Hoi meiden, Ik shop regelmatig wat leuks voor mijn kids (shoppen vind ik geweldig 🙈🙈🙈 ) er zijn vast wel nog meer mama's net als mij? Vandaar deze leuke topic 😁. Show hier de laatste aankoopjes speelgoed, kleding etc voor je peuter of kleuter! 😁
Jurk Demi grijs | - Jilly - Jurken - Meisjes - Kinderen - Shoeby met een groene legging en dit t-shirt eronder. maar is ook leuk voor op een spijkerbroek vond ik: T-shirt Chu groen - Jilly - Acties - Shoeby Ze had het vandaag aan op haar verjaardagsfeestje en het was super feestelijk
En dit shirt nog.. Heb nog meer shirts gehaald laatst maar geen foto's van. zal k van de week eens maken
& deze setje voor mijn Atilla, vind 'm zooo leuk 😍😍😍. Ik heb 'm expres een maatje groter gekocht, zodat ie rond zijn eerste verjaardag aan kan.
Ooh handig.. zal eens kijken bij next In de zomer zijn we veel in de speeltuin te vinden waar ook een badje is met laag water Zwembroekje is dan wel fijn maar dat badje staat altijd vol in de zon. En thuis hebben we ook een groot zwembad staan in de zomer en staat ook vol in de zon.. I beschermd pakje is dan wel handig