en zo opeens je cyclus door de war

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlindertje85, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hallo dames,
    wie weet er wat er met mij aan de hand is?
    vorige keer cyclus van 66 dagen en nu opeens zit ik weer al op rond de 40 dagen.en het leek zo goed te gaan vorige cyclussen waren rond de 30/40 dagen.het is geen ontpillen want ben al bijna jaar gestopt en nog steeds niet zwanger geweest.hebben hier meerdere dames dit meegemaakt dat hun cyclus zo opeens veranderde?en wat zou het kunnen zijn?ik ben bang voor ziekte ofzo?
    groetjes

2. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    hier nog 1! altijd netjes een cyclus van rond de 35 dagen. heb 1 ronde etos zwanger worden pillen gebruikt, en sindsdien heeeelemaal in de war! :( of t door die pillen komt weet ik niet, maar dan zou t nu al weer op regel moeten zijn lijkt mij.. mn HA zegt dat t wel vaker voorkomt. we zijn dus niet de enigen! maargoed ik ben sinds zaterdag weer aan de pil (2 maandjes) en dan maar kijken of mn cyclus weer een beetje op regel is.. ik hoop t zo! tis echt vervelend als je geen hoogte krijgt he.. naja ik hoop voor je dat t gauw raak is!~

3. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hoi lauwtje,
    hoe kan het ik heb vorige cyclus ook etos pillen geslikt toen werd ik dus ook niet ongie en kwam ik uit op cyclus van 66 dagen.toen heb ik ze ook niet meer ingenomen.maar goed je zou haast gaan denken dat het daar door komt.maar helaas nu alweer een veel te lange cyclus.als volgende week nog geen ongie te bekennen is bel ik maar eens de HA. en hopen dat er iets voor is te krijgen.
    nou jij ook nog veel succes.
    en zijn er nog meer dames die zeer lange cyclussen hebben?zou graag willen weten wat de HA daarvoor voorschrijft.
    groetjes

4. evr80

evr80 Lid

17 feb 2008
    33
    0
    0
    hallo zie mijn cyclus ook steeds langer snap er niks van heb afgelopen weeekend weer mijn eisprong ( na 37 dagen gezien met ovulatietesten)gehad dus heb deze maand weer een lange van ongerveer 51 dagen wil er mee naar de huisarts maar ben ook beteje bang

gr eveline

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Die etos pillen kunnen idd je cyclus vreselijk in de war schoppen.
    En degene erna kan ook nog prima daardoor in de war zijn.
    Als je het niet vertrouwd kan je altijd naar de huisarts gaan.
    Dan merk je vanzelf wel of die er al iets aan wil doen of niet.
    Nee heb je, ja kun je krijgen!

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb ook heel vreemde cyclussen. Het begon goed maar ze worden ook steeds langer, zie mijn onderschrift.

Ik weet niet waar het door komt... wil wel naar de huisarts maar we zijn "pas" 7 maanden bezig dus weet niet of het dan al zin heeft.

Wel heb ik net ergens gelezen dat het gebruik van Corticosteroïden in zalf of lotion effect op je cyclus kan hebben en dat gebruikte ik dus... (en nu dus NOOIT meer!)

Deel Deze Pagina