Ik zit aan de microgynon30. Zaterdags begin ik met de pil.. zodra ik er 1 week aan zit word ik ineens ongesteld.. dan ben ik een dikke week ongesteld en zodra ik weer menstruatie moet krijgen blijft de ongesteldheid uit.. zodra ik dan weer aan een nieuwe strip begin (ik hou gewoon die stopweek ook al heb ik geen bloedverlies). En dan begin ik weer met een nieuwe strip en dan gebeurd weer dat ik ergens tijdens de pil ongesteld word! Ik heb hier nooit last van gehad, ook ben ik niet meer zo heftig ongesteld en soms kan ik nog wel een week na de menstruatie donkere bloed/afscheiding hebben. iemand een idee wat het kan zijn?
Hoi Ik heb dit ook een keer gehad met microginon30 en ik bleek een maandje later zwanger te zijn Ben zelfs bij de ha geweest en gevraagd vanhoe dat kon tussendoor ongesteld die ei het komt wel eens voor alleen ik bleek zwanger te zijn!
ik had steeds tussentijdse bloedingen en dan 1 of 2 dagen mijn gewone regels.Ik nam ook microgynon 30. Nu bleek dat ik polliepen in mijn baarmoeder had die deze bloeding veroorzaakten, deze zijn 19 mei verwijderd. Ik ben nu gestopt met mijn pil maar heb nog geen regels gehad sinds die curretage op 19 mei. Dus mss ook eens een chekup laten doen en dit zeggen tegen je gyn.
Ik had ook altijd met microgynon dat ik de tweede week wat bruinverlies had, soms zelfs tot ik ongi werd! Sind ik gestopt ben met de pil had ik daar meteen geen last meer van.. Wat hormonen al wel niet doen met je lichaam