ik vroeg me af hoeveel vrouwen hier zwanger zijn geworden door de prikpil heen, of ze hier uberhaupt zijn. 6 weken na mijn bevalling heb ik de prikpil weer genomen. en heb inmiddels mijn 2e injectie gehad. maar heel veel last van bloedingen en weet zeker dat ik 2 keer een eisprong gevoeld heb. de assistent vertelde dat het kon zijn dat na de bevalling de prikpil voor mij niet meer naar behoren werkte, nu ben ik ineens veel misselijk. word ziek in de auto. migraine aanvallen. en enorme stemmingswisselingen. van vrolijk,naar boos naar enorme huilbuien. nu weet ik dat ik met een testje zo zeker weet of ik zwanger zou zijn. maar naar mijn mening kan het eingelijk dus niet, dus wie is er zwanger geraakt door de prikpil heen? of kent iemand?
Ken wel iemand die tot 2x aan toe zwanger is geraakt door de prikpil heen... Zelf heb ik maar 1 shot van de prikpil gehad, ben daar al 3 maanden vanaf, maar me lichaam maakt zelf geen eitjes meer aan. Dus ik zit door de prikpil in de medische molen, menstruatie wordt opgewekt, krijg Clomid om een eisprong te hebben... Maar goed... Ik ken dus wel degelijk een aantal mensen die door de prikpil zijn zwanger geraakt... Helaas behoor ik daar niet bij Maar inderdaad even testen Ben benieuwd
ha kimzaa ken je idd van het andere topic over de prikpil, hopelijk voor jou heb je snel een normale cyclus. bij mij duurde het 9 maanden na de laatste shot toen was ik zwanger. heb tussen door maar 1 menstruatie gehad in januari en in juli bleek ik zwanger. was dus echt een luckyshot haha