Nieuw huis

Discussie in 'De lounge' gestart door bientje, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Oh wat vind ik dit toch weer spannend. Vandaag gaan we naar een ander huis kijken. We willen graag wat groter gaan wonen, zeker met onze babywensen...en vandaag gaan we naar een huis kijken waar we allebei een heel goed gevoel over hebben.

Wie weet dat we daar ons kindje mogen zien opgroeien, toch een vreemd idee.

Groetjes Sabine

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    spannend! hoop dat het je droomhuis zal zijn! suc6 vandaag en veel plezier natuurlijk!

3. Niet meer actief

Dat is idd spannend Bientje....leuk hoor!
    Lekker alles opnieuw aankleden en inrichten, en het toekomstige babykamertje schoonmaken ;)
    Succes vandaag en hopelijk word het het huis van jullie dromen!

4. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    veel plezier met het kijken van het andere huis dat is altijd spannend en wie weet brengt het ook meer geluk bij het zwanger worden

5. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Spannend hoor, ik hoop dat het huis jullie bevalt.

6. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Helaas het huis was verreweg van wat je op de foto's kon zien. De afwerking was slecht gedaan en het uitzicht aan de achterzijde vand e woning waren alles behalve gezellig.

Naja we hebben weer wat geleerd en blijven lekker zoeken naar een leuke woning. We zitten nu helemaal niet slecht en kunnen het hier best nog eent ijd volhouden. Iedere stap naar een andere huis zou puur luxe zijn.

Bedankt voor jullie reactie en tot het volgende nieuwtje.

Liefs Sabine

7. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Jammer Sabine, zo zie je maar ze lijken op de foto altijd leuker en groeter. Veel succes met verder zoeken van jullie stulpje. Groetjes Jolie

8. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Jammer is dat, maar goed zoals je zelf al zegt, je zit gelukkig nog prima.

9. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Jammer meid.
    Succes met jullie zoektocht naar het perfecte huis.

Weet helaas dat het erg moeilijk is....wij zijn ook al een tijdje aan het rond kijken, maar hebben nog niets gevonden :(

10. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    jammer hoor heb het zelf ook meegemaakt veel succes verder met het zoeken naar het perfecte huisje

11. juup14

juup14 Niet meer actief

Da's balen, joh! Wij hadden meer geluk, we hoorden gister dat we het huis waar we zijn wezen kijken, konden kopen! Dat wordt een drukke tijd met klussen (ook in huis;))en ook nog een rouwerij in het verschiet. ik wens jullie heel veel succes met jullie zoektocht!
    groetjes Juup

12. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Jammer dat het niet was wat jullie hadden gehoopt. Volgende keer beter!

13. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Jammer meid.
    Veel succes verder!

14. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Wij hadden juist het tegenovergestelde, op de foto`s dachten we mwah maar toch maar gaan kijken en nu wonen we een klein half jaartje in ons droomhuisje hier ! We genieten nog steeds elke dag weer, nu maar hopen dat we snel een baby kamertje in moeten/mogen richten.

Jammer dat het bij jullie zo tegenviel maar blijf lekker kijken wie weet wat er nog op je pad komt.

Liefs, Bibu !

15. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Nou het gaat nu ineens snel. De makelaar van het huis van gisteren heeft onze wensen tegen het licht gehouden en nu heeft hij nog een ander huis in de verkoop.
    We krijgen vanavond de folder, ben benieuwd want als het bevalt kunnen we morgen meteen gaan kijken.

Zijn jullie weer op de hoogte.

:) Sabine

16. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    WE zijn gisteren naar het tweede huis gaan kijken. Het was echt super. Perfect afgewerkt, juiste indeling....

Alleen de prijs is aan de hoge kant....we gaan na het weekend met onze adviseur om tafel zitten om te zien wat we kunnen doen.

Ben nu toch wel erg benieuwd....

Verder gisterenavond volgens mij mijn eisprong gehad maar toen we uiteindelijk in bed lagen waren we nog te veel met het huis bezig in ons hoofd....veel te veel onder de indruk, dus helemaal niet aan klussen toegekomen. Stom maar ja dan volgende maand maar weer opletten...

Groetjes Sabine

17. juup14

juup14 Niet meer actief

Spannend Sabine! Ik kan me wel voorstellen dat je dan niet aan klussen toekomt, met zoveel in je hoofd. Herken het wel, heb er zelf ook last van; nieuwe baan, ander huis gekocht, trouwen en bezig voor een kleintje...maar goed, het klussen is ook weer ontspannend, toch ?!;)
    groetjes en ik ben benieuwd wat het gaat worden met het huis

***Juup***

Deel Deze Pagina