Interessante site bosi333, tnx!! Jammer dat ze zo ver van me af zitten, maar de naam van het boek heb ik opgeslagen en ga even in de groothandels kijken voor wanneer het verkrijgbaar is bij hun =D>
Wat een kippenvel krijg je van die verhalen zeg! Ik weet het zelf niet goed. Ik wil wel geloven dat er meer is dan we kunnen zien maar ik heb nog nooit iets meegemaakt. Mijn mannetje daarentegen wel. Bij hem zit paranormale begaafdheid in de familie. Zijn grootmoeder en moeder kunnen allebei kaartlezen en mijn mannetje zelf doet iets met stenen (ruhne stenen?) met die stenen weet ik niet wat hij doet (mag niet kijken en de stenen liggen in een schuif waar ik niet in mag, heeft met negatieve stromen te maken of zoiets). Hij heeft ook voorgevoelens. Zo heeft hij 5 jaar geleden een heel zwaar werkongeval gehad. Die ochtend van zijn werkongeval liep hij met een collega van hem door het fabriek en hij moet toen tegen die collega's gezegt hebben toen ze voorbij een stapel stalen platen die tegen de muur stonden dat ze nog voor het einde van de dag samen onder die stapel zouden liggen. Kort na de middag zijn die platen dan ook omgevallen op het moment dat zij voorbij liepen. En een tijdje geleden was er via via een man bij ons thuis gekomen waarvan hij zei dat hij er een slecht gevoel over had. Bleek later dat die persoon idd ook helemaal niet te vertrouwen was. Spijtig genoeg komen zijn voorgevoelens niet altijd uit (zou wel gemakkelijk zijn). Maar zelf voel ik niets, zie ik niets, hoor ik niets en heb nog niets meegemaakt. Ben wel al een tijdje aan het denken om eens naar kaartlegger te gaan of zo maar dan moet ik echt zeker zijn dat die persoon echt is.
Wat een mooie verhalen allemaal. Lees ik graag Ik ben ook zeer geïnteresseerd in het spirituele/paranormale. En geloof er dan ook zeker in. Ik ben meer heldervoelend. Ik voel wanneer er "iemand" aanwezig is. Ook ben ik me zeer bewust van mijn hoofdgids die me ook altijd laat weten door me in linker hand te "kriebelen" dat ze bij me is en/of me iets wil duidelijk maken. Jammer genoeg zit mijn rationeel denken me nog te vaak in de weg om intuitief goed te kunnen interperteren. Ook opa (vader van mijn moeder) is vaak aanwezig en laat me dit weten door onder mijn voeten te kietelen. Voordat ik dit wist van mijn opa had iemand me daarop gewezen dat opa mij op deze manier zou laten weten dat hij er was. Later die avond toen ik alleen thuis was werd ik gek van de jeuk en gekriebel onder mijn voet. Heeft meer dan een half uur geduurd en wat ik ook deed die kriebel ging niet weg. Totdat ik zei: "Ja opa, nu is het genoeg hoor. Ik weet dat jij het doet. Hou nou maar op. Ik wordt er helemaal kierewiet van" En gelijk nadat ik dat had gezegt hield het op. Vanaf dat moment kriebelt ie wat zachter en véél korter. Hij wilde blijkbaar gewoon dat ik me er bewust van werd. De reden dat opa bij mij was werd een me tijdje later pas duidelijk. Er bleek een groot geheim in de familie te zijn en ik (de jongste van 6) was blijkbaar de aangewezen persoon die de berenput open mocht trekken. Had met mijn opa te maken en zijn kinderen (waaronder mijn moeder). Ik wist hier niets van. Niemand van ons gezin. Maar toch "wist" ik het. Ik weet dat dit allemaal een beetje wazig klinkt maar ik hou het bewust wazig. Tis niet iets wat je aan de grote klok hangt. Afijn, dit is jaren geleden en mijn moeder is een stuk gelukkiger nu ze haar geheim (een grote last) niet meer alleen hoeft te dragen. Ik vind het erg leuk me in het spirituele te verdiepen. Tarot, magnetiseren (wat ik ook doe), Helderziende waarnemingen (ik vind Gerard Heutink een heelijke vent) Het is allemaal leuk. Maar idd, blijf met beide benen op de grond staan. Ook die beurzen ging ik regelmatig heen maar helaas zitten daar ook veel charlatans waarvoor je moet oppassen. Liefs, Gerrina
Ook ik heb al heel wat meegemaakt wat betreft spirituele ervaringen en ook leg ik graag een kaartje. Maar de laatste tijd/jaren moet ik zeggen voel ik me van alle "geesten" verlaten. Ik heb een aantal moeilijke jaren achter mij met veel verdriet en ziekte, van mezelf en om me heen. Vaak heb ik gesmeekt om een boodschap, een beetje hulp van gene zijde, maar nope, niks meer. Ik vraag me echt af wat er nu gebeurt is, dit totale niks Maar goed we wachten weer af, maar een echt spooky verhaal wil ik wel met jullie delen wat ik recent heb meegemaakt We lagen in diepe slaap totdat hubbie en ik wakker schrokken van de telefoon 's nachts. Keek gelijk op mijn wekker 2.50 uur was het. De angst sloeg op mijn hart, ik dacht er is iets met mijn ouders Hubbie naar