Boek voor papa to be

Discussie in 'De lounge' gestart door Loreley, 25 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Mijn man vindt het soms moeilijk om zich voor te stellen hoe is om zwanger te zijn en vader te worden. Als vrouw zijnde heb ik daar wel een beeld bij, maar ik merk dat dit voor mannen echt anders is. Daarom dacht ik dat het misschien zou helpen om hem een boek te geven waarin staat wat hij een beetje kan verwachten en waar wat leuke verhalen in staan.
    Na enig research op het forum en op internet kwam ik op deze boeken:

Kluun- Help! ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt
    Het negen maanden boek van Gemma Boormans
    Het negen maanden boek voor papa van Glade Curtis & Judith Schuler
    Babymanagement voor mannen

Ik zoek eigenlijk een boek dat grappig is, maar het moet ook niet te makkelijk en simpel zijn. Het lijkt mij leuk als het echt een boek is dat voor mannen is geschreven, dan kan ik hem die voor sinterklaas geven. Wie heeft er nog tips??

2. Imensa

Imensa Niet meer actief

help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt was een succes hier. Mijn man leest nooit boeken en deze heeft hij in 1 keer uitgelezen :D

maar dat is wel een boek die je pas geeft als het zover is

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik vind die van Kluun het leukste boek wat ik ken (voor mannen), die heeft mijn man ook van me gekregen toen we net probeerden zwanger te raken.

4. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Kluun!

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
  6. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Dank voor de reacties! Kluun gaat het sowieso worden dus, misschien dat ik er nog een tweede bij zoek :)

7. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kluun is echt goed, echt hilarisch!

8. Minerva

Minerva Niet meer actief

Mijn vriend leest absoluut niet (graag), maar "Babymanagement voor mannen" was hier een succes :D

9. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Ikzelf was erg wijs met Kluun :p Nadat ik dat boekje gelezen heb, viel elk ander boekje tegen.

Bron: Ik ben een man :p

10. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Kluun! Zeker weten.

Vooral het hoofdstuk S.eks tijdens de zwangerschap vond hij hilarisch.. Kluun begon dit hoofdstuk namelijk met 2 witte pagina's ;)

11. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
  12. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Voor tijdens de zwangerschap is "krijg nou tieten!' van Claudia de Breij misschien ook wel leuk voor hem. Werd hier in ieder geval wel vlot uitgelezen door de aanstaande vader. ;)

13. Lentes

Lentes Niet meer actief

Ik heb: Hoe werkt bij baby & echte vaders voor je die je mag overnemen, zijn als nieuw en erg leuk!

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Die van Kluun is erg leuk.

Maar als je ook naast grappig, een beetje informatief boek wil, dan kan je ook vader worden voor dummies doen. Mijn man heeft beide boeken gelezen en dat laatste boek vond hij heel fijn omdat er gewoon veel informatie in stond over wat er met de baby gebeurd en over waar hij als man rekening mee moet houden. En dingen die hij kan doen e.d. En dan ook op een leuke manier geschreven.

15. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Het hangt er vanaf wat voor man het is. Mijn toenmalige vriend maakte al voor ik zwanger was voortdurend flauwe grapjes over bevallingen, vond het allemaal heel raar en vies en meer ongein. Daarom dacht ik dat hij zich met Kluun het meest verwant zou voelen.

16. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Hier was het boek 'vader worden voor dummies' een succes.

Deel Deze Pagina