hallo ben ik weer vraag wel veel maar toch nu zit ik op msn en komen er steeds berichten van verschillende personen van kijk hier www.blablablaiets.com en zo ook net via de msn van mijn vriend terwijl er niemand op zat! en net van ook weer 3 personen nu de vraag wie heeft dit ook? en is het een virus van mijn computer of van andere heb toch echt een virusscanner als het goed is bedankt alvast
Ja hoor hier hebben we hem ook. Hij verspreid zich via msn als je offline bent. Je krijgt een link en als je die opent craisd je hele computer. Waarschuw dus iedereen even. Hier werd hij door de virusscanner wel herkend. groetjes sandra
okee ja ik hem hem nog niet geopend!... want begin daar nooit aan aan die shit zooi... vandaar dat me virusscanner hem dan waarschijnlijk nog niet gepakt heeft.. maar is de computer van andere dan besmet omdat het via hun email naar mij word gestuurd of is de mijne er al mee besmet? ben namelijk heel bang dat me computer gecrast word staan 7000 fotos op en heb me externe harde schijf nog niet binnen maar verwacht ik deze week en die zijn zeer heilig
Die anderen zijn zeker besmet. Anders werd deze email niet verstuurd. Je kan dit soort ellende ook krijgen door websites ofzo. Of idd achteloos linkjes aanklikken. Je kan sommigen zelfs krijgen door de mail die verstuurd werdt te openen...vooral als er dan plaatjes in zaten (die je niet altijd herkent want t kan n plaatje zijn met gewoon text) Eerste regel van het geen emails openen. Als je niks verwacht van anderen kwa mail en je krijgt toch wat van maar 1 mb: NIET openen en eerst de ander vragen of die wat verstuurt heeft. 9 vd 10 x is het dan een virus en als je hem opent loop je al gevaar.
Dat moet je echt niet hebben, 7000 foto's naar de maan. Zet je ze niet op schijf? Wij wel, ons laptoppertje deed een paar weken geleden heel vreemd en heeft dus alle bestanden van de D en C schijf gegooid. Weg foto's, mp3 bestenden en documenten. Gelukkig hedden we ongeveer de helft op schijf gezet, maar de rest zijn we kwijt. Sindsdien brandt mijn noot alles op een schijfje.
ja vandaar dat we nu een externe harde schijf gekocht hebben.. althans besteld via een kennis. Als het goe dis krijg ik hem deze week binnen, heb het grootst gedeelt van de fotos wel al afgedrukt maar ze blijven me gewoon heilig fotos en filmpjes echt erg dat is me alles wat op de laptop staat de rest kan me gestolen/gecrast worden maar gelukkig als ik het zo lees is het nog niet op mijn laptop want trap inderdaad bijna nooit in die gekke fratsen dus dames bij deze weten jullie het ook gelijk pas op