Last van mijn heup na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Birdie, 19 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Hoi hoi,

Ben bijna 8 weken geleden bevallen met ks. Heb sindsdien last van de spieren van mijn rechterheup en af en toe voel ik mijn schaambeen/bot.

Wie heeft daar ook last van? Het wordt maar niet minder en ik weet niet wat ik eraan moet doen om daarvan af te komen. :(

Groetjes,
    Jolanda

2. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ik heb er zelf niet zo'n last van, maar toevallig merkte ik vandaag dat ik soms in mijn heup hang. Niet erg overdreven, maar ik sta en loop dan niet helemaal recht naar voren zeg maar. Dat heeft er ook weer mee te maken dat ik mijn buikspieren niet goed aanspan en daardoor niet omhoog, rechtop sta, maar een beetje in elkaar zak. Als ik mijn buikspieren aanspan en probeer recht te lopen (dus niet je heupen van links naar rechts) dan merk ik duidelijk verschil.

Is dat het misschien ook bij jou?

3. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Nee, dat lijkt me echt wat anders wat jij hebt.

Ik voel echt dat een kluwen spieren daar pijn doet, bij als ik opsta of in bed lig en me omdraai.

En ik weet niet of ik daarvoor (en voor het ongemakkelijke gevoel bij mijn schaambot) naar de bekkenfysio moet of een nacursus voor na de bevalling moet volgen. :(

Deel Deze Pagina