nee precies eerst wist ik het niet. nu weet ik wel waarom ik dat heb meegemaakt. Er is letterlijk gezegd dat ik eerst dit soort 'visioenen' krijg van mensen die relatief ver weg van me staan. om het vervolgens steeds dichterbij te laten komen.
Inderdaad, het is precies zoals je het uitlegt. Ik heb zelf tot 3x toe beelden gehad (gewoon overdag zonder dat ik sliep) van ongelukken van mensen die ik totaal niet kon. Meestal een paar dagen tot een week later kwam het op het nieuws, het was dus echt gebeurd . Mij heeft dit toen heel erg beangstigd en ik heb het toen eigenlijk geblokkeerd. Later is mij verteld dat dit een voorbereiding was op wat komen ging en dat waren beelden van héél dichtbij. Doordat ik het had geblokkeerd is dit niet gebeurd, maar probeer me er nu weer beetje voor beetje voor open te stellen, maar er is nog maar 1 beeld gekomen en dat is van de geboorte van mijn a.s. zoon. Dit kreeg ik eerst via een droom en later kreeg ik er beelden van overdag. Of het echt is of stiekum toch wens moet ik nog even afwachten Liefs Angela.
lastig is dat he, ik vindt het ook heel moeilijk realiteit en eventuele visioenen uit elkaar te houden. soms ben ik ergens echt van ovcertuigd en blijkt het later niet te kloppen. maarre jij komt erachter zodra je bevallen bent of dat inderdaad voorspellend was.