beneden gerent, pakt telefoon op en er wordt gelijk neergelegt. maar de nummermelder, we kunnen zien wie het laatst heeft gebeld. Hubbie komt geschrokken naar boven gerent waar ik nog als verlamt in bed lag. Hij liet me het nummer zien en zei is dit niet jou gsm nummer???? Nou onthoud ik op een of andere manier dat nummer niet en vooral 's nachts niet, dus ik nog naar beneden en kijken in mijn nummergidsje en ja hoor en mijn nummer met nog wel 0031 ervoor (is niet zo ingeprogameerd). Ik mijn gsm gepakt die lag beneden op de tafel, kijken of vandaar ook was gebeld, nee hoor.....pffff Gelukkig niets met mijn ouders, maar we hebben nog een heel onrustige nacht gehad. Door mijn eigen GSM vanuit het buitenland naar mijn geheime nummer thuis gebeld om 2.50uur 's nachts Onverklaarbaar maar waar. Wat het te betekenen heeft : : : Ik vond het echt spooky liefs
Wow, mooie ervaringen allemaal zeg Diana, jij werd dus echt iets duidelijk gemaakt, wat, tja, het zou eigenlijk vanalles kunnen zijn, maar daar zul je ben ik bang nu niet meer achterkomen. Zijn er die nacht geen inbraken gepleegt in de buurt of iets dergelijks??? Wat betreft het verlaten voelen door de "geesten" dit kan door de moeilijke jaren komen waar je doorheen bent gegaan, zij gaan dan meestal een beetje naar de achtergrond om je niet nog meer te belasten. En alle hulp die je vraagt, krijg je ook met zekerheid, alleen misschien op een andere manier dan jij graag zou willen en door de moeilijkheden zie je t dan vaak niet. Maar geloof me, het is er echt Blijf vragen voor hulp als je dat graag wil en je zal het zeker krijgen op welke manier dan ook Gerrina, mooi hoe je gids zich duidelijk maakt aan je, en ook je opa, wonderbaarlijk eigenlijk he. Liefs Angela.
Nee geen inbraken geweest hier zo, gelukkig Ik heb het een beetje los gelaten, afwachten wordt zo'n beetje mijn motto Ik weet ook zeker dat er iets is maar ondertussen mogen ze wel weer eens met goed nieuws komen , sta er in ieder geval voor open liefs
@Diana: Ik hoop voor je dat je inderdaad snel goed nieuws mag krijgen of in ieder geval een goed teken Ervoor open staan is al goed, de rest komt vast vanzelf Liefs Angela.
Ik moet jullie toch even iets vragen, ik ben zelf niet zo van het spirituele maar ik heb steeds iets waardoor het me toch aan het denken zet. Misschien hebben jullie hier een verklaring voor. Het gebeurd mij heel vaak dat ik iedere keer op de klok kijk en dat het 13:12 uur is....een paar keer per week, of het nu een digitale klok is of een gewone klok , ik word er niet goed van! En dat is nog niet alles, 13:12 is mijn geboortedag en daarom vind ik het zo vreemd. Ik word om die tijd altijd naar de klok getrokken lijkt wel. Het gebeurd me al het hele jaar door, soms een paar keer per week. Wat is dat toch, of moet ik gewoon nuchter denken en is het gewoon toeval? Liefs Nies
Ik heb ook twee weekjes geleden iets wazigs meegemaakt... Ik zat bij mijn ouders foto´s te kijken en toen zaten er foto´s van mijn oma´s crematie bij. de kist was erop te zien, nu kreeg ik echt zo een heel droevig gevoel vanbinnen (het is 8 jaar geleden) maar opeens ging het gordijn waaien (gewoon op en neer), ik vraag mijn "moeder heb je ergens een raam open staan het tocht"? Nee zegt ze nergens, ik vondt het echt toevallig maar ik durf er ook niet aan toe te geven. Ergens weet ik dat ze er nog is, vraag ook soms of ze me niet bang wil maken. Vindt het zelfs akelig om dit op te schrijven, als ik erover begin of aan denk moet nu ook maar stoppen. Ben ook nog alleen vanacht mijn hubby heeft nachtdienst 8-[
@Nies: Toeval geloof ik niet in Betreffende getallen wordt er gezegt dat deze afkomstig zijn (als je ze zo krijgt te zien zoals jij, waardoor jijzelf al zoiets hebt van tja wat moet ik hier nu mee) van de engelen. Er wordt met deze getallen jou iets duidelijk gemaakt. Kan het zijn dat je die datum iets te gebeuren staat??? Ikzelf denk van wel al zul je zelf misschien nog niet weten wat. Let die dag goed op alle dingen om je heen, de kleinste gebeurtenis kan een teken zijn @Kat: Ik weet bijna zeker dat dit je oma is geweest, maar absoluut niet om je bang te maken. Jij werd droevig van de foto, je oma wou je graag laten merken dat ze toch nog steeds bij je is. Echt je hoeft niet bang te zijn, je oma houdt nog steeds evenveel van haar dierbaren en zou nooit iets doen om hun bang te maken. Als je het je toch té bang maakt, zeker nu je een nacht alleen bent, hoef je echt alleen maar te zeggen (denken) dat ze dit niet moet doen, dan zal ze je echt laten totdat de tijd er is dat je er wel klaar voor bent Liefs Angela.
