Zwanger van 3 dagen oude zaadjes?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Parels, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb afgelopen weekend mij ei gehad, op vrijdag en zaterdag heb ik positief getest.
    NU kon ik dit weekend door ziekte helaas niet klussen.

Die donderdagavond hebben we wel geklust.

Ervan uitgaande dat mijn ei ongeveer zondag is gesprongen zou dit betekenen dat er ongeveer 72 uur tussen de laatste keer klussen en de eisprong zat. Nu weet ik dat er theoretisch gezien gezegd word dat een eventuele bevruchting gewoon nog kan plaats vinden toch?

Mijn vraag is dus ook, zijn er ook meiden die dit ook daadwerkelijk hebben mee gemaakt, dat ze zwanger zijn geworden van zaadjes die al 72 uur of langer hebben overleefd?

Liefs Parels

2. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi
    ik ben in oktober zwanger geraakt, helaas mk. We hadden toen 10 dagen voor mijn eisprong voor het laatst geklust, dus het kan wel degelijk!

3. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Wow, dat is echt heel lang ja, super om te horen, begon me al een beetje zrgen te maken dat onze kans helemaal verkeken was deze maand...

Vind het wel heel erg voor je dat je een mk hebt gehad, hoop dat het je allemaal een beetje gelukt is om het goed te verwerken en een plaatsje te geven!

In ieder geval wel heel erg bedankt voor je hoopvolle reactie!

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik heb altijd gehoord dat de zwemmers tot wel 5 dagen het kunnen overleven! dus je zou nog geluk kunnen hebben ;)

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ben blij dat je deze vraag stelt! Ik vroeg het me namelijk ook af ;).

6. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Nu maar hopen dat er dan nog meer zijn die er ervaringen mee hebben!

7. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Ik helaas niet, heb op Zondag mijn ei gehad dan zouden Vrijdag en Zaterdag mijn vruchtbare dagen gehad. We hadden Woensdag voor het laatst geklust maar helaas..... Maar dat wil niks over jou situatie zeggen en ik wil je al helemaal niet ontmoedigen :D Net dit weekend was ik een weekendje weg :)

Ik hoop voor je dat het raak is deze maand :D

8. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Ikzelf niet, maar een goede vriendin van mij is zwanger geworden met 4 dagen oud zaad...ze dachten dat het alweer 'veilig' was en toen bleek ze toch zwanger te zijn geworden!

9. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Vervelend voor haar, maar wel goed nieuws voor mij, ik krijg steeds meer het idee, dat ik toch echt nog een goede kans heb!

10. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Volgens mij kan het ook. Ik ben zelfs een keer een onderzoek tegen gekomen waarbij gesteld werd dat 2 a 3 dagen voor de eisprong je de meeste kans maakt. Het was een engels wetenschappelijk onderzoek en ik heb het online gelezen maar geen idee meer waar :(

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    denk dat je ei sprong wel eerder is geweest dan 10 dagen is wel heeeeeeel lang ;)

12. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    nou ik denk dat de meeste vrouwen zwanger worden van "oude" zaadjes die het eitje al lang en breed op staan te wachten dan van de "versere" lichting... ;)

maar niemand weet van welke "lichting" ze zwanger zijn geraakt... :)

13. stacia

stacia Actief lid

22 jan 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Hoi ik heb ook geklust 9 dagen na mijn cycl.ik heb mijn ei niet gevoeld dus jah ik weet het ook niet als de ene 10 dagen voor haar ei gekust had en toch zwanger was geraakt vind ik heel goed maar jammer dat ze een mk had gehad ,ik hoop het beste voor je ,ik twijfel ook of ik zwanger kan zijn want ik heb 9 dagen na mijn cucl.omgang gehad zonder condoom maar jah ik wach het rustig af groetjes stacia

14. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi danjo nee ik weet dit want ik temratuurde toen elke dag dus wist recies waneer me ei was vandaar

15. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    [quote=" We hadden toen 10 dagen voor mijn eisprong voor het laatst geklust, dus het kan wel degelijk![/quote]

Jeetje 10 dagen! Ik ben echt blij dat ik dit heb gelezen, want ik twijfelde zelfs al dat de zaadjes 2 dagen konden overleven. Ze zeggen het wel, maar toch vond ik het moeilijk te geloven. natuurlijk blijven ze niet bij iedereen zo lang leven, maar toch vind ik het leuk om te horen.
    Wel heel erg jammer dat het mis is gegaan! Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent!

Deel Deze Pagina