Hallo allemaal! Haha, ik moet nu al lachen om mijn vraag, maar kijken jullie wel eens naar de zaadjes als die eruit komen op de wc? Ik heb eens gezien dat die dan nog krioelen, maar soms doen ze dat ook niet... Betekent dat iets?
Zaadjes als in Sperma?...Goede ogen heb je dan, dat je het nog kan zien krioelen, ik dacht dat je dat alleen onder de microscoop kon zien? Ik heb het ieder geval nog nooit zien bewegen.
Hahaha! Zaadjes kun je toch niet zien krioelen? Die zijn piep piep piep klein! Microscopisch klein! Maareh, ik zie altijd alleen een vies kwakje. Dus ik kijk er liever niet naar! LOL!
Ow haha! Nou top dan! Dan maak ik me geen zorgen verder. Manlief moest vanochtend al lachen toen ik met mn hoofd de wc pot in dook om te zoeken naar iets beweeglijks....😂
Hahaha oh jeetje. Je had beter druif kunnen heten Enige wat me wel opvalt is als ik in de vruchtbare dagen ben dat er vrijwel geen sperma uitkomt. Alles wordt dan doir mn lijf opgeslokt denk ik hahaha
Als jij iets uit jezelf hebt zien komen wat 'krioelt', dan zou ik me naar een dokter haasten. Spermatozoïden kun je met het blote oog niet zien. Onmogelijk.
Mag inderdaad hopen dat dit een grapje is......! Want zaadcellen zijn microscopisch klein. En kun je onmogelijk met het blote oog zien. Als jij dus wel iets ziet bewegen in de WC, heb je wellicht last van wormpjes ofzo. Die kun je wel zien bewegen namelijk!
Je hebt dus serieus eens iets zien krioelen? Dan waren dat dus absoluut geen zaadcellen. Die kan geen mens met het blote oog waarnemen, tenzij je met een microscoop boven het kwakje van je man gaat hangen. Wellicht dus wormpjes of schaamluis of iets soortgelijks.