Ik ben boos...

Discussie in 'De lounge' gestart door Renate28, 12 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    We hebben dinsdag EINDELIJK ons nieuwe bed gekregen waar we zo hard voor hadden gespaard. Hij was al half oktober besteld, maar door de fabriek, zeiden ze zelf, duurde het zo lang....

    Omdat het langer heeft geduurd dan 3 maanden kregen we een korting van 7,5%. (NADAT IK DAAR ZELF OVER HAD GEBELD EN OM EEN TEGEMOETKOMING HAD GEVRAAGD...)

    We zijn nu 3 dagen verder en wat schetst mijn verbazing? Er ligt een brief van de winkel op de deurmat met de mededeling dat als we nu wat gaan kopen bij ze, als trouwe klant, dat we dan 20% korting krijgen!

    Nu ben ik echt boos.... :evil:
     
  2. Jeetje wat een... Geen woorden voor.
    Ik snap dat je boos bent, zou ik ook zijn.
    Ben dan bijna in staat om die winkel om te toveren in een levensgrote barbeque!
     
  3. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou er heen bellen,of erheen gaan met die bon; en als nog korting vragen.
     
  4. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    zo das zeker een goede naaistreek.. zou zeker gaan bellen en je verhaal voorleggen. misschien dat je toch nog wat geld terug krijgt of een tegoedbon ofzo.. je kan het altijd proberen

    succes

    liefs Kaatje
     
  5. Fem

    Fem VIP lid

    28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh, net iets voor mij, ik zou gelijk contact met ze opnemen, (bij voorkeur persoonlijk want dan krijg je meer voor elkaar) en ze op een nette manier vertellen dat ik me genaaid zou voelen en dan helemaal het emotionele stuk erbij betrekken. Als dat niet zou werken zou ik gelijk een brief schrijven.

    Ik zal niet zeggen dat ik dit ALTIJD doe, maar ik heb het ook weleens gehad met een kast, die kocht ik op zaterdag en ze gingen met 10% korting over de toonbank vanaf de maandag daarop; eerlijk aangegeven en ik kreeg ook de korting....

    Niet geschoten is altijd mis meid! En de toverzin is altijd: Slechte mond op mond reclame werkt sneller dan positieve.... (altijd gebruiken).

    Ik ben een erge consument. Ik weet het...
     
  6. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Jeetje meid,
    Ik zou ook terug gaan en zeggen dat ik met genaaid voel,het is waar wat Fem zegt,negatieve ervaringen onthoudt men eerder dan de positieve!
    Ik denk niet dat die winkel op negatieve reclame zit te wachten toch!Misschien krijg je als nog de korting en anders mag je misschien wel iets anders uitzoeken.Altijd proberen,Nee heb je,Ja kun je krijgen!

    Liefs Claudia
     
  7. jolie

    jolie Fanatiek lid

    26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Van die korting een tweede bed kopen bij hun? HIHI grapje. Nee ik zou ook terug gaan, dit klopt natuurlijk niet.
     
  8. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik zou ook teruggaan. Ik heb vaker dat ik iets koop dat een paar dagen later in de actie is, ik ga dan altijd met de bon terug en krijg alsnog mijn korting. Dat is een nieuwe regel, volgens mij geld dat ook op zulke artikelen. Ik zou het in ieder geval wel proberen, maar niet telefonisch, wel erheen gaan met de bon.
     
  9. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Groot gelijk.... Het is niet verplicht, maar uit coulance doen veel winkels het wel, zeker als de klant al heel lang heeft moeten wachten....
     
  10. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ja, maar het bed is natuurlijk in oktober gekocht, zullen ze wel zeggen....maar ja, we hebben dinsdag moeten betalen....
     
  11. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    Wie niet waagt wie niet wint meid ...ik zoe het wel proberen ;)
     
  12. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik zou het ook zeker proberen hoor!

    Succes
     
  13. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ga ik vandaag zeker doen!
     
  14. Fem

    Fem VIP lid

    28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Laat even weten hoe het afloopt?

    Succes!
     
  15. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Nou raad 's: Dit zeiden ze:

    Mevrouw, ik snap dat het vervelend is, MAAAARRRRRR die aanbieding staat los van uw bestelling. En die was al in oktober..... Helaas....
    (En een klachtenafdeling was er ook niet. Je kon daar alleen maar naar toeverwezen worden als het een klacht over het geleverde artikel betrof...)

    Ik voel me nu mooi genaa*d met die lullige 7,5%...
     
  16. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Jammer renate! Niks meer aan te doen dan balen, maar je hebt een mooi bed ;)
     
  17. Niet meer actief

    Ik had ook zoiets met een kleed welke ik al een paar keer in de folder had zien staan, maar toen het zover was, en ik 'm aan kon schaffen nog aan zo'n piepeltje aldaar gevraagd of die niet toevallig binnenkort in de aanbieding zou komen. Ontkennend antwoord, begeleidt met niet zo'n snuggere blik.

    Ja hoor, op maandag in de folder.

    Ik terug met de bon en het verhaal. Sorry... mocht niet.

    Maar ruilen mocht wel, binnen 2 weken.

    Dussssss: kleed geruild, geld terug, kleed weer gepakt en opnieuw afgerekend voor kortingsprijs...

    Die kassiére voelde zich wel een beetje in de maling genomen, maar kon me niks maken, haha!

    (En ik wordt dan altijd heeeeeel overdreven vriendelijk: 'Nou, nog bedankt voor de fantastische service, hè?' Het leuke is dat ik nog aan hetzelfde piepeltje heb gevraagd of-ie het kleed voor mij naar de auto wilde dragen, hahaha! Ik heb dan echt inwendig dikke schik!)
     

Deel Deze Pagina