Spirituële zaken en geloofsovertuigingen

Discussie in 'De lounge' gestart door Ninetje, 31 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Pfff...dames ik moest even bijlezen hoor! hihi, ik ben zelf (dat als een van de mod's :oops: ) ook lekker meegedwaald off topic, ik ga even kijken of ik wat kan knippen en plakken dan kan er verder gekletst worden in een eigen topic, en dat moet wat mij aangaat geen probleem zijn zolang we ieder met respect behandelen en ieders geloof in zijn/haar waarde laten ok?

2. Niet meer actief

Ik had het gelezen, Maisy. Maar ik ben geen MOD heh. Dus voelde me niet geroepen om er op te reageren ;) ;) ;)

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Oh had net een van de Mod's al zo'n verzoekje gestuurd :p

4. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    @Maisy, heb t al opgesplitst.

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
  6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hey wat leuk!

Ik heb een populair topic geopend!

;) Sientje

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Gefeliciteerd :p :)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Zo en nu even heftig gaan discussieren, :)

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Zullen we het dan NU over het weer gaan discuseren?

hahaha

10. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Whahaha wat een gek ;)

11. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ja zeg, wat is dit nu weer?! Normaal gesproken ben ik altijd wel van de partij bij een hevige discussie....heb ik alles gemist...jemig zeg...

12. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    De discussie is een beetje verkracht, jammer genoeg, maar wat mij betreft, keep on posting!

13. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Pff heb even 9 pagina's bijgelezen en vind het heel interessant, eerlijk gezegd niet al dat gedoe rondom geloven, want dat hebben we nu wel al vaker gehad... Maar wel alles over engeltjes enz...

14. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige

15. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik geloof 'gewoon' in God...... en dat vind ik echt niet zo ingewikkeld, kan het iedereen aanraden :D !
    Wel leuk om deze m.i. interessante discussie te volgen.

@Maisy: Ik ben een paar maanden geleden op Jamaica geweest en heb daar veel geleerd over de Rastafari's, helaas heb ik alleen maar toeristen-rasta's ontmoet daar... (rent-a-dreads, of hoe worden die gasten genoemd?)
    Het lijkt mij bijzonder interessant om er meer over te weten te komen, ik ga gebruik maken van je links.

Groetjes, Anakin.

16. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Thnx 4 de interesse Anakin, helaas in Rastafari een onbegrepen way of life.

17. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    ik ga geloof ik helemaal maar niet meer reageren want blijkbaar ben ik onzichtbaar :)

xxx jet

18. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    jeminee..

Het enige wat ik doe is hier mijn kennis delen. Ik vertel hoe wij moslims de dingen zien en hoe WIJ het geloven.

Ik dwing niemand om moslim te worden en ik persoonlijk veroordeel ook niemand.
    Echter geloof ik in de Koran dus ik geloof ook dat Allah (c.c.) de mens zal veroordelen op zijn of haar zondes maar ook op zijn of haar goede daden.

Gerrina..
    Ik vind je vreselijk onbeschoft reageren en ook nog eens heel erg respectloos.
    Ik maak hier ook niemand belachelijk en ik wens dat jij mij of de Profeet mohammed (v.z.m.h. - vrede zij met hem) ook niet belachelijk maakt.

Als je het woordje verdomd er niet bij had gezet viel het wellicht nog mee..

Nee de Profeet Mohammed (v.z.m.h.) was niet paronomaal begaafd. Hij is gekozen om De Boodschap te verspreiden. Heeft niets met paronomaal begaafdheid te maken. Is ook geen islamitisch begrip paronomale begaafdheid.

Volgens mij ninetje..maar durf het niet tmet zekerheid te zeggen..kan de cin geen vormen aannemen van een engel.

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Nee hoor, je bent zeker niet onzichtbaar, :p

Wicca is toch een natuur geloof?

Dat is erg interessant. Ben je daar al lang mee bezig?

20. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @gulay, Gerrina is geloof ik verdwenen van dit topic, kunne we rustig onze kennis delen ;)

Deel Deze Pagina