Hi dames! Ik heb sinds het stoppen met de pil steeds een iets langere cyclus.. Zie handtekening en deze ronde is hij ook minstens 40 dagen dus weer een paar dagen langer dan de vorige. Als ik komend weekend ongesteld word, ga ik naar de ha om even het een en ander te laten controleren want ik vind het te toevallig dat ze steeds iets langer zijn ipv gewoon onregelmatig.. Hebben meer meiden dit of dit meegemaakt? Ben gewoon even benieuwd!
Ik heb ook een steeds langer wordende cyclus. Laatste keer was t 44 dagen. Waarschijnlijk heb ik Pcos. Heb nu cyclusanalyse, ben benieuwd wat eruit komt. Dacht elke maand wel een eisprong te vinden dmv temperaturen. Mijn huisarts vond het niet zorgwekkend zolang ik maar een eisprong had, maar in t ziekenhuis zeggen ze nu dat 35 dagen wel lang is. Dus gewoon naar de huisarts gaan, dan weet je in ieder geval zeker hoe en wat.
Herkenbaar! Het werd bij mij ook steeds iets langer na het stoppen met de pil. De laatste keer dat ik ongesteld was, zat ik ook boven de 40 dagen. Toen besloten om het nog één ronde aan te kijken en anders ook gewoon eens langs de huisarts te gaan. Die ronde ben ik zwanger geworden. Dat was net binnen een half jaar.
Dank voor jullie reacties Ben benieuwd wat eruit komt Fristi! En gefeliciteerd Bloem, ik hoop dat mij dit ook gegund is en ik dit weekend positief test