Wie denkt ook elke maand: ik lijk wel zwanger?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Sennaaa, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Hoi meiden... elke maand denk ik weer: ik lijk wel zwanger! Terwijl ik gewoon de pil slikt en ongesteld ben geweest..
    Nu ook weer.. ik voel me niet lekker, zo'n weeig gevoel van onder en steken. Verder ben ik verschrikkelijk moe..
    Je hoort wel vaker dat meiden door de pil heen zwanger raken en dan denk ik telkens zou dat mij ook gebeuren??
    Wie erkend het gevoel? Ben ook eigenlijk helemaal niet bezig om een kindje je krijgen en ik vind het wel prima zo.. we hebben een lieve schat:D!!

Groetjes Sennaaa

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.576
    113
    ik heb een mirena spiraaltje en ik heb elke maand wel een keer het idee he zou ik niet zwanger zijn.
    iets gevoeliger borsten, meer opgezette buik, een keer 's ochtends misselijk.

Nu is het niet echt verstandig om nog een keer zwanger te worden dus ik schiet soms echt even in de stress.
    Paar keer al een test gedaan voor mijn gemoedsrust.

Ik vergeet telkens weer dat wanneer ik ongi moet worden ( wordt ik helaas nog wel steeds) bepaalde steekjes enzo er bij horen.
    Toen ik zwanger wilde worden interpreteerde ik alles bijna als oh het zou nu wel raak kunnen zijn.

't liefst zou ik mezelf bijna laten steriliseren, hubbie ook, een condoom en aan de pil( hihi)

3. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    Heel herkenbaar! Hier aan de nuvaring, maar regelmatig denk ik ook 'het zal toch niet zo zijn he..?' Kan er vreselijk nerveus van worden!

4. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Oh gelukkig ik ben niet de enige.. ik vind het wel raar dat ik het bijna elke maand weer denk...

5. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    ook ik heb een mirena spiraal,

en heb ook zwangerschapsklachten

zoals opgezette buik,misselijk

maar testen geven allemaal negatief aan

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    zwangerschapsklachten lijken nu eenmaal erg op ongi achtige klachten of klachten die je krijgt door het gebruik van een middel met hormomen uitstoot! Wel jammer. Zou fijn zijn als je echt kon zeggen; hey mijn haar wordt roze of blauw.. ik ben duidelijk zwanger.

Deel Deze Pagina