spit, pijn!!

Discussie in 'De lounge' gestart door wanna be a mama, 17 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wanna be a mama

wanna be a mama Bekend lid

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Pfff is het me vanochtend in de rug geschoten. Ik vraag me af hoe ik deze dagen door moet komen. Wat doet dit zeer. Mijn bekken werken al behoorlijk tegen en nu mijn rug ook. Ik kan niet lopen zonder te vergaan van de pijn. Kruipen lukt nog een beetje. Man heeft net kleine meid in bed gelegd en is vertrokken naar een afspraak. Ik vraag me echt af hoe ik straks naar boven kom en haar uit bed haal. Hoe kom ik de dagen door met 2 kindjes en geen oppas?? Iemand tips?

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ai, dat is heel vervelend! Paracetamol/ibuprofen kunnen iets verlichting geven.. Toch proberen iets te bewegen?

3. wanna be a mama

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Geloof me ik probeer het maar bij elke stap die ik zet gaat er een golf van pijn door me heen. Zitten of liggen is het minst pijnlijk.

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Auw vervelend! Mijn man had minimaal 1x per haar spit.. Hij ging dan altijd naar zijn masseur en dan ging het wel weer redelijk. Nu ander werk en ander bed en helemaal van zijn klachten af.
    Dus misschien helpt een masseur?

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik ben al jaren rugpatiënt en heb daarnaast regelmatig te kampen met spit dus weet waar je het over hebt. Toen zoontje nog niet zelf trap liep sliep hij, op slechte dagen van mij, beneden in een campingbedje. Verder kan je diclofenac en paracetamol nemen, een afspraak maken bij de fysio, een warmtepleister op je rug plakken, warme douche nemen, wel blijven bewegen maar tillen vermijden/beperken...sterkte!

6. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    accupunctuur!!!! Ik kon niet op of af en na 2 uur liep ik rechtop naar buiten, kon ik gewoon in mijn auto zitten en terugrijden. Beetje stijf was ik alleen nog!

7. wanna be a mama

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Bedankt voor jullie tips. Ik heb dit lang niet zo erg gehad, dus ben ook totaal niet voorbereid. Man zal straks even warmtepleisters halen en vriendin komt warmtelamp brengen. Bewegen probeer ik, maar dit gebeurt voornamelijk alleen door kruipen. Vind t niet zo leuk dat mama bijns huilt van de pijn..oudste is steeds kusjes aan het geven omdat hij denkt dat t dan over gaat :).zoo lief!
    Iemand enig idee hoe lang dit duurt?

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik heb het aantal keer per jaar en je bent in de kramp houding en gaat niet 1.2.3 over.. helaas. Mij hielp weinig eerlijk gezegd, kon alleen gebukt lopen even.. Maar wel in beweging blijven. Sterkte

9. wanna be a mama

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Dit is gewoon echt ramp...net mn dochter uit bed getild, moest wel, maar dacht dat ik aan de vlakte ging wat een pijn. Op de billen rustig vooruit geschoven en zo samen van de trap af. Ik weet echt niet hoe ik dit moet doen met kids en hond :(

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Als je wilt dat het overgaat dan kan je het gewoon niet nu met 2 kids waarvan 1 getild moet en een hond uitlaten.

rust, onbelast bewegen , warmte en de zorg uit handen geven. Man zorgverlof opnemen en evt dokter bellen voor evt spierverlapping en sowieso pijnstilling.

bij mij werkt liggen met 1 been of allebei de benen in 90 graden omhoog goed dus 1 been op rugleuning bank of op een stapel dekens bijv. op die manier ligt rug stabiel,

( ben al meer als 20 jaar rugpatient , dus weet helaas waar ik het over heb. )

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    O vreselijk is dat. Paracetamol + diclofenac slikken.
    Ik legde de kids dan in ons bed (en ik erbij) zodat ik niet hoefde te tillen.
    Sterkte

12. wanna be a mama

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Oh echt?? Daar word ik niet echt vrolijk van...
    Maar het meest vervelende is dat mijn man 1 december bij een nieuwe baas is begonnen en we het dus niet aandurven met zoiets aan te komen. We zijn blij dat hij weer werk heeft.. erg lastige situatie.

13. wanna be a mama

16 mei 2011
    728
    1
    16
    En een vriendin vertelde dat ik ook geen spierverslappers moest slikken met kinderen aangezien je er nogal stoned van wordt.

14. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    opa's oma's ooms tantes vriendinnen ouders van vriendjes van je kids die misschien de kids ff over kunnen nemen ?

15. wanna be a mama

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Ik heb geen familie meer hier. Schoonouders proberen we maar zijn al druk met kids van zwager en schoonzus, vriendinnen werken.. echt we proberen alles maar t wordt niet echt makkelijk gemaakt. Zie de bui al hangen dadelijk met de kerst.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Idd, enkel voor het slapengaan mag ik ze slikken. Normaal moet ik er 2 nemen maar word van 1 al high... Kan er wel goed door slapen. Dus misschien vanavond dan vroeg op bed met zo'n spierverslapper en hopen dat het morgen beter is...

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

spierverslappers is inderdaad alleen als je geen zorg hoeft te geven. Ik zou zelf toch vragen of iemand je kids over kan pakken.

Deel Deze Pagina