Dat zegt niets over de mirena natuurlijk, wij hebben gewoon pech. Succes en geniet ervan! De eerste paar maanden vond ik zo bijzonder en speciaal!
Hoi, Ik heb afgelopen vrijdag mijn mirena eruit laten halen en werd zondag al ongesteld. Hoe lang het duurt voordat ik zwanger word weet ik net, hopelijk niet lang Met mirena werd ik trouwens niet ongesteld. Succes!
Bedankt! Wat naar om te horen dat een zwangerschap bij jou zo op zich laat wachten. Ik zal genieten van komende tijd, het is zeker erg speciaal! Hoi Woezel, wat leuk om te horen dat we in hetzelfde schuitje zitten! Voor jou is het niet je eerste zwangerschap zo te zien. Ik hoop dat je snel zwanger wordt!
Nee inderdaad, het wordt de 2e.. Bij de eerste moest ik, na stoppen met de pil, 70 dagen wachten op m'n menstruatie dus was echt verbaasd dat ik nu na 2 dagen al ongesteld werd... Hoop dat het bij jullie snel raak is. Toen ik eenmaal mijn cyclus weer te pakken had was ik binnen 3 mnd zwanger trouwens. Hoop op weer zo'n snelle
Hey Rian. Ik heb in mei vorig jaar mijn spiraal eruit laten halen en precies 4 weken later was ik weer ongi en meteen een regelmatige cyclus. Ik werd niet meer ongi toen ik spiraal had. In sept 2011 bleek dat ik zwanger was maar is helaas een miskraam geworden. Groetjes Danielle
ik heb in 17 jan mijn mirena eruit laten halen en werd 19jan ongesteld maar nu ben ik nog steeds aan het wachten om opnieuw ongesteld te worden we zitten nu op dag 34 en ben bang dat het nog wel kan oplopen.
Hallo Rian, Ik had 2 dagen na het verwijderen 3 dagen bloedverlies..maar of dit ook mijn menstruatie was? Geen idee...Leek er in ieder geval wel op!
Hee Hoi, Ik had ook bij het mirena spiraaltje netjes om de 28 dagen minimaal bloedverlies. Ik heb mijn spiraaltje laten verwijderen op het moment dat ik weer moest gaan menstrueren. En dit deed ik dan ook meteen dezelfde avond nog begon ik heftig te bloeden en dit heeft ongeveer 5 dagen aangehouden. Mijn cyclus is nog steeds netjes om de 28 dagen! We zijn nou inmiddels 8 maand (gaan de 9e ronde in) verder en nog geen zwangerschap. Ik voel net als @leonieke ook echt alles! Heb eigenlijk de hele maand door wel kwaaltjes heel vervelend eigenlijk denk elke maand weer dat het misschien raak is. 1 voordeel voel m'n eisprong idd goed! Ik wil je heel veel succes en plezier wensen!
Hartstikke bedankt voor al jullie berichten, zo te zien heeft iedereen wel een ander verhaal na het stoppen met de Mirena spiraal.... Ik denk dat ik dus voor mezelf moet zien wat er allemaal gaat gebeuren en hoe snel ik zwanger wordt. Ik hou jullie op de hoogte!