We hebben dinsdag EINDELIJK ons nieuwe bed gekregen waar we zo hard voor hadden gespaard. Hij was al half oktober besteld, maar door de fabriek, zeiden ze zelf, duurde het zo lang.... Omdat het langer heeft geduurd dan 3 maanden kregen we een korting van 7,5%. (NADAT IK DAAR ZELF OVER HAD GEBELD EN OM EEN TEGEMOETKOMING HAD GEVRAAGD...) We zijn nu 3 dagen verder en wat schetst mijn verbazing? Er ligt een brief van de winkel op de deurmat met de mededeling dat als we nu wat gaan kopen bij ze, als trouwe klant, dat we dan 20% korting krijgen! Nu ben ik echt boos....
Jeetje wat een... Geen woorden voor. Ik snap dat je boos bent, zou ik ook zijn. Ben dan bijna in staat om die winkel om te toveren in een levensgrote barbeque!
zo das zeker een goede naaistreek.. zou zeker gaan bellen en je verhaal voorleggen. misschien dat je toch nog wat geld terug krijgt of een tegoedbon ofzo.. je kan het altijd proberen succes liefs Kaatje
Oh, net iets voor mij, ik zou gelijk contact met ze opnemen, (bij voorkeur persoonlijk want dan krijg je meer voor elkaar) en ze op een nette manier vertellen dat ik me genaaid zou voelen en dan helemaal het emotionele stuk erbij betrekken. Als dat niet zou werken zou ik gelijk een brief schrijven. Ik zal niet zeggen dat ik dit ALTIJD doe, maar ik heb het ook weleens gehad met een kast, die kocht ik op zaterdag en ze gingen met 10% korting over de toonbank vanaf de maandag daarop; eerlijk aangegeven en ik kreeg ook de korting.... Niet geschoten is altijd mis meid! En de toverzin is altijd: Slechte mond op mond reclame werkt sneller dan positieve.... (altijd gebruiken). Ik ben een erge consument. Ik weet het...
Jeetje meid, Ik zou ook terug gaan en zeggen dat ik met genaaid voel,het is waar wat Fem zegt,negatieve ervaringen onthoudt men eerder dan de positieve! Ik denk niet dat die winkel op negatieve reclame zit te wachten toch!Misschien krijg je als nog de korting en anders mag je misschien wel iets anders uitzoeken.Altijd proberen,Nee heb je,Ja kun je krijgen! Liefs Claudia
Van die korting een tweede bed kopen bij hun? HIHI grapje. Nee ik zou ook terug gaan, dit klopt natuurlijk niet.
Ik zou ook teruggaan. Ik heb vaker dat ik iets koop dat een paar dagen later in de actie is, ik ga dan altijd met de bon terug en krijg alsnog mijn korting. Dat is een nieuwe regel, volgens mij geld dat ook op zulke artikelen. Ik zou het in ieder geval wel proberen, maar niet telefonisch, wel erheen gaan met de bon.
Groot gelijk.... Het is niet verplicht, maar uit coulance doen veel winkels het wel, zeker als de klant al heel lang heeft moeten wachten....
Ja, maar het bed is natuurlijk in oktober gekocht, zullen ze wel zeggen....maar ja, we hebben dinsdag moeten betalen....
Nou raad 's: Dit zeiden ze: Mevrouw, ik snap dat het vervelend is, MAAAARRRRRR die aanbieding staat los van uw bestelling. En die was al in oktober..... Helaas.... (En een klachtenafdeling was er ook niet. Je kon daar alleen maar naar toeverwezen worden als het een klacht over het geleverde artikel betrof...) Ik voel me nu mooi genaa*d met die lullige 7,5%...
Ik had ook zoiets met een kleed welke ik al een paar keer in de folder had zien staan, maar toen het zover was, en ik 'm aan kon schaffen nog aan zo'n piepeltje aldaar gevraagd of die niet toevallig binnenkort in de aanbieding zou komen. Ontkennend antwoord, begeleidt met niet zo'n snuggere blik. Ja hoor, op maandag in de folder. Ik terug met de bon en het verhaal. Sorry... mocht niet. Maar ruilen mocht wel, binnen 2 weken. Dussssss: kleed geruild, geld terug, kleed weer gepakt en opnieuw afgerekend voor kortingsprijs... Die kassiére voelde zich wel een beetje in de maling genomen, maar kon me niks maken, haha! (En ik wordt dan altijd heeeeeel overdreven vriendelijk: 'Nou, nog bedankt voor de fantastische service, hè?' Het leuke is dat ik nog aan hetzelfde piepeltje heb gevraagd of-ie het kleed voor mij naar de auto wilde dragen, hahaha! Ik heb dan echt inwendig dikke schik!)