@Angela...Nou laten we hopen dat het dan wel positief is!Gatsidarrie, eng !!! Ik ben dan wel jarig, zou het dat zijn, ik haal me nu van alles in mn hoofd ](*,)
@@@@Angel, Ik heb je een pbtje gestuurd, niet voor te pendelen! ben mijn inloggegevens van je site ook kwijt, anders had ik je daar wel een pbtje gestuurd, maar kom er helaas niet in LIefs Petra
@Nies: of het posi of nega is dat durf ik je niet te zeggen, ik kan je ook echt niet met zekerheid zeggen dat dan iets gebeurd, maar t was t eerste wat in me opkwam toen ik je verhaal las. Het kan natuurlijk ook een waarschuwing zijn, maar zoiezo altijd iets dat ze je duidelijk willen maken. Als het ernstig zou zijn zouden ze je ook nog wel op een andere manier proberen te bereiken, via droom of eventueel mensen om je heen. Het zal je dan zeker gaan opvallen. Maar maak je niet ongerust, de puzzel valt nog wel op zijn plek voor je @Pjetje: Dankje lieverd, pb is onderweg terug heb ik daar geen optie dat je het wachtwoord kan opvragen??? Anders maken we toch gewoon een nieuw aan als je dat graag wil, dan laat je me maar wat weten Liefs Angela.
Dank je wel voor je reacties, Angela! We zullen wel zien!En anders ga ik op mn verjaardag gewoon mn bed in en ik kom er pas weer op 14 december uit Groetjes Nies
Haha dat is zeker een optie Nies, maar dan mis je de fun van je feestje Laat het maar lekker op je afkomen, komt vast en zeker helemaal goed liefs Angela.
ik wil nog een evaring delen met jullie. het is voor mij een hele enge geweest! Ik was na die ervaring best bang. Ik begrijp nu waarom ik het heb meegemaakt maargoed. op een avond wordt ik door mijn vader (hij is journalist) gebeld dat er iets heel ergs is gebeurd. Alles wat kleine kinderen aangaat grijpt hem heel erg aan door het verlies van mijn broertje. Er waren twee jongetjes verdronken. Ik schrok van het bericht, maar heb er verder niet heel lang bij stil gestaan. Die zelfde nacht schrik ik snachts wakker door een droom. ik droomde dat een van die jongetjes het neefje van een vriendin van mij was. die vriendin zie ik alleen met uitgaan op feesten enz. Twee weken later ben ik dus op een feest, kom ik de vriend van die bewuste vriendin tegen...... Zegt hij he Ang, heb je het gehoord van het neefje van S..... Ik was mezelf helemaal niet meer bewust van wat twee weken daarvoor was gebeurd. zegt ie dr neefje is verdronken, hij was een van die twee jongetjes. Het enige wat ik kon zeggen was "ik wist het". ik kon het niet loslaten daarna, maar heb dit nooit aan haar verteld. het ging namelijk helemaal niet om mij maar om haar. maar poe hee wat heeft dat een indruk op me gemaakt.
Ja dat is ook waar, mis ik m'n eigen feestje :jocolor: Ik laat het idd wel op me afkomen, engelen bedoelen het toch altijd goed ?
@ Nies: Inderdaad ze hebben het beste met je voor en bedoelen het allemaal goed, dus kom maar op met dat feestje @Ang: Wow das inderdaad nogal een heftige ervaring, een visioen dus eigenlijk. Het is vaak jammer dat je niet weet wat je ermee aan moet, waarom je het te zien krijgt. Maar desondanks vind ik het wel wonderbaarlijk dat dit voorkomt, al waren de omstandigheden natuurlijk niet echt leuk Liefs Angela.