Wij gaan er voor! Wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noorus, 17 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hoi dames,

Sinds deze week hebben mijn vriend en ik (vandaag 29 geworden) besloten om uit te vinden of een kindje ons gegund is :D. Ik ben nu sinds 2 dagen gestopt met de anticonceptie (Nuvaring) en ben erg benieuwd wat de komende maanden ons gaat brengen.

Ik ben erg benieuwd of er meer meiden zijn die onlangs besloten hebben voor een kindje te gaan en zou graag ervaringen uitwisselen (ik ben erg maagd op het gebied van kinderen krijgen en alles wat erbij komt kijken :D).

Ik zie een hoop bestaande topics op dit forum, maar zie door de bomen het bos niet meer, dus ben benieuwd of een nieuw topic wat animo oplevert ;).

Noorus

2. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Hoi Noorus

Ik kom wel meepraten hoor :)

Hier ook sinds maandag gestopt met nuvaring, nu onttrekkingsbloeding.

Liefs!

3. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Spannend!
    Wij ook

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Veel succes en plezier met zwanger worden meiden! Hopelijk is jullie allemaal snel een mooi wondertje gegund!

5. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Haay ik meld mij ook.

Zit middenin onze eerste ronde voor een 2e dus erg spannend weer allemaal!

Wens jullie ook veel succes toe en lijkt me leuk zo het een en ander aan ervaringen uit te wiselen.

Hooyo aasiya

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Leuk meiden!

Zijn jullie er dan nu ook onwijs mee bezig (hele dag aan denken enzo) of hebben jullie zoiets van we zien wel hoe het gaat... Ik heb zelf nu meer het laatste, maar sprak net een vriendin (die ook onlangs gestopt is) en die is er weer heel veel mee bezig...

@ TSCM, beviel de Nuvaring jou goed? Mij altijd heel!

@ Marik, hoe lang ben jij gestopt nu met anticonceptie?

@ Hooyo, spannend! Was jij snel zwanger van je eerste kindje?!

@ Manu, thanx meis! :)

7. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik was bij mijn dochter de eerste ronde gelijk zwanger geworden. Dus we hopen natuurlijk stiekem dat dit nu weer gebeurd maar die kans zal wel niet zo groot zijn.

Ben er ook wel veel mee bezig door er vaak aan te denken.

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Zoow Hooyo, dat is echt heel snel! Toch hoor je dat wel vaker! Het gekke is dat dat nou ook niet perse hoeft van mij... Heb zo'n idee dat ik eerst nog even moet wennen aan het feit dat we willen proberen zwanger te worden... Gek he?!

9. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Nou zo gek s dat niet wij stonden er ook zo in, van eerst rustig ontpillen en waren ook niet bewust aant klussen voor een kindje maar als het wel al zo snel zou komen mooi meegenomen. En ja toen was het de 1e ronde gelijk raak, stonden we wel even verbaast te kijken en heel blij natuurlijk maar nooit verwacht.

Nu integendeel willen we wel het leifst de eerste ronde al gelijk zwanger raken. Ach we zien het wel wanneer het voor ons bedoeld is komt het toch wel :)

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Mja ken me voorstellen dat het voor bepaalde 'verwachtingen' zorgt. Ben benieuwd hoor meis! :)

11. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hallo dames.

Hoe gaat het bij jullie? Hier goed.

Ik vroeg me Af hoeveel dagen cyclus jullie aanhouden? Ik heb nu ruim gerekend met 31 dagen en dan zou mijn nod 1 december zijn.
    Mijn dochter wordt volgende week geopereerd dus ga dan pas 2 of 3 dec testen. Als k teminste niet ongi ben geworden.

Vind het zo lastig omdat je niet weet of j geljjk weer normaal ritme hebt... Hoe doe. Jullie dit?

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Mja ik gok het eigenlijk gewoon een beetje... Zit pas in ronde 1 (net gestopt met nuvaring), dus vrij gewoon wanneer we zin hebben en zie wel wanneer ik ongesteld word (of misschien niet...). Ik ben eerder gestopt met de nuvaring (niet omdat we een kindje wilden) en toen had ik een cyclus van gemiddeld 31 dagen, dus dat zou ik dan nu ook een beetje aanhouden.

13. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Ik houd ook de lengte van mijn cyclus aan die ik had voor de nuvaring.

Deel Deze Pagina